Siemianowice Śląskie: Wymiana nawierzchni asfaltowych na wybranych odcinkach dróg powiatowych i gminnych w Siemianowicach Śląskich- zamówienie uzupełniające (1)
Numer ogłoszenia: 121769 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280 , strona internetowa www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni asfaltowych na wybranych odcinkach dróg powiatowych i gminnych w Siemianowicach Śląskich- zamówienie uzupełniające (1).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wymiana nawierzchni asfaltowych na wybranych odcinkach dróg powiatowych i gminnych w Siemianowicach Śląskich. Realizacja zamówienia obejmuje wymianę nawierzchni asfaltowych na odcinkach ulic: Kapicy, Oświęcimskiej, Zielonej. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w przedmiarze robót załączonym do INDPP jako Załącznik nr 1, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do INDPP jako Załącznik nr 2 oraz w Planach sytuacyjnych z zakresem robót do wykonania załączonych do INDPP jako Załącznik nr 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w INDPP wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Na roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca będzie zobowiązany uczestniczyć na każde wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądach gwarancyjnych oraz do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Niniejsze zamówienie spełnia ustawowe przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie będzie zamówieniem uzupełniającym do umowy podstawowej nr RR.272.06.2015, zawartej w dniu 13.07.2015r. w postępowaniu o nr RR.271.10.2015, ZP.rp.20.2015 przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia jest mniejsza niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie udzielone wykonawcy umowy podstawowej tj. firmie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DROGOPOL-ZW Sp. z o.o. ul. Siemianowicka 52d, 40-301 Katowice i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. wymiana nawierzchni asfaltowej na wybranych odcinkach dróg powiatowych i gminnych w Siemianowicach Śląskich. Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg Drogopol-ZW Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 52d, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Oszczędne rozświetlone miasto- wymiana opraw i słupów
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą gazometru na 36 miesięcy dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Centralnej Sterylizacji CLO.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW
- Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
- Przebudowa Żłobka Samorządowego nr 5 na os. Willowym 2
- Remont boiska w Szkole Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.