eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa ubrań letnich dla służb ratownictwa medycznego



Ogłoszenie z dnia 2017-01-23

Ogłoszenie nr 12155 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.

Kielce: Dostawa ubrań letnich dla służb ratownictwa medycznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego, krajowy numer identyfikacyjny 29115054400000, ul. ul. Św. Leonarda  10, 25311   Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3612344 w. 29, e-mail scrmits@post.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.scrmits.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opiki Zdrootnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.scrmits.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
25-040 Kielce, ul. Pakosz 2


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ubrań letnich dla służb ratownictwa medycznego
Numer referencyjny: TP/4/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ubrań letnich dla służb ratownictwa medycznego w ilości 590 kompletów ubrań (w skład kompletu wchodzi bluza/koszula, koszulka z krótkimi rękawami i spodnie letnie) w tym 538 męskich i 52 damskich, o następujących parametrach: 1. Oferowana dla pracowników zespołów wyjazdowych oraz kierowców zespołów transportowych odzież musi spełniać wymagania: ? odzież ochronna ostrzegawcza o intensywnej widzialności dla pracowników zespołów Ratownictwa Medycznego ? odzież musi posiadać znak CE zamieszczony na metce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 (sposób oznakowania środków ochrony indywidualnej) ? modele odzieży uszyte z rozróżnieniem sylwetek damskich i męskich ? każdy komplet odzieży pakowany w worek foliowy z naniesionym nazwiskiem pracownika dla którego jest przeznaczony. ? Wykaz rozmiarów ubrań zostanie przez Zamawiającego przekazany wybranemu Wykonawcy w dniu zawarcia umowy i będzie stanowił integralną część umowy. 2. Opis szczegółowy Każdy element odzieży o barwie fluorescencyjnej czerwonej zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 (Dz.U nr 209 z 2010r.poz.1382 z późniejszymi zmianami) w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego. ? Bluza (fluorescencyjny czerwony z granatowymi wstawkami) ? Koszulka z krótkimi rękawami (fluorescencyjny czerwony z granatowymi wstawkami) ? Spodnie letnie (fluorescencyjny czerwony z granatowymi wstawkami) Wymagane dokumenty: * Karty techniczne tkanin i dzianiny na koszulki * Karty technicznej i Certyfikatu zgodności z normą EN ISO 20471 :2013 (PN-EN ISO 20471 : 2013-07) na taśmę odblaskową * Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 na tkaninę * Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 na nici, napy, guziki, taśmę rzepową, zamki błyskawiczne oraz taśmę odblaskową Bluza/Koszula - (fluorescencyjny czerwony) * Materiał w kolorze fluorescencyjnym czerwonym, wstawki w kolorze granatowym: np. na ramionach, zakończeniach mankietów (w miejscach narażonych na zabrudzenia). Tkanina 220 -230 g/m^2 o składzie 80% PES i 20% BW * Długi rękaw zakończony mankietem z regulacją obwodu zapinaną na napy * Wykończona stójką, zapinana na napy * Dwie dolne naszyte symetrycznie kieszenie z mieszkiem, kryte patkami, zapinane na zamki * Dwie górne kieszenie: z lewej strony na radiotelefon z regulowaną na rzepy patką oraz mocowaniem anteny, z prawej strony naszyta podwójna kieszeń na długopisy * Trzy emblematy odblaskowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 18.10.2010 r. 1. Zalecane umieszczenie taśmy odblaskowej o wytrzymałości minimum 100 cykli prania w warunkach domowych w temperaturze 60°C oraz minimum 50 cykli prania chemicznego (np. na rękawach i tułowiu). 2. Na prawym rękawie bluzy naszyty emblemat o średnicy 10 cm z logo Świętokrzyskiego Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Medycznego w Kielcach wg wzoru z załącznika nr 2 do SIWZ. Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ i wymienionymi normami Zamawiający żąda Deklaracji Zgodności wystawionej przez Producenta - na gotowy wyrób/model bluzę (CE kategoria I), potwierdzającego wyniki badań, poziomów skuteczności(klas) i zgodności z: a) wymaganiami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 w sprawie wymagań dla środków ochrony indywidualnej. (Dz. U. Z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) b) EN ISO 13688 : 2013 (PN-EN ISO 13688 :2013-12) Odzież ochronna. Wymagania ogólne. Dodatkowo: a) raporty z badań wykonanych w akredytowanych laboratoriach badawczych na materiały zastosowane w produkcji, potwierdzających spełnianie norm wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r.: b) EN ISO 20471 :2013 (PN-EN ISO 20471 : 2013-07). Odzież o intensywnej widzialności - Metody badania i wymagania - potwierdzającego barwę fluorescencyjną czerwoną materiału. Koszulka z krótkimi rękawami Typ: T-shirt. * Materiał w kolorze fluorescencyjnym czerwonym, wstawki w kolorze granatowym: np. ściągacz wokół szyi i rękawów (w miejscach narażonych na zabrudzenia). Dzianina 180 - 190 g/m^2 o składzie 55% BW i 45% PES * Wykończona elastycznym ściągaczem wokół szyi i rękawów * Na lewej piersi kieszeń * Jeden emblemat odblaskowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 18.10.2010 r. Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ i wymienionymi normami Zamawiający żąda Deklaracji Zgodności wystawionej przez Producenta - na gotowy wyrób/model T-shirt (CE kategoria I) , potwierdzającego wyniki badań, poziomów skuteczności(klas) i zgodności z: a) wymaganiami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 w sprawie wymagań dla środków ochrony indywidualnej. (Dz. U. Z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) b) EN ISO 13688 : 2013 (PN-EN ISO 13688 :2013-12) Odzież ochronna. Wymagania ogólne. Dodatkowo: a) raporty z badań wykonanych w akredytowanych laboratoriach badawczych na materiały zastosowane w produkcji, potwierdzających spełnianie norm wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r.: b) EN ISO 20471 :2013 (PN-EN ISO 20471 : 2013-07). Odzież o intensywnej widzialności - Metody badania i wymagania. - potwierdzającego barwę fluorescencyjną czerwoną materiału. Spodnie letnie (fluorescencyjny czerwony): 1. Materiał w kolorze fluorescencyjnym czerwonym, wstawki w kolorze granatowym: np. na kolanach, wloty kieszeni biodrowych itp.(w miejscach narażonych na zabrudzenia). Tkanina 220 -230 g/m^2 o składzie 80% PES i 20% BW 2. Zapinane na guzik i metalowy zamek 3. Wykończone pasem z gumową regulacją oraz wzmocnionymi szlufkami 4. Dwie wpuszczone kieszenie biodrowe zapinane na zamki. 5. Z tyłu jedna kieszeń wpuszczana z patką, zapinana na zamek. 6. Przy pasku kieszeń z patką na rzepy umożliwiająca noszenie smartfona. 7. Na nogawkach dwie kieszenie proste z mieszkiem, kryte patkami, zapinane na zamki 8. Wzmocnione kolana 9. Srebrna taśma odblaskowa o wytrzymałości minimum 100 cykli prania w warunkach domowych w temperaturze 60°C oraz minimum 50 cykli prania chemicznego. Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ i wymienionymi normami Zamawiający żąda Certyfikatu Oceny Typu WE wydanego przez akredytowaną jednostkę badawczą (potwierdzoną przez Polskie Centrum Akredytacji) - na gotowy wyrób/model spodni zimowych (CE kategoria II) , potwierdzającego wyniki badań, poziomów skuteczności(klas) i zgodności z: a) wymaganiami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 w sprawie wymagań dla środków ochrony indywidualnej. (Dz. U. Z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) b) EN ISO 13688 : 2013 (PN-EN ISO 13688 :2013-12) Odzież ochronna. Wymagania ogólne. c) EN ISO 20471 :2013 (PN-EN ISO 20471 : 2013-07). Odzież o intensywnej widzialności - Metody badania i wymagania. Klasa - 2. Wraz z ofertą należy dostarczyć po 1 komplecie odzieży damskiej i męskiej w dowolnym wymiarze dla celów oceny przez Zamawiającego w kryterium "oceny użytkowej".

II.5) Główny kod CPV: 33.19.90.00 - Odzież medyczna

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zwiększenie bieżących dostaw do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 6


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 dostawy ubrań dla służb ratownictwa medycznego na kwotę 200.000,00 zł każda. W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie , przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych zamówień zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania,o których mowa w art.24ust.1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono siwz -informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art.86 ust.5, składa sto0sownie do treści art.24 ust.11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności d tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ocena użytkownikanika40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w szczególności części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te mają wpływ na jego realizację, 2) zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, z uwagi na niezależne od stron okoliczności - siła wyższa. Za okoliczności "siły wyższej" uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią. 3) zmiany stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/02/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.