To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-09
Głowaczów: Dostawa betonu B-30 na wykonanie przebudowy drogi gminnej w m. Cecylówka Głowaczowska - zadanie III.
Numer ogłoszenia: 121478 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93966 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głowaczów, Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 48 6231075, faks 48 6231217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa betonu B-30 na wykonanie przebudowy drogi gminnej w m. Cecylówka Głowaczowska - zadanie III..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Dostawy betonu B-30 na przebudowę odcinka drogi gminnej w miejscowości Cecylówka Głowaczowska. Beton B-30 w ilości 400 m3 należy dostarczyć samochodami specjalistycznymi do przewozu betonu tzw. gruszką i wylać bezpośrednio na budowaną drogę. Dzienna partia dostaw betonu uzależniona będzie od długości przygotowanego do przebudowy odcinka drogi. Dzienne partie dostawy betonu odbywać się będą na zgłoszone zapotrzebowanie przez Zamawiającego z wyprzedzeniem o 1 dzień roboczy wcześniej - telefonicznie lub faksem. Realizacja rozliczeń za dokonane dostawy odbywać się będzie na podstawie kwitów W-Z i protokólarnym odbiorze każdej dostarczonej partii betonu. Dostawy winny być realizowane z należytą starannością, sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego do wyczerpania przedmiotu umowy. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 44114100-3 - gotowa mieszanka betonu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.41.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRANSBET Tadeusz Kuciński, Brzóza, ul. Przecinka 7, 26-903 Głowaczów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113160,00
Oferta z najniższą ceną: 113160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121032,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.