eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Wyszków: DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE
Numer ogłoszenia: 121658 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86346 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013,poz. 907 z późn. zm.), z zachowaniem zasad określonych w niniejszej ustawie. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę implantów ortopedycznych do SPZZOZ w Wyszkowie, według asortymentu wyszczególnionego w pakietach od 1 do 13, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik od nr 2.1 do nr 2.11. WYMAGANIA do pakietów: a) Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, udostępni Zamawiającemu cały asortyment przedstawiony w poszczególnych pakietach poprzez utworzenie odpowiedniego magazynu buforowego we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie, b) Wykonawca będzie na bieżąco uzupełniał asortyment utrzymując zapas odpowiedni dla zużycia przez Zamawiającego. c) Wykonawca zapewni możliwość swobodnej wymiany asortymentu w ramach asortymentu podanego w poszczególnym pakiecie. d) Wykonawca użyczy Zamawiającemu, bez jakichkolwiek opłat, instrumentarium niezbędnego do pracy w ramach asortymentu przedstawionego w danym pakiecie, jeśli będzie ono konieczne, oraz będzie je odpowiednio uzupełniał, konserwował i naprawiał w miarę zużycia. e) Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za wykorzystany asortyment, po wystawieniu odpowiedniej faktury przez Wykonawcę. 2. Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U z 2010 r., Nr 107. poz. 679 z póź. zm.). 3. Dostarczany towar będzie odpowiadał warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości towaru wymienionego w pakietach nr 1 do nr 11, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszych załącznikach służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 5. Warunki dostawy. a) miejsce dostawy: magazyn główny SPZZOZ, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. b) dostawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. c) termin uruchomienia magazynu buforowego to 7 dni od dnia podpisania umowy. d) termin uzupełnienia magazynu buforowego maksymalnie do 48 h..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1:elementy do endoprotezy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stryker Polska Sp. z o.o., ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80892,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80892,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80892,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2:płyty.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ChM Sp.z o.o., Lewickie 3b, 16-061 Juchnowiec Kościelny, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160792,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172654,20

  • Oferta z najniższą ceną: 172654,20 / Oferta z najwyższą ceną: 172654,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3:dhs.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ChM Sp.z o.o., Lewickie 3b, 16-061 Juchnowiec Kościelny, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7030,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7592,40

  • Oferta z najniższą ceną: 7592,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7592,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4:gwoździe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ChM Sp.z o.o., Lewickie 3b, 16-061 Juchnowiec Kościelny, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100765,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 103950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103950,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: pakiet nr 5: systemy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34664,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41187,96

  • Oferta z najniższą ceną: 41187,96 / Oferta z najwyższą ceną: 41187,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: pakiet nr 6: kolano.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Smith&Nephew Sp. z o.o., ul. Młynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41762,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43532,64

  • Oferta z najniższą ceną: 43532,64 / Oferta z najwyższą ceną: 43532,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: pakiet nr 7: akcesoria,dren.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stryker Polska Sp. z o.o., ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62316,00

  • Oferta z najniższą ceną: 62316,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62316,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: pakiet nr 11: kotwice.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Linvatec Polska Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 118, 02- 23 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9259,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9720,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.