eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźminek › Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Chodybki i Dębsko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Koźminek: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Chodybki i Dębsko
Numer ogłoszenia: 121673 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76337 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koźminek, ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7637085, faks 062 7637207.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Chodybki i Dębsko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Chodybki i Dębsko. 1. Chodybki. Stan projektowany 1.1 PARAMETRY TECHNICZNE - klasa techniczna L (lokalna) - prędkość projektowa 40km/h - kategoria ruchu KR 1 - przekrój poprzeczny drogowy - szerokość jezdni 4,0 m - szerokość poboczy 2 x 1,0 m - pochylenie jezdni 2 x 2% - pochylenie poboczy 2 x 7% 1.2 ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE Usytuowanie drogi w istniejącym pasie komunikacyjnym przedstawiono na planie sytuacyjnym rys. nr 2 w skali 1:1000. Przebieg projektowanej drogi dostosowano do istniejącej drogi. Projekt przewiduje utrzymanie istniejącego przebiegu ciągu drogowego. Pobocza należy wykonać z gruntu kat. I-II o szerokości l,0m. 1.3 ROZWIĄZANIA WYSOKOŚCIOWE Zaprojektowana niweleta jezdni prowadzona jest po istniejącej niwelecie drogi gruntowej. 1.4 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI 1.4.1 Jezdnia - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm , gr. 10 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego (żwir) stabilizowanego mechanicznie, gr. 10 cm 1.4.2. Zjazdy - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm , gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego (żwir) stabilizowanego mechanicznie, gr. 10 cm 1.5 ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez nadanie projektowanych spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni jezdni oraz poboczom drogi. 1.6 ZJAZDY Na przebudowywanej drodze w ciągu zaprojektowanych odcinków chodnika należy wykonać zjazdy z nawierzchni tłuczniowej. Zjazdy należy wykonać o wymiarach 3,0 m x 5,0 m. 1.7 ROBOTY ZIEMNE Zakres robót ziemnych obejmuje: - Wykonanie koryta - wykonania poboczy gruntowych z plantowaniem ich powierzchni, 1.8 OZNAKOWANIE PIONOWE I POZIOME Plan oznakowania przedmiotowy jest na planie sytuacyjnym. 2. Dębsko. Stan Projektowany 2.1 Podstawowe parametry projektowe - klasa drogi: L (lokalna), - dostępność: nieograniczona, - przekrój: dwupasowy, - prędkość projektowa - 40 km/h - szerokość pasa ruchu - 2,00 m - szerokość pobocza ziemnego - 0,50 m Pozostałe parametry zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 2.2. Droga w planie Oś drogi gminnej zaprojektowano na podstawie pomiaru sytuacyjnego [2] przy założeniu maksymalnego wpisania trasy w istniejącą oś i wykorzystania pasa drogowego drogi gminnej. Przebudowa drogi gminnej rozpoczyna się od włączenia do drogi wojewódzkiej i biegnie odcinkiem prostym do km 0+630,00 gdzie krzyżuje się z drogą gminną i kończy w km 0+650,00. Dodatkowo wykonana zostanie przebudowa odcinka drogi gminnej na dł. 10m od skrzyżowania(rys.2.1 i 2.2). Wyokrąglenia na włączeniach zgodnie z planem sytuacyjnym 2.3.Droga w przekroju podłużnym Profil podłużny drogi gminnej zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącej nawierzchni przy założeniu minimalnych wyrównań poprzecznych, zachowania płynności niwelety oraz zachowaniu swobodnego odprowadzenia wody. 2.4. Droga w przekroju poprzecznym Szerokość pasa ruchu 2.00 m. Pochylenie poprzeczne jezdni: 0+000,00 - 0+330,00 - pochylenie jednostronne 2% 0+350,00 - 0+650,00- przekrój daszkowy 2%, W przekroju drogowym pobocze gruntowe szer. 0.50 m - na odcinku prostym: 6%, - na łukach: - po wewnętrznej stronie łuku: o 1 do 3% więcej niż pochylenie jezdni, - po zewnętrznej stronie łuku tyle co pochylenie jezdni do szerokości 1,0 m pobocza, a na pozostałej części pobocza 2% w kierunku przeciwnym. Szczegóły rozwiązania zawiera rysunek nr 3. 2.5.Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych z jezdni zapewnione jest poprzez spadki poprzeczne i podłużne drogi, a spływająca woda oddawana jest do przyległego terenu i rowów. Rowy na przebudowywanym odcinku wymagają oczyszczenia i przegłębienia. 2.6 Obiekty inżynierskie Pod drogą w km 0+005,00 należy wykonać przebudowę przepustu z rury PCV średnicy 400 mm. Wloty umocnić ściankami prefabrykowanymi zgodnie z rysunkami: KPED k. 03.91 i KPED k. 03.94. 2.7 Organizacja ruchu Projekt organizacji ruchu został opracowany zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz.2181) Wprowadzono oznakowanie pionowe A-7 na projektowanej drodze gminnej na wlocie do dróg wojewódzkiej. Na drodze gminnej w obrębie skrzyżowania wprowadzono oznakowanie D-1 i A-7 2.8 Zjazdy W obrębie przebudowywanego odcinka drogi należy wykonać zjazdy do przylegających działek z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 5cm na podbudowie z kruszywa naturalnego (żwiru) gr. 10 cm. Należy wykonać 20 zjazdów : - 17 zjazdów szerokości 5,0m i długości 3,0m - 3 zjazdy szerokości 6,0m i długości 3,0m z przepustem z rur PCV fi200 dł. 6,0m 2.9 Technologia robót nawierzchniowych 2.10 Kategoria ruchu Natężenie ruch odpowiada ruchu KR1. 2.11 Nośność podłoża Na podstawie badań przyjęto grupę nośności podłoża G1/G2. 2.12 Wzmocnienie konstrukcji istniejącej nawierzchni Ze względu na znaczne ubytki w istniejącej nawierzchni gruntowej należy wykonać koryto gł. 10 cm na całej długości przebudowywanego odcinka. Następnie w celu wzmocnienia istniejącej konstrukcji zaprojektowano podbudowę z kruszywa naturalnego (żwiru) gr 10 cm a następnie podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Szerokość warstw podbudowy 4,5 m. Po ułożeniu warstw podbudowy i zagęszczeniu należy skropić ją emulsją asfaltową kationowa. Jako warstwę ścieralną zaprojektowano nawierzchnie z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr 4 cm. Szerokość warstwy 4,0m Pobocza należy uformować z piasku naturalnego na grubość 10 cm i zagęścić..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROL DRÓG Zakład Usługowo-Produkcyjny, Roboty Drogowo-Budowlane inż. Rafał Świątek, Rajsko 2 62-860 Opatówek, 62-860 Rajsko 2, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283975,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 219385,19

  • Oferta z najniższą ceną: 219385,19 / Oferta z najwyższą ceną: 288578,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.