Chełm: Dostawy odczynników mikrobiologicznych wraz z dzierżawą analizatorów
Numer ogłoszenia: 121444 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników mikrobiologicznych wraz z dzierżawą analizatorów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników mikrobiologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora bakteriologicznego oraz automatycznego analizatora do monitorowania posiewów krwi i płynów ustrojowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.81.00-0, 33.69.62.00-7, 38.43.40.00-6, 38.43.45.80-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia) Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV, metodą spełnia- nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia) Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV, metodą spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia) Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV, metodą spełnia- nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia) Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV, metodą spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia) Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV, metodą spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1) certyfikaty CE i deklaracje zgodności dla dzierżawionych urządzeń; 2) dla pakietu 4 i 5 - próbkę krążków antybiotykowych wraz z certyfikatami 3) dla pakietu 21 - metodyki wykonania badania do butelek do posiewów krwi i płynów ustrojowych 4) dla pakietu 22 - dokument potwierdzający, że podłoża chromogenne są kompatybilne z systemem do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty [załącznik nr 1] w załączonym formacie Excel sporządzonym przez system ProPublico oraz dodatkowo na płycie CD, wypełniony zgodnie z załączoną instrukcją sporządzania oferty; 2) Wykaz parametrów technicznych - załącznik nr 6 i/lub 7 3) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika-pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 11 pkt 3); 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin dostawy - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa dostawy: Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy; 2) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 4) zmiany stawki podatku od towarów i usług; wartość umowy brutto określona w § 5 ust. 1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; 5) w przypadku korzystania przez Zamawiającego z promocji i upustów cenowych przeznaczonych dla ogółu odbiorców wartość umowy określona w § 5 ust. 1 ulegnie zmniejszeniu; 6) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. zakończenia produkcji oferowanego wyrobu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego wyrobu. 7) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; Umowa dostawy i dzierżawy: 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny np. wycofanie z obrotu, jednak zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy; 2) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 4) zmiany stawki podatku od towarów i usług; 5) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. zakończenia produkcji oferowanego wyrobu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego wyrobu. 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1 podłoża transportowo-wzrostowe do moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podłoża.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2 podłoża bakteriologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podłoża 12 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3 podłoża do posiewu deramtofitów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podłoża pozycja 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4 krążki antybiotykowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krażki 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5 krążki diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krążki 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6 testy z zakresu serologii mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie 7 testy z zakresu serologii mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.69.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie 8 testy z zakresu serologii mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie 9 testy z zakresu serologii mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie 10 testy z zakresu serologii mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie 11 testy z zakresu serologii mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie 12 testy z zakresu serologii mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zadanie 13 testy z zakresu serologii mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zadanie 14 testy z zakresu serologii mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zadanie 15 testy z zakresu serologii mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zadanie 16 testy z zakresu serologii mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zadanie 17 testy z zakresu serologii mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: zadanie 18 biochemia mikrobiologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plazma królicza op. 315.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: zadanie 20 zestawy do wykrywania mechanizmów oporności bakterii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy krążków 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: zadanie 21 dzierżawa analizatora do monitorowania posiewów krwi i płynów ustrojowych wraz z podłożami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: analizator i podłoża, inne materiały zużywalne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: zadanie 22 dzierżawa analizatora z niezbędnym wyposażeniem i podłożami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: analizator i odczynniki, inne materiały zużywalne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: dzierżawa zestawu komputerowego do aparatu VIDAS wraz z oprogramowaniem i testami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw komputerowy, oprogramowanie i testy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup materiałów biurowych
- "Remont pokrycia dachowego na budynku głównym oraz budynku technicznym 03 na DPG w Zosinie."
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowawczą
- Zakup pieczywa i art. piekarniczych
- Zakup sprzętu biurowego typu niszczarki, drukarki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego rozbudowy drogi powiatowej Nr 1876L, ul. Polna i rozbudowy drogi powiatowej nr 1875L, ul. Narutowicza w M.Rejowiec Fabryczny
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOHEMATOLOGICZNYCH
- Dostawy testów diagnostycznych, odczynników do hodowli komórkowej, certyfikowanych materiałów odniesienia, wzorców i szczepów
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów w 6 pakietach
- Dostawa odczynników do oznaczeń immunochemicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą immunochemicznych analizatorów
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora w podziale na części
- Dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń biochemicznych w I i II trymestrze ciąży wraz z dzierżawą aparatu.Dostawa mediów hodowlanych, odczynników i mat. do hodowli komórek z płynu owodniowego(...)
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.