eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Dostawa szafek przyłóżkowych do Szpitala Powiatowego w Białogardzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Białogard: Dostawa szafek przyłóżkowych do Szpitala Powiatowego w Białogardzie
Numer ogłoszenia: 121570 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82906 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy, ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 312-02-66, faks 094 312-02-79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szafek przyłóżkowych do Szpitala Powiatowego w Białogardzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wstawienie i ustawienie 40 szt szafek przyłóżkowych do siedziby Szpitala Powiatowego w Białogardzie przy ul. Chopina 29, w miejscu i w czasie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył 40 szafek przyłóżkowych do siedziby Zamawiającego w ramach dwóch dostaw. Pierwsza dostawa musi obejmować 10 sztuk szafek przyłóżkowych i musi być zrealizowana w terminie do dnia 18.04.2014r., natomiast pozostałe 30 sztuk szafek przyłóżkowych Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu do dnia 15.05.2014r. 2. Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia przedstawia formularz cenowy - załącznik do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy. 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane szafki przyłóżkowe były fabrycznie nowe i kompletne oraz cechowały się wysoką jakością wykonania. 6. Dostarczone szafki przyłóżkowe muszą zapewnić funkcjonalność i wysoki standard. 7. Podany w opisie wzór wyrobów - ma charakter przykładowy, wskazujący oczekiwany standard szafek przyłóżkowych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 8. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry takie same lub lepsze od wskazanych w opisach Zamawiającego. W przypadku składania oferty równoważnej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opis proponowanych szafek, z którego będzie wynikało, że zaoferowana szafka przyłóżkowa spełnia wymagania i parametry techniczne lub też posiada wymagania i parametry techniczne lepsze niż wskazane przez Zamawiającego w załączniku do SIWZ 9. Zamawiający dopuszcza odchylenia od wymiarów podanych w opisie technicznym do + -5%. 10. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe na terenie obiektu w trakcie dostawy, rozładunku, wstawienia i ustawienia dostarczanych szafek przyłóżkowych aż do chwili ich protokolarnego przekazania Zamawiającemu. 11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do budynku Szpitala Powiatowego w Białogardzie przy ul. Chopina 29 własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. 12. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy z 3 - dniowym wyprzedzeniem na nr fax: 0943113724, lub pocztą e-mail: lsoltysiak@szpitalbialogard.pl 13. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, okaże dokumentację techniczną dla oferowanych wyrobów wraz ze wszystkimi atestami, certyfikatami, w tym Certyfikatami CE i dokumentami dopuszczającymi do sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia musi w pełni odpowiadać, określonym przez polskie prawo, przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania. Dostarczone szafki przyłóżkowe muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz normy PN-EN, właściwe dla danego asortymentu. 14. Przy protokolarnym przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu również karty gwarancyjne i instrukcje użytkowania szafek przyłóżkowych, 15. Wykonawca - po zakończeniu dostawy - usunie i zutylizuje wszystkie materiały - wymagające wywozu - poza terenem szpitala. Wszystkie te materiały będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14.12.2013r. -Dz.U. z 2013r poz. 21 ze zm. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 17. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 18. SIWZ wraz z załącznikami stanowi kompletny dokument, który jest wiążący zarówno dla Wykonawcy jak i Zamawiającego w trakcie trwania całego postępowania o zamówienie publiczne. 19. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji - wynosi 24 miesiące od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru ilościowo - jakościowego przedmiotu zamówienia. 20. Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, b. wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia, c. ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, d. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METALOWIEC Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej, ul. Fabryczna 2, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22896,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75988,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.