eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › WYKONANIE ŚCIANY PAMIĘCI KU CZCI OFIAR GRUDNIA 70 W SZCZECINIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Szczecin: WYKONANIE ŚCIANY PAMIĘCI KU CZCI OFIAR GRUDNIA 70 W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 121744 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Szczecinie , ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4315200, faks 091 4315204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ŚCIANY PAMIĘCI KU CZCI OFIAR GRUDNIA 70 W SZCZECINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na: 1.Wykonaniu okładziny z płyt celulozowo - cementowych zabezpieczonych antygraffiti na żelbetowym murze oporowym, który po wzbogaceniu o dodatkowe elementy architektoniczne będzie współtworzył Ścianę Pamięci - napis na płycie przedstawiający nazwiska ofiar Grudnia 70 i oświetlenie posadzkowe (16 opraw przy murze oporowym od strony Trasy Zamkowej). 2.Przeniesieniu węzła kablowego WK-8 nr 0628. 3.Wykończenie wewnętrznej klatki schodowej - wykończenie stopnic żywicą epoksydową i pomalowanie podstopnic, ścian i fragmentu sufitu farbą epoksydową. 4.Zabezpieczenie ścian budynku antygrafitti. 5.Wykonanie siedzisk z desek kompozytowych i obudowa istniejących żelbetowych ławek, zabezpieczenie pól żwirowych przezroczystym klejem na bazie żywicy poliuretanowej oraz korekta wysokości pól żwirowych. 6.Podniesienie pola żwirowego kruszywem klejonym. 7.Wykończenie obudowy dwóch pól żwirowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w łącznej wysokości do 10 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się w wysokości 7 000,00 zł. 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Oddział Szczecin, ul. Tkacka 4 , 70-556 Szczecin, Nr rachunku : 68 1130 1176 0022 2063 6520 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Wykonanie ściany pamięci ku czci ofiar Grudnia 70w Szczecinie Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3.Wadium może być wnoszone w formie: pieniężnej, poręczenia bankowego, lub poręczenia pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275), które należy w formie oryginału załączyć do oferty albo zdeponować w kasie u Zamawiającego w budynku przy ul Staromłyńskiej 1, pokój nr 4 przed terminem złożenia ofert zgodnie z SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie opisu sposobu oceny spełniania warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: 1.jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 100 000 zł, w zakres której będzie wchodziło malowanie ścian oraz zagospodarowanie terenu. 2. jedną robotę elektryczną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości co najmniej 100 000 zł, 3. wykonali wykładzinę posadzkową przemysłową, ( np. żywiczną epoksydową ) o powierzchni minimum 15,0 m2. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i załączonych dowodów, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie opisu sposobu oceny spełniania warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: 1.Kierownikiem budowy robót (1 osoba), posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadającym co najmniej 3- letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy. 2.kierownikiem robót (1 osoba), posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia oraz posiadającym co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku kierownika robót elektrycznych. 3.Wykonawca ustali jedną osobę koordynującą roboty oraz do kontaktów z Zamawiającym z pośród wyżej wymienionych kierowników robót. Zamawiający uzna uprawnienia za równoważne jeżeli wykonawca wykaże, że zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w pełnym zakresie. Ponadto zgodnie z art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) warunek posiadania uprawnień zostanie spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że osoba wskazana na jedno z w/w stanowisk posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w odrębnych przepisach, a które pozwalają na wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób (załącznik nr I.4 do IDW), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 450 000,00 zł, oraz posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 450 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.75
  • 2 - Termin wykonania zadania - 0.25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej umowie. 2.Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w następujących przypadkach: a.zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych, w przypadku: i.śmierci, ii.rozwiązania stosunku pracy, iii.utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, iv.choroby powyżej 14 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, v.urlopu wypoczynkowego osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - na czas tego urlopu, vi.innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. vii.Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołanie nowych, będzie możliwa na uzasadniony obiektywnymi okolicznościami wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co oznacza, że kwalifikacje nowo wprowadzonych osób muszą być takie same albo wyższe od kwalifikacji personelu wykazanego w ofercie. viii.Wniosek o którym mowa w zdaniu powyżej, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu. ix.Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany osoby z kluczowego personelu jeżeli uzna, że osoba ta nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić taką osobę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany osoby z kluczowego personelu nowa osoba musi spełniać wymagania określone dla danej osoby zmienianej b.Zmiana terminu pośredniego określonego w Harmonogramie - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w terminach pośrednich określonych w Harmonogramie w przypadku gdy, nie naruszają one terminu wykonania Przedmiotu umowy określonego w § 4 ust. 1 umowy. Zmiana taka nie wymaga aneksu. c.Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu w szczególności następujących zobowiązań: i.przekazania terenu wykonania prac, ii.przekazania dokumentacji (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), iii.wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową, d.Przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy i spowodowane jest następującymi okolicznościami: i.zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, ii.siły wyższej, klęski żywiołowej iii.okolicznościami dającymi się przypisać Zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego, iv.z powodu niewykonania prac związanych z realizacją wystawy stałej e.Przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub zmniejszenie zakresu Przedmiotu Umowy, jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego , w szczególności : i.z powodu konieczności usunięcia wad wykonanych robót, które ujawniły się na etapie realizacji zamówienia i których skutek ma bezpośredni wpływ na zakres wykonywanych prac przez Wykonawcę, ii.z powodu konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, od wykonania których uzależniona jest możliwość kontynuacji wykonywania zamówieni iii.z powodu konieczności usunięcia wad dokumentacji projektowych. f.Przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., g.Przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy., jeżeli powstanie konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w przekazanej przez Zamawiającego Dokumentacji Projektowej, a w szczególności: i.w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, ii.jeżeli rozwiązania te będą miały wpływ na obniżenie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeństwa, lub które ze względu na postęp techniczno-technologiczny nie były znane lub były mało znane w okresie opracowywania Dokumentacji Projektowej, iii.konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa wycofanie materiałów urządzeń z produkcji. iv. zaistnieją odmienne od przyjętych w Dokumentacji Projektowej warunki, w szczególności w czasie robót budowlanych zostanie odkryte istnienie nieujętych w Dokumentacji Projektowej instalacji, elementów lub historycznych rozwiązań architektonicznych, h.W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, i.Każde ze wskazanych w lit. a - j zmian może być powiązana ze zmianą wynagrodzenia na zasadach określonych przez strony. j.Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany. k.W innych przypadkach niż wskazane powyżej, zmiany Umowy mogą nastąpić jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, l.Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: i.opis zmiany, ii.uzasadnienie zmiany, iii.szczegółowo uzasadniony koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, iv.czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. m.Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa 6 Rozwój Funkcji Metropolitarnych. Działanie 6.2 Wzrost atrakcyjności kulturalnej na obszarze metropolitarnym, Poddziałanie 6.2.1 Rozwój infrastruktury kulturalnej na obszarze metropolitarnym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.