eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › remont lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobie WAM OReg w Olsztynie, w podziale na 13 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Olsztyn: remont lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobie WAM OReg w Olsztynie, w podziale na 13 części
Numer ogłoszenia: 121606 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn , ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 322 100, faks 261 322 180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobie WAM OReg w Olsztynie, w podziale na 13 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części: 1) Zadanie nr 1- Olsztyn ul. Puszkina 24 m 17 - wymiana stolarki okiennej; 2) Zadanie nr 2 - Olsztyn ul. Gietkowska 3A m 7; 3) Zadanie nr 3 - Bartoszyce ul. Gosiewskiego 9 m 2; 4) Zadanie nr 4 - Braniewo ul. Grota Roweckiego 37 m 5; 5) Zadanie nr 5 - Bemowo Piskie ul. Kętrzyńskiego 110 m 24; 6) Zadanie nr 6 - Ełk ul. Szkolna 9C m 4; 7) Zadanie nr 7 - Orzysz ul. Wojska Polskiego 72 m 11; 8) Zadanie nr 8 - Węgorzewo ul. Jana Pawła II 4 m 18; 9) Zadanie nr 9 - Węgorzewo ul. 3 Maja 5 m 2; 10) Zadanie nr 10 - Węgorzewo ul. Jana Pawła II 4 m 12; 4 m 14; 4 m 16 - remont balkonów w zamieszkałych lokalach; 11) Zadanie nr 11 - Węgorzewo ul. Jana Pawła II 3 m 30 - likwidacja skutków zalania, lokal zasiedlony; 12) Zadanie nr 12 - Braniewo ul. Wojska Polskiego 2 m 2 - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania w mieszkaniu wraz z montażem bojlera oraz instalacji ciepłej wody, lokal zasiedlony; 13) Zadanie nr 13 - Morąg ul. Mickiewicza 3 m 20. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 4. Zakres remontów lokali mieszkalnych składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości oraz usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników. 6. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do patentu, znaku towarowego lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą wykonać zamówienie przy użyciu materiałów o równoważnych parametrach. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, kody CPV: 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne, 45.30.00.00-0 - roboty instalacyjne w budynkach; 45.44.21.80 - 2 - powtórne malowanie

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Udzielona gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w tym zmiany korzystne dla Zamawiającego, które nie wpływają na warunki zamówienia i treść oferty. Przez nieistotne Zamawiający rozumie takie zmiany, iż wiedza o nich na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, czy też na wynik postępowania. 2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie podwykonawcy na inną część, jeżeli wyrazi na to zgodę. Zmiana podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy wymaga zmiany umowy w formie aneksu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych, niezależnych od stron umowy mieszczących się w granicy zwykłego ryzyka związanego z ich działalnością. Skutkiem tych zmian umowy może być zmiana terminu realizacji umowy. 4. Wszelkie inne rodzaje robót objęte zakresem zamówienia, a nie ujęte w przedmiarze robót (tzw. konieczne roboty dodatkowe) oraz roboty zamienne a także roboty zaniechane, konieczne do wykonania i oddania do użytkowania przedmiotu niniejszej umowy mogą być wykonane (lub zaniechane) na podstawie protokołów konieczności potwierdzonych przez Inspektora nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego. 5. Bez zatwierdzenia protokołów konieczności przez Zamawiającego Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania ww. robót lub rezygnować z wykonywania robót zaniechanych. 6. Rozliczanie robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze robót odbywać się będzie na podstawie kosztorysu wykonanego w oparciu o następujące założenia: 1) w przypadku gdy wystąpią roboty innego rodzaju niż w przedmiarze robót, a konieczne do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, niezbędne ze względów techniczno-użytkowych, a także tych, których konieczność wykonania wyniknie z przeprowadzonych prób i badań instalacji znajdujących się w remontowanym lokalu, na które zgodę wyraził Zamawiający na podstawie protokołu konieczności, roboty te rozliczone będą na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o następujące założenia: a) ceny czynników produkcji (Rg, M, S, Kp, Z) zostaną przyjęte z kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę w ofercie w postępowaniu przetargowym, b) w przypadku gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy w ppkt a), Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Inspektora nadzoru inwestorskiego kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem: - cen czynników produkcji (Rg, Kp, Z) - z kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę w ofercie w postępowaniu przetargowym, - cen czynników produkcji (M, S) nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwach branżowych (np. SEKOCENBUD, Orgbud, Intercenbud, itp.) dla województwa, w którym roboty są wykonywane, aktualnych w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym kalkulacja jest sporządzana, 2) podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach, a w przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego. 7. Rozliczanie robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w przedmiarze robót odbywać się będzie fakturami wystawianymi po ich wykonaniu (i odebraniu przez Inspektora nadzoru), na podstawie kosztorysu zwanego różnicowym, wykonanego w oparciu o następujące założenia: 1) należy wyliczyć cenę roboty pierwotnej, a więc tej, która miała być pierwotnie wykonana, 2) należy wyliczyć cenę roboty zamiennej, 3) należy wyliczyć różnicę pomiędzy tymi cenami, 4) wyliczeń ww. cen (pierwotnej i zamiennej) należy dokonać w oparciu o następujące założenia: a) ceny jednostkowe robót należy przyjąć z kosztorysów ofertowych, złożonych przez Wykonawcę w ofercie w postępowaniu przetargowym b) w przypadku gdy wystąpią roboty, których nie można rozliczyć zgodnie z podpunktem a) należy wyliczyć ceny jednostkowe metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o następujące założenia: - ceny czynników produkcji (Rg, M, S, Kp, Z) zostaną przyjęte z kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę w ofercie w postępowaniu przetargowym, - w przypadku gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o kosztorys ofertowy, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Inspektora nadzoru inwestorskiego kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem: - cen czynników produkcji (Rg, Kp, Z) - z kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę w ofercie w postępowaniu przetargowym, - cen czynników produkcji (M, S) nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwach branżowych (np. SEKOCENBUD, Orgbud, Intercenbud, itp.) dla województwa, w którym roboty są wykonywane, aktualnych w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym kalkulacja jest sporządzana, - podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach, a w przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR; w przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego, c) ilości robót, które miały być wykonane (pierwotnych), należy przyjąć z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę w ofercie w postępowaniu przetargowym, d) ilości robót zamiennych należy przyjąć z książki obmiarów. 8. Wykonawca może wnosić o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie nastąpiło z przyczyn od niego niezależnych. 9. Wykonawca może domagać się przedłużenia terminu realizacji zamówienia, jeśli polecono mu zbadanie przyczyny wady, za którą nie jest odpowiedzialny. 10. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają pisemnego uzasadnienia i będą wprowadzone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1 10 - 219 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1 10 - 219 Olsztyn, pokój 113 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- Olsztyn ul. Puszkina 24 m 17 - wymiana stolarki okiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielona gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Olsztyn ul. Gietkowska 3A m 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielona gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Bartoszyce ul. Gosiewskiego 9 m 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielona gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Braniewo ul. Grota Roweckiego 37 m 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielona gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Bemowo Piskie ul. Kętrzyńskiego 110 m 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielona gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Ełk ul. Szkolna 9C m 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielona gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Orzysz ul. Wojska Polskiego 72 m 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielona gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Węgorzewo ul. Jana Pawła II 4 m 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielona gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Węgorzewo ul. 3 Maja 5 m 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielona gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Węgorzewo ul. Jana Pawła II 4 m 12; 4 m 14; 4 m 16 - remont balkonów w zamieszkałych lokalach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielona gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Węgorzewo ul. Jana Pawła II 3 m 30 - likwidacja skutków zalania, lokal zasiedlony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Braniewo ul. Wojska Polskiego 2 m 2 - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania w mieszkaniu wraz z montażem bojlera oraz instalacji ciepłej wody, lokal zasiedlony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielona gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Morąg ul. Mickiewicza 3 m 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. Zakres remontów składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielona gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.