eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-05-13

Lublin: Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Numer ogłoszenia: 121728 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach czterech modułów tematycznych: GEOspec, GEOinfo, GEOmodelowanie, Destination Manager w podziale na części: CZĘŚĆ I Ścieżka merytoryczna GEOspec - 2 szkolenia (łącznie 62 godziny) CZĘŚĆ II: Ścieżka merytoryczna GEOinfo - 4 szkolenia (łącznie 80 godzin) CZĘŚĆ III Ścieżka merytoryczna GEOmodelowanie - 3 szkolenia (łącznie 70 godzin) CZĘŚĆ IV: Ścieżka Destination Manager - kurs na rezydenta turystycznego - 1 szkolenie - 16 godzin CZĘŚĆ V: Ścieżka Destination Manager - obsługa klienta - 2 moduły (łącznie 32 godziny).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Ścieżka merytoryczna GEOspec: szkolenie 1 - Przetwarzanie danych LIDAR - dysponowania co najmniej jedną osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z przetwarzaniem danych LIDAR; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu przetwarzania danych LIDAR. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). szkolenie 2 - TLS (Terrestrial Laser Scanning) w teorii i praktyce - dysponowania co najmniej jedną osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z przetwarzaniem danych TSL; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu przetwarzania danych TSL. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). CZĘŚĆ II: Ścieżka merytoryczna GEOinfo: Szkolenie 1: dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą QGIS i programowaniem w Python; 3. opracowała własne skrypty i wtyczki w QGIS 4. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu obsługi QGIS i programowaniem w Python. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). Szkolenie 2: dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z cyfrową redakcją map i tworzeniem baz danych przestrzennych 3. brała udział w co najmniej 1 projekcie mającym na celu opracowanie warunków technicznych do opracowań kartograficznych 4. realizowała co najmniej 2 prace zlecone mające na celu opracowanie map wraz z cyfrową bazą danych w (standardzie GIS) o obiektach uwzględnionych na mapie 5. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu redakcji map, pozyskiwania danych przestrzennych i obsługi aplikacji GIS. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). Szkolenie 3: dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiadają wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. ukończyła certyfikowane szkolenia w zakresie obsługi platform serwerowych i baz danych przestrzennych; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu administracji bazami danych. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). Szkolenie 4: dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze stosowaniem technologii JEE, potwierdzone certyfikatami; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z technologii JEE, w zakresie tematyki określonej w przedmiocie zamówienia, lub pracuje na uczelni wyższej i w zakresie jej działalności znajduje się dydaktyka w zakresie technologii JEE. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). CZĘŚĆ III Ścieżka merytoryczna GEOmodelowanie : Szkolenie 1 - Geomaping i reprezentacja kartograficzna danych pomiarowych - dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z przetwarzaniem danych przestrzennych w programach GIS; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu przetwarzania danych GIS. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). Szkolenie 2 - Projektowanie Geobazy i jej eksploatacja - dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z projektowaniem i eksploatacją baz danych GIS; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu projektowaniem i eksploatacją baz danych GIS (Geobaz). (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). Szkolenie 3 - Modelowanie obiektów trójwymiarowych - dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z modelowaniem 2D i 3D z wykorzystaniem danych GIS i LiDAR. 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu modelowaniem 2D i 3D z wykorzystaniem danych GIS i LiDAR. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). CZĘŚĆ IV: Ścieżka Destination Manager - kurs rezydenta turystycznego -dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z wykonywaniem obowiązków rezydenta turystycznego 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadzia co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu pracy rezydenta turystycznego. (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie). CZĘŚĆ V: Ścieżka Destination Manager - obsługa klienta - dysponowania co najmniej 1 osobą która: 1. posiada wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie; 2. posiada co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta w biurze podróży, 3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (każde obejmujące minimum 15 godzin) w postaci wykładów, ćwiczeń, warsztatów lub konwersatoriów z zakresu obsługi klienta w biurze turystycznym . (Prowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiającego będzie traktowane jako jedno szkolenie).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Doświadczenie osób realizujących zamówienie (trenerów) - 60

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umcs.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wynagrodzenie w ramach niniejszego postępowania współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I Ścieżka merytoryczna GEOspec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Ścieżka merytoryczna GEOspec - 2 szkolenia (łącznie 62 godziny).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie osób realizujących zamówienie (trenerów) - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II: Ścieżka merytoryczna GEOinfo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II: Ścieżka merytoryczna GEOinfo - 4 szkolenia (łącznie 80 godzin).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie osób realizujących szkolenie (trenerów) - 60

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III Ścieżka merytoryczna GEOmodelowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III Ścieżka merytoryczna GEOmodelowanie - 3 szkolenia (łącznie 70 godzin).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie osób realizujących zamówienie (trenerów) - 60

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV: Ścieżka Destination Manager.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV: Ścieżka Destination Manager - kurs na rezydenta turystycznego - 1 szkolenie - 16 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie osób realizujących zamówienie (TRENERÓW) - 60

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V: Ścieżka Destination Manager - obsługa klienta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ V: Ścieżka Destination Manager - obsługa klienta - 2 moduły (łącznie 32 godziny).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie osób realizujących zamówienie (trenerów) - 60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.