Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-05-13
Lublin: Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Numer ogłoszenia: 121728 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach czterech modułów tematycznych: GEOspec, GEOinfo, GEOmodelowanie, Destination Manager w podziale na części: CZĘŚĆ I Ścieżka merytoryczna GEOspec - 2 szkolenia (łącznie 62 godziny) CZĘŚĆ II: Ścieżka merytoryczna GEOinfo - 4 szkolenia (łącznie 80 godzin) CZĘŚĆ III Ścieżka merytoryczna GEOmodelowanie - 3 szkolenia (łącznie 70 godzin) CZĘŚĆ IV: Ścieżka Destination Manager - kurs na rezydenta turystycznego - 1 szkolenie - 16 godzin CZĘŚĆ V: Ścieżka Destination Manager - obsługa klienta - 2 moduły (łącznie 32 godziny).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I Ścieżka merytoryczna GEOspec: szkolenie 1 - Przetwarzanie danych LIDAR - dysponowania co najmniej jedną osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z przetwarzaniem danych LIDAR; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu przetwarzania danych LIDAR. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). szkolenie 2 - TLS (Terrestrial Laser Scanning) w teorii i praktyce - dysponowania co najmniej jedną osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z przetwarzaniem danych TSL; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu przetwarzania danych TSL. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). CZĘŚĆ II: Ścieżka merytoryczna GEOinfo: Szkolenie 1: dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą QGIS i programowaniem w Python; 3. opracowała własne skrypty i wtyczki w QGIS 4. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu obsługi QGIS i programowaniem w Python. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). Szkolenie 2: dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z cyfrową redakcją map i tworzeniem baz danych przestrzennych 3. brała udział w co najmniej 1 projekcie mającym na celu opracowanie warunków technicznych do opracowań kartograficznych 4. realizowała co najmniej 2 prace zlecone mające na celu opracowanie map wraz z cyfrową bazą danych w (standardzie GIS) o obiektach uwzględnionych na mapie 5. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu redakcji map, pozyskiwania danych przestrzennych i obsługi aplikacji GIS. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). Szkolenie 3: dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiadają wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. ukończyła certyfikowane szkolenia w zakresie obsługi platform serwerowych i baz danych przestrzennych; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu administracji bazami danych. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). Szkolenie 4: dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze stosowaniem technologii JEE, potwierdzone certyfikatami; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z technologii JEE, w zakresie tematyki określonej w przedmiocie zamówienia, lub pracuje na uczelni wyższej i w zakresie jej działalności znajduje się dydaktyka w zakresie technologii JEE. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). CZĘŚĆ III Ścieżka merytoryczna GEOmodelowanie : Szkolenie 1 - Geomaping i reprezentacja kartograficzna danych pomiarowych - dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z przetwarzaniem danych przestrzennych w programach GIS; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu przetwarzania danych GIS. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). Szkolenie 2 - Projektowanie Geobazy i jej eksploatacja - dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z projektowaniem i eksploatacją baz danych GIS; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu projektowaniem i eksploatacją baz danych GIS (Geobaz). (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). Szkolenie 3 - Modelowanie obiektów trójwymiarowych - dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z modelowaniem 2D i 3D z wykorzystaniem danych GIS i LiDAR. 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu modelowaniem 2D i 3D z wykorzystaniem danych GIS i LiDAR. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). CZĘŚĆ IV: Ścieżka Destination Manager - kurs rezydenta turystycznego -dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z wykonywaniem obowiązków rezydenta turystycznego 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadzia co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu pracy rezydenta turystycznego. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). CZĘŚĆ V: Ścieżka Destination Manager - obsługa klienta - dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta w biurze podróży, 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu obsługi klienta w biurze turystycznym . (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Doświadczenie osób realizujących zamówienie (trenerów) - 60
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umcs.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wynagrodzenie w ramach niniejszego postępowania współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I Ścieżka merytoryczna GEOspec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Ścieżka merytoryczna GEOspec - 2 szkolenia (łącznie 62 godziny).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie osób realizujących zamówienie (trenerów) - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II: Ścieżka merytoryczna GEOinfo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II: Ścieżka merytoryczna GEOinfo - 4 szkolenia (łącznie 80 godzin).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie osób realizujących szkolenie (trenerów) - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III Ścieżka merytoryczna GEOmodelowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III Ścieżka merytoryczna GEOmodelowanie - 3 szkolenia (łącznie 70 godzin).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie osób realizujących zamówienie (trenerów) - 60
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV: Ścieżka Destination Manager.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV: Ścieżka Destination Manager - kurs na rezydenta turystycznego - 1 szkolenie - 16 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie osób realizujących zamówienie (TRENERÓW) - 60
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V: Ścieżka Destination Manager - obsługa klienta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ V: Ścieżka Destination Manager - obsługa klienta - 2 moduły (łącznie 32 godziny).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie osób realizujących zamówienie (trenerów) - 60
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przebudowa infrastruktury technicznej związanej z zasilaniem w media Domów Studenckich UMCS w Lublinie - węzeł ciepłowniczy do DS. Femina oraz węzeł ciepłowniczy do DS. Babilon
- Dostawa opakowań jednorazowego użytku dla potrzeb Bistro do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie
- DOSTAWA LEKÓW Z IMPORTU DOCELOWEGO - 28 zadań
- Dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 74 na odcinku od m. Klemensów do m. Płoskie (Projektuj i Buduj)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualne zaj. wyrównawcze dla dzieci i młodzieży przeb. w pieczy zastępczej w ram. rea. projektu "Wsparcie deinstyt. pieczy zastępczej w podr. lesz.", Program F.E. dla Wlkp na lata 2021- 2027.
- Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY
- Usługi przeprowadzenia specjalistycznych terapii: sensorycznej, logopedycznej, fizjoterapeutycznej, pedagogicznej oraz psychologicznej
- Opracowanie koncepcji, przygotowanie scenariuszy oraz produkcja kursów e-learningowych dla Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- "Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej (RESiS)".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.