eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Świadczenie usługi geodezyjnej dla zadania pn.Projekt budowy Regionalnej Drogi Racibórz - Pszczyna na odcinku od włączenia do DK w gminie Rudnik do ul. Sportowej w Rybniku, jako nowego przebiegu DW 935

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-13

Racibórz: Świadczenie usługi geodezyjnej dla zadania pn.: Projekt budowy Regionalnej Drogi Racibórz - Pszczyna na odcinku od włączenia do DK w gminie Rudnik do ul. Sportowej w Rybniku, jako nowego przebiegu DW 935
Numer ogłoszenia: 121296 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100810 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi geodezyjnej dla zadania pn.: Projekt budowy Regionalnej Drogi Racibórz - Pszczyna na odcinku od włączenia do DK w gminie Rudnik do ul. Sportowej w Rybniku, jako nowego przebiegu DW 935.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi geodezyjnej dla zadania pn.: Projekt budowy Regionalnej Drogi Racibórz - Pszczyna na odcinku od włączenia do DK w gminie Rudnik do ul. Sportowej w Rybniku, jako nowego przebiegu DW 935. Zakres zamówienie obejmuje prace geodezyjne niezbędne do złożenia wniosku o uzyskanie decyzję Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej, tj.: 1. Wykonanie map z projektem podziału (dodatkowe linie rozgraniczające wynikające z zaprojektowania dróg serwisowych - gminnych) - ilości działek do podziału - 1250 szt. 2. Wykonanie inwentaryzacji nieruchomości przejmowanych na rzecz Województwa Śląskiego oraz Gmin (z uwagi na wydzielenie dodatkowych 2 pasów dróg gminnych) - ilość działek do inwentaryzacji - 3500 szt. 3. Stabilizacja punktów granicznych po wydaniu prawomocnej decyzji Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (z uwagi na wydzielenie dodatkowych 2 pasów dróg serwisowych) - ilość punktów do stabilizacji - 5500 szt. Wymagany termin wykonania umowy: - dla wykonanie map z projektem podziału (dodatkowe linie rozgraniczające wynikające z zaprojektowania dróg serwisowych - gminnych) - ilości działek do podziału - 1250 szt. - maksymalnie do 45 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, - dla wykonania inwentaryzacji nieruchomości przejmowanych na rzecz Województwa Śląskiego oraz Gmin (z uwagi na wydzielenie dodatkowych 2 pasów dróg gminnych) - ilość działek do inwentaryzacji - 3500 szt. - maksymalnie do 150 kalendarzowych dni od daty podpisania umowy, - dla Stabilizacji punktów granicznych po wydaniu prawomocnej decyzji Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (z uwagi na wydzielenie dodatkowych 2 pasów dróg serwisowych) - ilość punktów do stabilizacji - 5500 szt. - maksymalnie do 212 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Egis Poland Sp. z o.o, ul. Puławska 182, 02-670 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 388282,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 400000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 400000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1697400,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.