eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej oraz przebudowy i modernizacji pomieszczeń sanitarnych w ramach zadania inwestycyjnego- Modernizacja budynku szkoły Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej, 34-500 Zakopane, ul. Kasprusie 35a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Zakopane: przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej oraz przebudowy i modernizacji pomieszczeń sanitarnych w ramach zadania inwestycyjnego- Modernizacja budynku szkoły Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej, 34-500 Zakopane, ul. Kasprusie 35a
Numer ogłoszenia: 121753 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156654 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakopiańskie Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej, ul. Kasprusie 35A, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012786, faks 018 2012786.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej oraz przebudowy i modernizacji pomieszczeń sanitarnych w ramach zadania inwestycyjnego- Modernizacja budynku szkoły Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej, 34-500 Zakopane, ul. Kasprusie 35a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej na okna CPCV z szybami bezpiecznymi dźwiękoszczelnymi P2 i współczynnikiem przenikania 1,3 W/m2.K w kolorze białym oraz wymianę istniejącej ślusarki drzwiowej na ślusarkę aluminiową z ciepłych profili w kolorze brązowym o współczynniku przenikania 1,7 W/m2.K Przed przystąpieniem do robót należy zdemontować istniejącą drewnianą stolarkę okienną i ślusarkę drzwiową zbijając tynk ościeży od wewnątrz. Po zamontowaniu nowej stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej należy uszczelnić styki okien i muru za pomocą pianki poliuretanowej , wykonać tynki zewnętrzne i wewnętrzne ( uzupełnienia) na ościeżach i pomalować ościeża wewnętrzne na kolor biały. Jedno z okien oznaczone symbolem 020 montowane od strony północnej należy podmurować. Dwa okna o numerze O3 będące w zasobach zamawiającego zamontować we wskazanym miejscu. Zdemontowane stare okna i drzwi zabiera wykonawca robót nieodpłatnie. 2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja małych toalet ( parter i II piętro) oraz wydzielenie wspólnych toalet dla pań i panów na I i II piętrze wg, projektu. W tym wypadku trzeba wykonać nowe instalacje wod-kan, elektryczną, z kompletnym wykończeniem pomieszczeń sanitarnych. W sąsiadujących z toaletami I i II piętra pomieszczeniach trzeba wyburzyć istniejącą ścianę działową i wymurować nową oddzielającą toalety od powiększonego pomieszczenia dydaktycznego. W tych pomieszczeniach należy uzupełnić posadzkę z wykładziny obiektowej pcv montowanej na wylewce samopoziomującej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPLEX-BUD Sp.z.o.o, PIŁSUDSKIEGO 54, 33-230 SZCZUCIN, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 293495,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 389910,02

  • Oferta z najniższą ceną: 389910,02 / Oferta z najwyższą ceną: 559714,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.