eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › budowa oświetlenia drogowego wydzielonego wzdłuż1) drogi krajowej nr 19 w miejscowości Strzeszkowice Duże w Gminie Niedrzwica Duża 2) drogi powiatowej nr 2259 L w miejscowości Strzeszkowice Duże, Strzeszkowice Małe, Radawczyk, Radawczyk Kolonia Pierwsza w Gminie Niedrzwica Duża 3) drogi wojewódzkiej nr 834 i powiatowej nr 2256 L w miejscowości Czółna w Gminie Niedrzwica Duża

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-14

Niedrzwica Duża: budowa oświetlenia drogowego wydzielonego wzdłuż: 1) drogi krajowej nr 19 w miejscowości Strzeszkowice Duże w Gminie Niedrzwica Duża 2) drogi powiatowej nr 2259 L w miejscowości Strzeszkowice Duże, Strzeszkowice Małe, Radawczyk, Radawczyk Kolonia Pierwsza w Gminie Niedrzwica Duża 3) drogi wojewódzkiej nr 834 i powiatowej nr 2256 L w miejscowości Czółna w Gminie Niedrzwica Duża
Numer ogłoszenia: 121747 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża , ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa oświetlenia drogowego wydzielonego wzdłuż: 1) drogi krajowej nr 19 w miejscowości Strzeszkowice Duże w Gminie Niedrzwica Duża 2) drogi powiatowej nr 2259 L w miejscowości Strzeszkowice Duże, Strzeszkowice Małe, Radawczyk, Radawczyk Kolonia Pierwsza w Gminie Niedrzwica Duża 3) drogi wojewódzkiej nr 834 i powiatowej nr 2256 L w miejscowości Czółna w Gminie Niedrzwica Duża.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: budowa oświetlenia drogowego wydzielonego wzdłuż: 1) drogi krajowej nr 19 w miejscowości Strzeszkowice Duże w Gminie Niedrzwica Duża 2) drogi powiatowej nr 2259 L w miejscowości Strzeszkowice Duże, Strzeszkowice Małe, Radawczyk, Radawczyk Kolonia Pierwsza w Gminie Niedrzwica Duża 3) drogi wojewódzkiej nr 834 i powiatowej nr 2256 L w miejscowości Czółna w Gminie Niedrzwica Duża Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: I część przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę oświetlenia drogowego wydzielonego wzdłuż drogi krajowej nr 19 w miejscowości Strzeszkowice Duże w Gminie Niedrzwica Duża Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: SIWZ, oferta Wykonawcy, załącznik nr 1 do SIWZ tj. w szczególności: dokumentacja projektowa, przedmiar robót. II część przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę oświetlenia drogowego wydzielonego wzdłuż drogi powiatowej nr 2259 L w miejscowości Strzeszkowice Duże, Strzeszkowice Małe, Radawczyk, Radawczyk Kolonia Pierwsza w Gminie Niedrzwica Duża Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: SIWZ, oferta Wykonawcy, załącznik nr 2 do SIWZ tj. w szczególności: dokumentacja projektowa, przedmiar robót. III część przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę oświetlenia drogowego wydzielonego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 834 i powiatowej nr 2256 L w miejscowości Czółna w Gminie Niedrzwica Duża Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: SIWZ, oferta Wykonawcy, załącznik nr 3 do SIWZ tj. w szczególności: dokumentacja projektowa, przedmiar robót. Postanowienia wspólne dla każdej z części przedmiotu zamówienia: 1.Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 2.Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wynikających z Umowy. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót a niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca nie może ich zrealizować bez zgody Zamawiającego . Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji w celu określenia rodzaju i sposobu wykonania prac. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót a wynikających z dokumentacji technicznej i niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca zrealizuje te prace na własny koszt. 3.Wykonawca który zaproponuje w trakcie robót produkty oraz rozwiązania równoważne wymagające uzyskania decyzji zamiennych, będzie musiał - w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego i za jego zgodą, uzyskać powyższe decyzje gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ 4.Dotyczy opraw oświetleniowych i słupów. Parametry techniczne, jakie powinny spełniać oprawy oświetleniowe zostały określone w projekcie technicznym. Wykonawca może zastosować oprawy oświetleniowe innego producenta niż opisane w projekcie tylko w przypadku, gdy proponowane oprawy będą miały parametry nie gorsze niż zaprojektowane. Przed montażem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu modele opraw oświetleniowych i słupów do zaakceptowania wybranego modelu przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania oprawy innego producenta oferent przedstawi specyfikację techniczną proponowanych opraw zapisaną w taki sposób aby możliwe było porównanie z parametrami opraw ujętymi w projekcie., 5.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót i teren bezpośrednio przyległy. 6.Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. 7.Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty na wbudowane materiały. 8.Wykonawca po zakończeniu prac przedłoży dokumentację powykonawczą niezbędną do zgłoszenia zakończenia robót w PINB ( w tym powykonawczą inwentaryzację geodezyjną) 9.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska wszelkie niezbędne zgody i zezwolenia na prowadzenie robót. 10.Zamawiający posiada zgody właścicieli działek prywatnych na wejście na ich teren i prowadzenie prac. Wykonawca we własnym zakresie uzgodni z właścicielami działek termin wykonania prac. 11.Wykonawca we własnym zakresie przygotuje dokumentację niezbędną do podpisania umowy o dostarczanie energii przez PGE 12.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie w celu prawidłowej wyceny robót..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 6 na każda część przedmiotu zamówienia, w zakresie budowy oświetlenia drogowego wydzielonego w ilości do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.31.61.10-9, 45.31.53.00-1, 45.31.56.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: dotyczy każdej części przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda wniesienia wadium.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5000,00 zł(słownie:pięć tysięcy złotych)osobno dla każdej części przedmiotu zamówienia (wykonawca wpłaca tyle kwot wadiów na ile składa ofert).Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158, z późn.zm.)Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny,bezwarunkowy i na pierwsze żądanieZamawiającego.Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.4.2015 część przedmiotu zamówienia nr:.Wadium należy wnieść(liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty,w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę.W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego.Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od datyskładania ofertZ treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp.Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45ust.7 ustawy Prawo zamówień publicznych,tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.W myśl art.63.Ust.3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 199(Dz.U z 2012 poz.1376 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną zform rozliczenia bezgotówkowego.Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela.Oznacza to,że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.Wadium wnoszone przelewem art. 45ust.7 ustawy pzp uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Urzędu GminyNiedrzwica Duża przed upływem terminu składania ofert.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna,że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia,jeżeli udokumentuje(udowodni),że w okresie ostatnich 5 lat,przed upływem terminu składania ofert,a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,wykonał co najmniej 2 roboty,o wartości brutto co najmniej:a)100000,00zł każda, w zakresie budowy oświetlenia drogowego wydzielonego dla I części zamówienia,300000,00 zł każda,w zakresie budowy oświetlenia drogowego wydzielonego dla II części przedmiotu zamówienia,100000,00zł każda,w zakresie budowy oświetlenia drogowego wydzielonego dla III części przedmiotu zamówienia.W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dowody zawierają dane w innych walutach niż PLN, należy uwzględnić, że zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP(tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna,żeWykonawca spełnia warunek dotyczącydysponowania odpowiednimpotencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna,że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże,że dysponuje n/wkadrą, tj.:co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze elektryczne.Uwaga:Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonychwprzepisach odrębnych.Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiejtekst jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). stosunku do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013r. poz. 932 t.j.), uprawnienia budowlane oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom, o których mowa w ustawie Prawo budowlane.W odniesieniu do obywateli państw Członkowskich zastosowanie będzie również miała ustawa z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63 poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna,że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej,jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załączniki do SIWZ Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania wykonawcy. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich,przywykonywaniu zamówienia,jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, oraz przedkłada dokumenty dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, w punkcie 7.2. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną,za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr;KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11). UWAGAZobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie.Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.(Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11). Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby,o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8,10-11 ustawy,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.Wykonawcy występujący wspólnie muszą,zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania,W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w punkcie 6.2. SIWZart. 22 ust.1 pzp.), powinien złożyć,co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie dokumenty określone w punkcie 7.2. i 7.3. składa każdy z Wykonawców oddzielnie.Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców, którzy złożyli wspólnie ofertę wybraną jako najkorzystniejszą.Wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem(liderem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dotyczy każdej części przedmiotu zamówienia 1. Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie ze wzorem dołączonym do SIWZ. 2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie objętym zmianą; b) sytuacji, gdy materiały budowlane lub urządzenia określone w ofercie, a następnie w umowie, przestały być produkowane i są niedostępne, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Wykonawca może zaproponować inny materiał lub urządzenia o parametrach nie gorszych od podanych w ofercie, spełniające warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie; c) dopuszcza się zmianę osób sprawujących funkcje inspektora nadzoru oraz kierownika robót i kierownika budowy. Z zastrzeżeniem, iż osoby te muszą zostać zamienione na inne osoby o uprawnieniach nie gorszych niż posiadane przez osoby wskazane w niniejszej umowie; d) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym; e) dopuszcza się zmianę formy zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia; f) dopuszcza się poprawę omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; g) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; h) dopuszcza się zmianę podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu; i) dopuszcza się zmianę podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. j) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy może ulec zmianie w przypadkach: - działania siły wyższej- termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności; - wystąpienia intensywnych lub długotrwałych opadów deszczu uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności; - udokumentowania niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłości postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy- termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności; - konieczności dokonania zmiany w dokumentacji projektowej, w tym wstąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej - termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie lub dokonania zmian w dokumentacji projektowej; - wystąpienia konieczności wykonania prac zamiennych, dodatkowych lub zaniechanych mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy- termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności; - wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego- termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności. k) dopuszcza się zmianę wynagrodzenia przewidzianego w umowie w następujących przypadkach: - wystąpienia robót zamiennych; - rezygnacji z realizacji części robót; - wystąpienia robót dodatkowych; - zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa. 3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany niniejszej umowy następujące zmiany: a) danych teleadresowych; b) danych rejestrowych; c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron niniejszej umowy. 4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 5. Zmiany umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy jest zgoda obu stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30 24-220 Niedrzwica Duża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30 24-220 Niedrzwica Duża, parter kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) drogi krajowej nr 19 w miejscowości Strzeszkowice Duże w Gminie Niedrzwica Duża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę oświetlenia drogowego wydzielonego wzdłuż drogi krajowej nr 19 w miejscowości Strzeszkowice Duże w Gminie Niedrzwica Duża Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: SIWZ, oferta Wykonawcy, załącznik nr 1 do SIWZ tj. w szczególności: dokumentacja projektowa, przedmiar robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.31.61.10-9, 45.31.53.00-1, 45.31.56.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) drogi powiatowej nr 2259 L w miejscowości Strzeszkowice Duże, Strzeszkowice Małe, Radawczyk, Radawczyk Kolonia Pierwsza w Gminie Niedrzwica Duża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę oświetlenia drogowego wydzielonego wzdłuż drogi powiatowej nr 2259 L w miejscowości Strzeszkowice Duże, Strzeszkowice Małe, Radawczyk, Radawczyk Kolonia Pierwsza w Gminie Niedrzwica Duża Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: SIWZ, oferta Wykonawcy, załącznik nr 2 do SIWZ tj. w szczególności: dokumentacja projektowa, przedmiar robót. 45000000-7 Roboty budowlane 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.31.61.10-9, 45.31.53.00-1, 45.31.56.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3) drogi wojewódzkiej nr 834 i powiatowej nr 2256 L w miejscowości Czółna w Gminie Niedrzwica Duża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III część przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę oświetlenia drogowego wydzielonego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 834 i powiatowej nr 2256 L w miejscowości Czółna w Gminie Niedrzwica Duża Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: SIWZ, oferta Wykonawcy, załącznik nr 3 do SIWZ tj. w szczególności: dokumentacja projektowa, przedmiar robót. 45000000-7 Roboty budowlane 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.31.10.00-0, 45.31.53.00-1, 45.31.56.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.