Ogłoszenie nr 12156 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Mielec: "Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych"
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiatowy Urząd Pracy, Zespół Szkół Ekonomicznych, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Zespół Szkół Radomyśl Wielki, II Liceum Ogólnokształcące, Powiatowy Zarząd Dróg, Zespół Szkół Technicznych, Centrum Obsługi Jednostek, I Liceum Ogólnokształcące,
Zespół Szkół Budowlanych, Zespół Szkół im. prof. J. Groszkowskiego, Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna, Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli, Dom Pomocy Społecznej, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Powiat Mielecki.
Pozostałe dane znajdują w informacjach dodatkowych.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Powiatowy Urząd Pracy, Chopina 16a, 39-300 Mielec, 830466865, Stachowicz,177880050, Zespół Szkół Ekonomicznych, Warszawska 1, 39-300 Mielec, 5000234502, Mysona, 177731580, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Królowej Jadwigi 1, 39-300 Mielec, 7000188653, Wałek, 175825177, Zespół Szkół, Kościuszki 2, 39-310 Radomyśl Wielki, 4830448790, Pryga, 14 6819683, II Liceum Ogólnokształcące, Żeromskiego 28, 39-300 Mielec, 2000231550, Rzeźnik, 177885168, Powiatowy Zarząd Dróg, Korczaka 6a, 39-300 Mielec, 690587692, Krzyżewski, 17 5837521, Zespół Szkół Technicznych, Jagiellończyka 3, 39-300 Mielec, 11000037144, Wojciechowski, 177881310, Centrum Obsługi Jednostek, Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, 12365038563, Adamczyk, 177800530, I Liceum Ogólnokształcące, Jędrusiów 1, 39-300 Mielec, 6000229300, Kluza, 177731577, Zespół Szkół Budowlanych, K. Jagiellończyka 3, 9000198960, Starzyk, 177885289, Zespół Szkół im. prof. J. Groszkowskiego, Kilińskiego 24, 39-300 Mielec, 10000188854, Witek, 177888850, Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna, Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, 3001030204, Nelec, 177884988, Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli, Wojska Polskiego 2b, 39-300 Mielec, 8690481700, Nowakowski, 177885194, Dom Pomocy Społecznej, Wyszyńskiego 16, 39-300 Mielec, 830482730, Lazur, 177888402, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, 690588266, Kardyś, 177800470, Powiat Mielecki, Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, 690581442, Tymuła, 17 7800403
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Mielecki, krajowy numer identyfikacyjny
69058144200000, ul.
ul. Wyspiańskiego
6,
39300
Mielec, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 78 00 400, faks
17 78 00 530, e-mail
mbartkowicz@powiat-mielecki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://powiat-mielecki.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Powiat Mielecki jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych"
Numer referencyjny WA.272.1.18.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych, która obejmuje:
- otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych,
- oprocentowanie środków pieniężnych,
- udzielanie krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu,
- zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych,
- zapewnienie wymogów bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- prowadzenie usługi konsolidacji sald,
-realizacja poleceń przelewów krajowych i zagranicznych (składanych elektronicznie i papierowo),
- zapewnienie usługi płatności masowych,
- zapewnienie usługi wypłat masowych
- zapewnienie bezkosztowej obsługi gotówkowej w zakresie wpłat i wypłat,
- prowadzenie obsługi bankowej/kasowej przy pomocy opłatomatów (kas automatycznych) w budynkach Powiatu Mieleckiego położonych przy ulicach: Wyspiańskiego 6 i Sękowskiego 2b, (dzierżawa opłatomatów)
- wydawanie i obsługa debetowych kart płatniczych,
- generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych,
- zapewnienie konwojów gotówki z opłatomatu,
- zapewnienie doradcy bankowego,
- informowanie Zamawiającego telefonicznie i następnie potwierdzanie za pośrednictwem e-mail o wpływających do Wykonawcy zajęciach praw majątkowych stanowiących wierzytelność z rachunków bankowych przed realizacja zajęcia,
- przygotowanie na pisemną prośbę Zamawiającego opinii, zestawień i raportów w zakresie prowadzonej obsługi bankowej,
- potwierdzanie w ciągu siedmiu dni roboczych przez Wykonawcę podpisów osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych Zamawiającego, złożonym na pisemnym żądaniu zapłaty gwarancji wadialnych.
II.5) Główny kod CPV): 66100000-1,
Dodatkowe kody CPV:
66113000-5,
30144400-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 62 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający Powiat Milecki prowadził już dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na prowadzenie obsługi bankowej budżetu. Pierwsze z postepowań zostało unieważnione w dniu 08.11.2016 r., na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp, gdyż nie wpłynęła oferta żadnego z Wykonawców. Zamawiający zdecydował się na wszczęcie drugiego postępowania, które zostało unieważnione w dniu 06.12.2016 r., na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, która Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dotychczasowa zawarta umowa na prowadzenie obsługi bankowej obowiązywała do grudnia 2016 r. W związku z powyższym Zamawiający wszczął postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia. Mimo zachowania należytej staranności i wszczęcia poprzednich postępowań z odpowiednim wyprzedzeniem, Zamawiający nie mógł obiektywnie przewidzieć wystąpienia wyjątkowej sytuacji i koniczności ich unieważnienia. Zachodziła natomiast pilna potrzeba udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Regionalne Centrum Korporacyjne w Rzeszowie,
,
ul. Tadeusza Rejtana 53 ,
35-326,
Rzeszów, kraj/woj.
podkarpackie
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wymiana okien w budynku C w ramach zadania "Termomodernizacja budynku internatu przy Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu w tym docieplenie i przebudowa dachu"
- 28.24 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 182 R w km 17+819 - 18+459 w m. Radomyśl Wielki ul. Targowa;
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 165 R w km 1+145 - 2+717 w m. Zgórsko;
- Remont chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2024 roku;
- Modernizacja infrastruktury dróg gminnych w sołectwie Chorzelów, gmina Mielec zadanie realizowane z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.