eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Numer sprawy09/2014-DZP/PNO. Nazwa zadaniaZakup, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych wraz ze szkoleniem personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń w ramach wyposażenia Zakładu Rehabilitacji z Pracownią Fizjoterapii 108 SzWzP SP ZOZ w Ełku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Ełk: Numer sprawy: 09/2014-DZP/PNO. Nazwa zadania: Zakup, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych wraz ze szkoleniem personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń w ramach wyposażenia Zakładu Rehabilitacji z Pracownią Fizjoterapii 108 SzWzP SP ZOZ w Ełku.
Numer ogłoszenia: 121655 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83657 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 09/2014-DZP/PNO. Nazwa zadania: Zakup, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych wraz ze szkoleniem personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń w ramach wyposażenia Zakładu Rehabilitacji z Pracownią Fizjoterapii 108 SzWzP SP ZOZ w Ełku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 10. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania, jednak nie więcej niż dopuszczalna liczba zadań Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych wraz ze szkoleniem personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń dofinansowanych ze środków PFRON w ramach: Programu wyrównywania różnic między regionami II- Obszar A pn. Wyposażenie Zakładu Rehabilitacji z Pracownią Fizjoterapii 108 Szpitala Wojskowego SP ZOZ w Ełku w sprzęt rehabilitacyjny służący do rehabilitacji osób niepełnosprawnych, których niepełnosprawność wynikła z urazów fizycznych bądź powstałych po długotrwałym leczeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Arkuszach Technicznych. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy. Wykonawca gwarantuje, ze zaoferowany przedmiot umowy jest fabrycznie nowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu wraz z urządzeniami medycznymi: Instrukcje obsługi w języku polskim, Wszelkie dokumenty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami z art. 90 i 141 pkt. 1 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z 6maja 2008r.(Dz. U. Nr 81, poz. 484). W ramach sprzedaży urządzeń medycznych i w ramach ustalonej ceny, wykonawca będzie zobowiązany do: Dostawy montażu oraz uruchomienia urządzeń medycznych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w 108 Szpitalu Wojskowym w Ełku. integracji dostarczonych ze sprzętem programów ze szpitalnymi systemami informatycznymi (jeżeli będzie to konieczne). Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się w ramach ustalonej ceny do: c. Przeszkolenia w zakresie obsługi Urządzeń Medycznych osób wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy Urządzenia Medyczne do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w Szpitalu w Ełku, własnymi siłami i środkami, na koszt własnym. Zadanie Nr 1 Urządzenie do masażu wirowego kończyn dolnych - kpl. 1 Zadanie Nr 2 Urządzenie do masażu wirowego stóp i podudzi - kpl. 1 Zadanie Nr 3 Fotel do ćwiczeń oporowych stawu barkowego i kolanowego - kpl. 1 Zadanie Nr 4 Urządzenie do terapii ultradźwiękowej - kpl. 1 Zadanie Nr 5 Urządzenie do magnetoterapii - kpl. 1 Zadanie Nr 6 Urządzenie do drenażu limfatycznego - kpl. 1 Zadanie Nr 7 Dwustronne schody do nauki chodzenia - kpl. 1 Zadanie Nr 8 Dwuczęściowy stół z elektryczną regulacją wysokości - kpl. 1 Zadanie Nr 9 Urządzenie do laseroterapii - kpl. 1 Zadanie Nr 10 Urządzenie do terapii cieplnej - kpl. 1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza do składania ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany asortyment o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, iż oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wskazać nazwę asortymentu równoważnego oraz wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty itp. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zadecyduje o ich równoważności. Przedstawienie w ofercie towaru uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców. Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagania organizacyjne musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 107, poz. 679) potwierdzające iż urządzenie posiada oznaczenie CE lub inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do udzielania świadczeń zdrowotnych ( stosowne certyfikaty ; atesty ). Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty listę uprawnionych podmiotów wykonujących usługi serwisowe na podstawie uzyskanej autoryzacji od producenta oferowanego sprzętu medycznego - podstawa art. 90 ustawy z dnia 20-05-2010 r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 107, poz. 679) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia publicznego w tym między innymi odnoszących się do terminu realizacji, gwarancji, serwisu, procedury odbioru wg wzoru umowy, która jest Załącznikiem Nr 9 i stanowi integralną część niniejszego SIWZ. Wymagania dot. Gwarancji - Zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia są urządzenia medyczne dofinansowane ze środków PFRON w ramach: Programu wyrównywania różnic między regionami II - Obszar A pn. Wyposażenie Zakładu Rehabilitacji z Pracownią Fizjoterapii 108 Szpitala Wojskowego SP ZOZ w Ełku w sprzęt rehabilitacyjny służący do rehabilitacji osób niepełnosprawnych, których niepełnosprawność wynikła z urazów fizycznych bądź powstałych po długotrwałym leczeniu..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1 Urządzenie do masażu wirowego kończyn dolnych - kpl. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN-INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8110,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6988,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6988,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6988,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2 Urządzenie do masażu wirowego stóp i podudzi - kpl. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN-INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7739,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie Nr 3 Fotel do ćwiczeń oporowych stawu barkowego i kolanowego - kpl. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN-INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8259,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3629,01

  • Oferta z najniższą ceną: 3629,01 / Oferta z najwyższą ceną: 3629,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie Nr 4 Urządzenie do terapii ultradźwiękowej - kpl. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BTL Polska sp. z.o.o., ul. Leonidasa 49,, 02-239 Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4982,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2808,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4275,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie Nr 5 Urządzenie do magnetoterapii - kpl. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN- INMED Sp. z.o.o.,, ul. Wenedów 2,, 75-847 Koszalin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12129,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9440,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie Nr 6 Urządzenie do drenażu limfatycznego - kpl. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN- INMED Sp. z.o.o.,, ul. Wenedów 2,, 75-847 Koszalin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie Nr 7 Dwustronne schody do nauki chodzenia - kpl. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN- INMED Sp. z.o.o.,, ul. Wenedów 2,, 75-847 Koszalin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3333,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2479,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2479,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2479,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie Nr 8 Dwuczęściowy stół z elektryczną regulacją wysokości - kpl. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN- INMED Sp. z.o.o.,, ul. Wenedów 2,, 75-847 Koszalin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6673,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie Nr 9 Urządzenie do laseroterapii - kpl. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN- INMED Sp. z.o.o.,, ul. Wenedów 2,, 75-847 Koszalin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12231,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10719,99

  • Oferta z najniższą ceną: 10719,99 / Oferta z najwyższą ceną: 10719,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie Nr 10 Urządzenie do terapii cieplnej - kpl. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN- INMED Sp. z.o.o.,, ul. Wenedów 2,, 75-847 Koszalin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14110,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.