eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśniowice › Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rozliczeń w ramach projektu Współpraca polsko-ukraińska na rzecz rozwoju turystyki na obszarze przygranicznym, realizowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Leśniowice: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rozliczeń w ramach projektu Współpraca polsko-ukraińska na rzecz rozwoju turystyki na obszarze przygranicznym, realizowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013
Numer ogłoszenia: 121235 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśniowice , Leśniowice 21A, 22-122 Leśniowice, woj. lubelskie, tel. 082 5675494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesniowice.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rozliczeń w ramach projektu Współpraca polsko-ukraińska na rzecz rozwoju turystyki na obszarze przygranicznym, realizowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na Pełnieniu funkcji Specjalisty ds. rozliczeń Projektu Partnerskiego pn.: Współpraca polsko-ukraińska na rzecz rozwoju turystyki na obszarze przygranicznym, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 1 - Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego, Zadanie 1.2 Rozwój turystyki zwanym dalej Projektem. Projekt ma charakter inwestycyjny a jego realizatorami są: Gmina Leśniowice (Polska - Lider Projektu), Gmina Dorohusk (Polska - Partner Projektu), Gmina Wojsławice (Polska - Partner Projektu), Gmina Żmudź (Polska - Partner Projektu), Lokalna Grupa Działania Ziemia Chełmska (Polska - Partner Projektu), Huszczańska Wiejska Rada (Ukraina - Partner Projektu). W ramach projektu każdy z Partnerów realizować będzie swój zakres projektu polegający na działaniach infrastrukturalnych lub opartych na organizacji spotkań, warsztatów oraz szkoleń. Wszelkie działania specjalisty ds. rozliczeń obejmują czynności związane z realizacją całości projektu (u 5 partnerów polskich i 1 Ukraińskiego), powinny być zgodne z wytycznymi Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013 (PWT PBU 2007-2013) oraz wnioskiem o dofinansowanie, szczegółowym budżetem, harmonogramem realizacji projektu. Zakres obowiązków Specjalisty ds. rozliczeń Projektu: -zorganizowanie systemu rozliczeń Projektu (w tym m.in. określenie sposobu pozyskiwania zaliczek przez Partnerów) oraz rozliczania ponoszonych przez nich wydatków, -przygotowywanie harmonogramów płatności i WNP, -prowadzenie bieżącej obsługi finansowej całości Projektu, -monitorowanie budżetu Projektu i kwalifikowalności wydatków, -dokonywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami płatności projektowych po uzyskaniu uprzedniej akceptacji zarówno Koordynatora Projektu, jak również Skarbnika Gminy Leśniowice, -współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności Projektu ze Skarbnikiem Gminy Leśniowice -organizacja systemu kontroli wydatków projektowych, -udostępnianie informacji finansowo-księgowych na potrzeby przygotowywania okresowych sprawozdań z realizacji Projektu, -podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników Projektu, -nadzór nad prawidłową realizacją finansowych działań Projektu, zgodnie z wymogami PWT PBU 2007-2013 oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami, -informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją Projektu, udział w szkoleniach organizowanych Wspólny Sekretariat Techniczny PWT PBU 2007-2013 z zakresu realizacji Projektu, -udział w konsultacjach z Liderem Projektu w siedzibie Lidera (minimum raz w tygodniu,) -konsultacje z Partnerami Projektu w siedzibie partnerów (minimum raz w tygodniu,) -dział w konsultacjach z Liderem Projektu wraz Partnerami projektu w siedzibie Lidera (minimum raz miesiącu) -udział w wyjazdach na Ukrainę (Gmina Huszcza - Partner Projektu) gdy zaistnieje taka potrzeba z tym, że Zamawiający musi poinformować o potrzebie takiego wyjazdu minimum 1 tydzień przed jego wystąpieniem, -planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją Projektu, -zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zmian w budżecie Projektu, przygotowywanie formularzy zmian budżetowych, -nadzór nad terminowym i prawidłowym przygotowaniem części finansowej i sprawozdawczej wniosków o płatność, -współpraca w zakresie księgowości z Wspólną Instytucją Zarządzającą, -udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne, -śledzenie tworzenia dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji Projektu mogą ulec zmianie, w celu zapewnienia zgodności Projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE, -utrzymywanie stałych kontaktów z Zamawiającym oraz informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji Projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu, -obecność podczas kontroli Projektu, -sporządzanie i archiwizacja dokumentacji projektowej, -inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji Projektu nie wymienione wyżej a zlecone przez Zamawiającego, -dbałość o prawidłową i terminową realizację projektu. Szczegółowe warunki zatrudnienia oraz zakres obowiązków określony jest we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 11.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275). 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Leśniowicach Nr 87 8195 0009 2001 0000 1948 0028 z adnotacją wadium - numer sprawy ZP.271.4.2013 PL-BY-UA Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule:od dnia - do dnia , d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile jest wymagane). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył w wymaganym terminie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy wykonawców, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia osobę, która spełnia poniższe warunki - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ i przedstawi odpowiednie dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie: a)posiada wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne, b)posiada dodatkowe kwalifikacje: posiadane certyfikaty, świadectwa i specjalistyczne kursy i uprawnienia w zakresie rozliczania projektów europejskich, c)posiada minimum pięcioletni staż pracy zawodowej przy realizacji projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej, d)posiada minimum pięcioletnie doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego oraz jednostkami im podległymi, e)posiada minimum pięcioletni staż pracy w podmiotach zajmujących się opracowywaniem i realizacją projektów finansowanymi ze środków zewnętrznych na różnych etapach (tworzenie projektu, opracowanie dokumentów aplikacyjnych, rozliczania projektów) f)posiada doświadczenie w koordynacji działań merytorycznych i finansowych realizacji projektów, ich monitoringu i ewaluacji, g)posiada znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie), potwierdzoną odpowiednimi dokumentami (zaświadczenie lub certyfikat) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia osobę, która spełnia poniższe warunki - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ i przedstawi odpowiednie dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie: a)posiada wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne, b)posiada dodatkowe kwalifikacje: posiadane certyfikaty, świadectwa i specjalistyczne kursy i uprawnienia w zakresie rozliczania projektów europejskich, c)posiada minimum pięcioletni staż pracy zawodowej przy realizacji projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej, d)posiada minimum pięcioletnie doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego oraz jednostkami im podległymi, e)posiada minimum pięcioletni staż pracy w podmiotach zajmujących się opracowywaniem i realizacją projektów finansowanymi ze środków zewnętrznych na różnych etapach (tworzenie projektu, opracowanie dokumentów aplikacyjnych, rozliczania projektów) f)posiada doświadczenie w koordynacji działań merytorycznych i finansowych realizacji projektów, ich monitoringu i ewaluacji, g)posiada znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie), potwierdzoną odpowiednimi dokumentami (zaświadczenie lub certyfikat) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-Zmiany terminów realizacji umowy. -Zmniejszenia zakresu czynności objętego umową z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia z tego tytułu. -Zmiany przepisów prawa podatkowego. Wykonawca doliczy do wynagrodzenia netto podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych ,faktur VAT. -Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. -W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. -Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. -Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagaj formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesniowice.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Leśniowice, Leśniowice 21A, 22-122 Leśniowice, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Gmina Leśniowice, Leśniowice 21A, 22-122 Leśniowice, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 1 - Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego, Zadanie 1.2 Rozwój turystyki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.