eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Uhruska › Świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z serwisem sprzętu komputerowego dla 100 osób.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-04

Wola Uhruska: Świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z serwisem sprzętu komputerowego dla 100 osób.
Numer ogłoszenia: 12115 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Uhruska , ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska, woj. lubelskie, tel. 082 5915003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z serwisem sprzętu komputerowego dla 100 osób..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z serwisem zestawów komputerowych dla 100 osób w ramach zapewnienia trwałości projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1a i 1b do SIWZ. 3. Niniejsze zamówienia obejmuje: a) usługę doprowadzenia, skonfigurowania i uruchomienia dostępu do Internetu i jej świadczenie od dnia 01 marca 2016 r. do dnia 31 sierpnia 2018 r. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ, b) opiekę serwisową sprzętu i oprogramowania od dnia 01 marca 2016 r. do dnia 31 sierpnia 2018 r.- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 4. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio załączniki nr 1a i 1b do SIWZ) dla usługi dostępu do Internetu i serwisu sprzętu komputerowego poza parametrami, określone zostały konfiguracje oraz inne wymagania jakie przedmiot zamówienia musi spełnić, a także wymagane ilości. 5. W zakresie zamówienia: a) Wykonawca doprowadzi i uruchomi łącze internetowe pod wskazanymi przez Zamawiającego adresami odbiorców końcowych, b) Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi internetowej przy wykorzystaniu nadajników bezprzewodowych jak i łącza przewodowego (kablowego) w zależności od możliwości technicznych i lokalizacji, pod warunkiem spełnienia wymogów dotyczących prędkości przesyłu danych - załącznik 1a do SIWZ. c) W przypadku łącza bezprzewodowego urządzenia dostępowe muszą posiadać świadectwa homologacji. W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia w tym właściciela budynku i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia , o ile będą wymagane. d) Wykonawca od dnia 01 marca 2016 r. do dnia 31 sierpnia 2018 r. świadczyć będzie na tym łączu usługę dostępu do Internetu. Przepustowość dostępu do Internetu musi być zapewniona bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. Oferowana usługa musi zapewnić nielimitowaną możliwość odbierania danych. e) W przypadku zmiany lokalizacji instalacji łącza internetowego (zestawu komputerowego) Wykonawca na wniosek Zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu (zestaw komputerowy) pod wskazany adres na terenie województwa lubelskiego w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia. f) W przypadku braku dostępności przedmiotu umowy wynagrodzenie miesięczne ulega obniżeniu za okres braku dostępu do Internetu proporcjonalnie do czasu niedostępności. g) Świadczenie usługi opieki serwisowej 100 zestawów komputerowych i oprogramowania. Okres obowiązywania opieki serwisowej liczony jest od dnia 01 marca 2016 r. do dnia 31 sierpnia 2018 r., jej zakres obejmuje w szczególności: usuwanie awarii, usterek i problemów związanych z funkcjonowaniem systemu operacyjnego i sprzętu oraz oprogramowania dostarczonego wraz z zestawem komputerowym. h) Szczegółową specyfikację zestawów komputerowych zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. 6. Wykaz adresów 100 gospodarstw domowych (adresów odbiorców ostatecznych) zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych 72.40.00.00 - Usługi internetowe 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wniesione w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy w BS Leśniowice o/Wola Uhruska nr rachunku 03 8195 0009 2005 0090 0736 0011, z dopiskiem Przetarg na Świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z serwisem sprzętu komputerowego dla 100 osób. Wadium wniesione przelewem musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - liczy się data uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być wpisany do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydane na podstawie art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (j. t. Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V dział 1 SIWZ. Wykonawca załącza Oświadczenie o  spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się: a) należytym wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług (umów) polegających na dostarczeniu/dostarczaniu i świadczeniu usługi dostępu do Internetu w ilości nie mniejszej niż 30 punktów (lokalizacji). Przez ilość Zamawiający rozumie łącznie liczbę instytucji/osób korzystających z usługi dostępu do sieci Internet dostarczonej/dostarczanej przez Wykonawcę. Warunek, dotyczący rodzaju usługi zostanie spełniony, jeśli przedmiotem każdej w wykonanych usług były usługi dostępu (korzystania) z Internetu - spełniające warunki określone w załączniku 1a do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V dział 1 SIWZ. Wykonawca załącza Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V dział 1 SIWZ. Wykonawca załącza Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta sporządzona na załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Dokument, uprawniający do złożenia oferty w imieniu podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej - np. umowa spółki cywilnej ze wskazaniem osoby fizycznej upoważnionej do reprezentowania podmiotu, jeżeli wymagane. 3. Pełnomocnictwa i upoważnienia, jeśli wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - 2. Czas usunięcia awarii zestawu komputerowego (nie wliczając dni ustawowo wolnych od pracy ) - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość  dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie usług: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie usługi trwające dłużej niż 2 tyg.; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności zmiana warunków świadczenia usługi przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonywania usługi, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi; 4) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5) zmian podwykonawców i osób przewidzianych do wykonania zamówienia za zgodą Zamawiającego; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na ukończenie usługi może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) konieczność zrealizowania usług przy zastosowaniu dodatkowych rozwiązań technicznych/technologicznych w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 2) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt II możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania usług. III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 2) zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku rezygnacji z realizacji części przedmiotu umowy; 3) powierzenie Podwykonawcy części usług nieprzewidzianych w ofercie w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w pkt II; 4) zmiana stawki podatku VAT i ceny brutto. W przypadku zmiany stawki VAT i ceny brutto dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt 1, zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych usług i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie zakresu usług, z których Zamawiający rezygnuje. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. IV. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; V. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. VI. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. (art. 36 ust. 2 pkt 9). VII. Żądanie wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b). Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie danych części zamówienia, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. VIII. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w Urzędzie Gminy w Woli Uhruskiej przy ul. Parkowej 5 w pok. Nr 9 w dni pracy urzędu w godz. od 8.00 do 14.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Gminy Wola Uhruska, ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska w pokoju nr 11 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.