eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-04

Czechowice-Dziedzice: Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice
Numer ogłoszenia: 12143 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czechowice-Dziedzice , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2147114, faks 32 2147152, 2147182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia pn.: Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice obejmuje: - bieżące opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody w gminie Czechowice-Dziedzice, -utrzymanie czystości koszy i ławek poprzez ich umycie i dezynfekcję oraz mycie tablic z planem miasta w maju i październiku, -bieżące oczyszczanie terenów gminnych poprzez ręczne i mechaniczne oczyszczanie nawierzchni placów, parkingów, alejek oraz zbieranie odpadów komunalnych, usuwanie nieestetycznych kwiatów i wypalonych zniczy pozostałych po świętach okolicznościowych, -zimowe utrzymanie parkingów, alejek, placów; -bieżąca konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń do rekreacji i placów zabaw poprzez zabaw poprzez codzienny monitoring gminnych placów zabaw oraz terenów do uprawiania sportu, systematyczne wykonywanie kontroli wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowej, skate parku, elementów małej architektury itp. - kontrola podstawowa wykonywana raz na tydzień natomiast kontrola funkcjonalna w miesiącu, wykonywanie drobnych napraw, zmywanie graffiti z urządzeń zabawowych, zabezpieczenie uszkodzonych elementów; -bieżące utrzymanie i oczyszczanie pasów drogowych dróg gminnych poprzez zbieranie odpadów z pasów drogowych, usuwanie elementów po kolizjach drogowych, usuwanie elementów zagrażających bezpieczeństwu, ręczne i mechaniczne oczyszczanie chodników i jezdni; -zimowe utrzymanie chodników, zatok parkingowych, itp.; -wywóz i zagospodarowanie odpadów. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA KLAUZULA SPOŁECZNA Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna: Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia była zatrudniona 1 (jedna) osoba bezrobotna w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 149, ze zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: 1. Zatrudnienia co najmniej 1 (jednej) osoby bezrobotnej w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy przedstawionych Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowań osób bezrobotnych przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umów o pracę w terminie do 21 dni od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego), wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP przedstawia zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie bezrobotnego. 2.Wykonawca oświadcza, iż osoba bezrobotna będzie świadczyła pracę w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia oraz będzie brała w niej czynny udział. 3.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej, okresu ich zatrudnienia oraz faktu, że osoba bezrobotna świadczyła pracę w związku z wykonywaniem zamówienia. Przyjęty sposób dokumentowania zatrudnienia powinien zatem umożliwić weryfikację czynnego udziału w realizacji zamówienia publicznego. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do ewidencjonowania czasu pracy osoby bezrobotnej wraz ze wskazaniem czynności (wystarczające jest rodzajowe określenie czynności odnoszących się do przedmiotu zamówienia), które były wykonywane przez osobę bezrobotną. Ewidencja czasu pracy do czynności wykonywanych w związku z realizacją zamówienia pozwoli na potwierdzenie rzeczywistego udziału tej osoby przy wykonywaniu zamówienia. 4.Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia żądać od Wykonawcy przedstawienie dokumentacji zatrudnienia, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. 5.Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzenia wraz z Wykonawcą kontroli w miejscu realizacji zamówienia, stwierdzające czy zatrudniona osoba bezrobotna faktycznie bierze czynny udział w realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca do każdego protokołu odbioru zobowiązany jest załączyć kserokopię zawartej umowy o pracę oraz dokumentacją prowadzoną zgodnie z § 9 ust. 3 wraz z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem. 7.W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wskazanej w § 9 ust. 1 wymaganej liczby osób bezrobotnych, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej w wysokości stanowiącej 8% wartości miesięcznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie zatrudni osoby bezrobotnej chyba, że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a nie zatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nie leżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji. Szczegółowy zakres usługi zawiera specyfikacja usługi - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w specyfikacji usługi (załącznik nr 2 do SIWZ), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonywania zamówienia następującym sprzętem: a) min. jedną samobieżną mechaniczną zamiatarką do oczyszczania chodników wyposażoną w urządzenie zraszające materiał zbierany, b) min. jedną samobieżną mechaniczną zamiatarką do oczyszczania jezdni wyposażoną w urządzenie zraszające materiał zbierany, c) min. jednym samobieżnym mechanicznym pojazdem do odśnieżania chodników o rozstawie kół nie większym niż 2000 mm, d) min. jednym samobieżnym mechanicznym pojazdem do odśnieżania chodników o rozstawie kół nie większym niż 1200 mm, e) min. jednym pojazdem do wywozu odpadów do 3,5 t, f) min. jednym pojazdem z odkrytą skrzynią ładunkową do zimowego utrzymania chodników o ładowności do 3,5 t. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp , Wykonawca może polegać na potencjale technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że: Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 zł. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zaleca się, aby pisemne zobowiązanie zawierało informacje dotyczące: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału, kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), 4. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium, 5. formularz cenowy (wypełniony zgodnie z działem XIV SIWZ - Opis sposobu obliczenia ceny) - załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - dodatkowy pojazd (pojazd do wywozu odpadów o ładowności do 3,5 t). - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w następujących okolicznościach: a) ustawowej zmiany przepisów o podatku VAT - zmianie ulega wynagrodzenie brutto, b) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność wyjątkową, niezależną od Strony, której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub zaradzić - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas występowania siły wyższej, c) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy d) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego e) w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany zakresu prac powierzonego podwykonawcy - w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. f) zmiany nazw, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych oraz zmiany nazwy zadania w budżecie. g) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy. h) wywołanym przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, nie powodującej zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. i) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1,pokój 408 (piętro). W przypadku pobrania SIWZ w wersji papierowej prosi się o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, Biuro podawcze - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA KLAUZULA SPOŁECZNA Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna: Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia była zatrudniona 1 (jedna) osoba bezrobotna w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 149, ze zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: 1.Zatrudnienia co najmniej 1 (jednej) osoby bezrobotnej w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy przedstawionych Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowań osób bezrobotnych przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umów o pracę w terminie do 21 dni od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego), wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP przedstawia zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie bezrobotnego. 2.Wykonawca oświadcza, iż osoba bezrobotna będzie świadczyła pracę w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia oraz będzie brała w niej czynny udział. 3.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej, okresu ich zatrudnienia oraz faktu, że osoba bezrobotna świadczyła pracę w związku z wykonywaniem zamówienia. Przyjęty sposób dokumentowania zatrudnienia powinien zatem umożliwić weryfikację czynnego udziału w realizacji zamówienia publicznego. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do ewidencjonowania czasu pracy osoby bezrobotnej wraz ze wskazaniem czynności (wystarczające jest rodzajowe określenie czynności odnoszących się do przedmiotu zamówienia), które były wykonywane przez osobę bezrobotną. Ewidencja czasu pracy do czynności wykonywanych w związku z realizacją zamówienia pozwoli na potwierdzenie rzeczywistego udziału tej osoby przy wykonywaniu zamówienia. 4.Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia żądać od Wykonawcy przedstawienie dokumentacji zatrudnienia, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. 5.Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzenia wraz z Wykonawcą kontroli w miejscu realizacji zamówienia, stwierdzające czy zatrudniona osoba bezrobotna faktycznie bierze czynny udział w realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca do każdego protokołu odbioru zobowiązany jest załączyć kserokopię zawartej umowy o pracę oraz dokumentacją prowadzoną zgodnie z § 9 ust. 3 wraz z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem. 7.W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wskazanej w § 9 ust. 1 wymaganej liczby osób bezrobotnych, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej w wysokości stanowiącej 8% wartości miesięcznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie zatrudni osoby bezrobotnej chyba, że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a nie zatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nie leżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.