eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › "Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-23

Ogłoszenie nr 12156 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.

Mielec: "Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych"
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Powiatowy Urząd Pracy, Zespół Szkół Ekonomicznych, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Zespół Szkół Radomyśl Wielki, II Liceum Ogólnokształcące, Powiatowy Zarząd Dróg, Zespół Szkół Technicznych, Centrum Obsługi Jednostek, I Liceum Ogólnokształcące, Zespół Szkół Budowlanych, Zespół Szkół im. prof. J. Groszkowskiego, Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna, Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli, Dom Pomocy Społecznej, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Powiat Mielecki. Pozostałe dane znajdują w informacjach dodatkowych.


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Powiatowy Urząd Pracy, Chopina 16a, 39-300 Mielec, 830466865, Stachowicz,177880050, Zespół Szkół Ekonomicznych, Warszawska 1, 39-300 Mielec, 5000234502, Mysona, 177731580, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Królowej Jadwigi 1, 39-300 Mielec, 7000188653, Wałek, 175825177, Zespół Szkół, Kościuszki 2, 39-310 Radomyśl Wielki, 4830448790, Pryga, 14 6819683, II Liceum Ogólnokształcące, Żeromskiego 28, 39-300 Mielec, 2000231550, Rzeźnik, 177885168, Powiatowy Zarząd Dróg, Korczaka 6a, 39-300 Mielec, 690587692, Krzyżewski, 17 5837521, Zespół Szkół Technicznych, Jagiellończyka 3, 39-300 Mielec, 11000037144, Wojciechowski, 177881310, Centrum Obsługi Jednostek, Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, 12365038563, Adamczyk, 177800530, I Liceum Ogólnokształcące, Jędrusiów 1, 39-300 Mielec, 6000229300, Kluza, 177731577, Zespół Szkół Budowlanych, K. Jagiellończyka 3, 9000198960, Starzyk, 177885289, Zespół Szkół im. prof. J. Groszkowskiego, Kilińskiego 24, 39-300 Mielec, 10000188854, Witek, 177888850, Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna, Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, 3001030204, Nelec, 177884988, Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli, Wojska Polskiego 2b, 39-300 Mielec, 8690481700, Nowakowski, 177885194, Dom Pomocy Społecznej, Wyszyńskiego 16, 39-300 Mielec, 830482730, Lazur, 177888402, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, 690588266, Kardyś, 177800470, Powiat Mielecki, Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, 690581442, Tymuła, 17 7800403

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Mielecki, krajowy numer identyfikacyjny 69058144200000, ul. ul. Wyspiańskiego  6, 39300   Mielec, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 17 78 00 400, faks 17 78 00 530, e-mail mbartkowicz@powiat-mielecki.pl Adres strony internetowej (URL): http://powiat-mielecki.bip.gov.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Powiat Mielecki jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych"
Numer referencyjny WA.272.1.18.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych, która obejmuje: - otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, - oprocentowanie środków pieniężnych, - udzielanie krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu, - zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych, - zapewnienie wymogów bezpieczeństwa teleinformatycznego, - prowadzenie usługi konsolidacji sald, -realizacja poleceń przelewów krajowych i zagranicznych (składanych elektronicznie i papierowo), - zapewnienie usługi płatności masowych, - zapewnienie usługi wypłat masowych - zapewnienie bezkosztowej obsługi gotówkowej w zakresie wpłat i wypłat, - prowadzenie obsługi bankowej/kasowej przy pomocy opłatomatów (kas automatycznych) w budynkach Powiatu Mieleckiego położonych przy ulicach: Wyspiańskiego 6 i Sękowskiego 2b, (dzierżawa opłatomatów) - wydawanie i obsługa debetowych kart płatniczych, - generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych, - zapewnienie konwojów gotówki z opłatomatu, - zapewnienie doradcy bankowego, - informowanie Zamawiającego telefonicznie i następnie potwierdzanie za pośrednictwem e-mail o wpływających do Wykonawcy zajęciach praw majątkowych stanowiących wierzytelność z rachunków bankowych przed realizacja zajęcia, - przygotowanie na pisemną prośbę Zamawiającego opinii, zestawień i raportów w zakresie prowadzonej obsługi bankowej, - potwierdzanie w ciągu siedmiu dni roboczych przez Wykonawcę podpisów osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych Zamawiającego, złożonym na pisemnym żądaniu zapłaty gwarancji wadialnych.


II.5) Główny kod CPV): 66100000-1,
Dodatkowe kody CPV: 66113000-5, 30144400-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  62 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający Powiat Milecki prowadził już dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na prowadzenie obsługi bankowej budżetu. Pierwsze z postepowań zostało unieważnione w dniu 08.11.2016 r., na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp, gdyż nie wpłynęła oferta żadnego z Wykonawców. Zamawiający zdecydował się na wszczęcie drugiego postępowania, które zostało unieważnione w dniu 06.12.2016 r., na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, która Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dotychczasowa zawarta umowa na prowadzenie obsługi bankowej obowiązywała do grudnia 2016 r. W związku z powyższym Zamawiający wszczął postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia. Mimo zachowania należytej staranności i wszczęcia poprzednich postępowań z odpowiednim wyprzedzeniem, Zamawiający nie mógł obiektywnie przewidzieć wystąpienia wyjątkowej sytuacji i koniczności ich unieważnienia. Zachodziła natomiast pilna potrzeba udzielenia zamówienia.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Regionalne Centrum Korporacyjne w Rzeszowie,  ,  ul. Tadeusza Rejtana 53 ,  35-326,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.