eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Odbiór i utylizacja padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie w 2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Bydgoszcz: Odbiór i utylizacja padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 121762 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i utylizacja padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie w 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i utylizacja padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie w 2015 r. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów Usuwanie i obróbka odpadów 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: -dojazd do wskazanej lokalizacji (w załączniku wykaz dróg administrowanych przez RDW Żołędowo),-usuwanie zwierzyny dzikiej, psów, kotów i innych po zgłoszeniu przez Zamawiającego - z zachowaniem przepisów sanitarnych obowiązujących w tym zakresie,-transport i utylizacja zwłok,-w przypadku utylizacji dzika przed jego transportem należy powiadomić Powiatowego lekarza weterynarii w celu pobrania próbki do badania dla stwierdzenia lub wykluczenia choroby, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie zwalczania afrykańskiego pomoru świń (Dz.U.2004.158.1658),-w przypadku żywych i rannych zwierząt - postępowanie w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności zgodne z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt oraz aktami wykonawczymi do przedmiotowej ustawy-prowadzenie ewidencji zebranej padliny ze wskazaniem miejsca odbioru, -udostępnienie całodobowego numeru telefonu zgłoszeniowego,-rozpoczęcie realizacji usługi (stawienie się na miejsce wskazane w zgłoszeniu) w czasie nie dłuższym niż maksymalna ilość godzin wskazana w formularzu ofertowym w kryterium czas reakcji, tj. w ciągu _ godziny po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego,-Ilości podane w załączniku nr 2 są ilościami szacunkowymi. Rzeczywista ilość będzie wynikała z faktycznych potrzeb, przy czym maksymalna wartość (umowy) nie przekroczy 7.000 zł brutto i do tej kwoty będzie realizowane zamówienie.REALIZACJA USŁUGI 3.Wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu na podstawie zgłoszenia. Wykonawca będzie realizował usługę po otrzymaniu telefonicznego zawiadomienia od Zamawiającego, w którym zostaną podane następujące informacje:- nr drogi wojewódzkiej oraz odcinek, - kilometr drogi,- strona.4.Wykonawca rozpocznie realizację usługi (stawi się na miejsce wskazane w zgłoszeniu) niezwłocznie lecz nie później niż w maksymalnym czasie wskazanym pkt 4 formularzu oferty przetargowej od otrzymania zawiadomienia (max. do 8 godzin) 5.Wykonawca po zrealizowaniu usługi powiadomi o jej zakończeniu:- w dni powszednie i w dni wolne od pracy - Drogomistrzów RDW Żołędowo.Leszek Huppert: tel. 663 - 771 - 198 ,(052) 3 813 701 wew. 27 Mariusz Gromowski: tel.663 - 771 - 200 , (052) 3 701 701 wew. 33. 6.Wykonawca będzie realizował usługę przy pomocy wykwalifikowanego personelu oraz zachowaniem zasad opisanych we właściwych aktach prawnych dotyczących gromadzenia przewozu i utylizacji odpadów pochodzenia zwierzęcego. Osoby i pojazdy wykonujące prace na drodze muszą być odpowiednio wyposażone, zarówno w sprzęt ochrony osobistej jak i ostrzegawczy. Wymagane jest korzystanie przez osoby wykonujące czynności z odzieży ostrzegawczej, kamizelek w kolorze pomarańczowym lub seledynowym z elementami odblaskowymi. Pojazd powinien posiadać ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej widoczny ze wszystkich stron pojazdu. Za prawidłowe zabezpieczenie prac oraz skutki dla osób je wykonujących i uczestników ruchu drogowego, całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Prowadzone prace mają być oznakowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami organizacji ruchu na drogach wojewódzkich. Za wszelkie naruszenie przepisów prawa w trakcie wykonywania usługi wyłączną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 7.W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, iż w podanej lokalizacji nie ma zgłaszanych odpadów, powiadomi on Zamawiającego o tym fakcie w sposób opisany w pkt 5. 8.W przypadku wystąpienia sytuacji, o której mowa w pkt 7 Wykonawca obciąży Zamawiającego jedynie kosztami dojazdu do lokalizacji (pozycja nr 2 kosztorysu ofertowego). 9.Wykonawca wraz z fakturą przekaże Zamawiającemu zestawienie zrealizowanych w danym miesiącu usług. Zestawienie musi zawierać:- ilość zutylizowanej padliny,- ilość wyjazdów,- lokalizację, z której zostały usunięte odpady,- dokumenty potwierdzające przyjęcie i utylizację odpadów. ROZLICZENIE I ODBIÓR USŁUGI 10.Rozliczenie za świadczoną usługę następować będzie raz w miesiącu.11.Zamawiający dokona odbioru usługi na podstawie weryfikacji dokumentów, o których mowa w pkt 9. 12.Jednostką obmiarową jest:- sztuka (szt.) - wyjazd do wskazanego miejsca. 13. W skład ceny jednostkowej wchodzi:-dojazd na miejsce wskazane w zgłoszeniu,-zebranie odpadów,-utylizacja, w przypadku zwłok dzika powiadomienie powiatowego lekarza weterynarii..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego, jednakże w wysokości nie większej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań. Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ppkt 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, że zrealizował należycie lub realizuje należycie - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - na usługi w zakresie usuwania (wywozu) lub utylizacji padłych zwierząt w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na łączną kwotę nie mniejszą niż 2.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań. Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ppkt 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań. Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ppkt 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań. Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ppkt 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ) .2.Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY (Zał. nr 1 do SIWZ).3.Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY (Zał. nr 2 do SIWZ).4.Do oferty wspólnej musi być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania umowy. Pełnomocnictwo musi wymieniać wszystkich Wykonawców i być przez nich podpisane. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Pełnomocnictwo niniejsze musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przeznotariusza.5.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) - jeśli dotyczy (Załącznik nr 8 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - czas reakcji - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 7 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty. 2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:2.1.Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usług. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę.2.2.Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy, W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy.2.3.Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.4.Zmiany wynagrodzenia w przypadku:a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) wystąpienia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 30 % zamówienia podstawowego za zgodą Zamawiającego i na warunkach określonych w pkt XX SIWZ.3.Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 357 1 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy.4.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.5.Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw-bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko - pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko - pokój nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:1.1. Cena (C) - waga 85 pkt Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 85 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: C = C min : C o x 85 pkt gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej, C o - cena brutto oferty ocenianej 1.2.Czas reakcji (CR) - waga 15 pkt . Kryterium -Czas reakcji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości godzin, jakie poda Wykonawca w Formularzu Oferty (pkt 2.1.). Najkrótszy możliwy czas reakcji na wezwanie uwzględniony do oceny ofert to 1 godzina od przekazania wykonawcy pojedynczego zlecenia.Najdłuższy możliwy czas reakcji na wezwanie uwzględniony do oceny ofert to 8 godzin od przekazania wykonawcy pojedynczego zlecenia.UWAGA: jeżeli Wykonawca zadeklaruje inny niż wskazany powyżej czas reakcji lub nie zadeklaruje żadnego czasu reakcji, to zostanie mu przyznane 0 pkt, a czas reakcji zostanie przyjęty jako 8 godzin od przekazania wykonawcy pojedynczego zlecenia. Czas reakcji - Ilość przyznawanych punktów: 1 godzina - 15 pkt., 2 godziny -13 pkt.,3 godziny -11 pkt.,4 godziny - 9 pkt.,5 godzin -7 pkt., 6 godzin -5 pkt.,7 godzin -3 pkt., 8godzin -0 pkt. 1.3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C + CR gdzie: C - ilość punktów uzyskanych w kryterium cena (cena ofertowa brutto), CR - ilość punktów uzyskanych w kryterium czas reakcji. 2. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie (lub więcej) oferty przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.3. Zmawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert za realizację przedmiotu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.