eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poraj › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-06

Poraj: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2019
Numer ogłoszenia: 121083 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jasna 21, 42-360 Poraj, woj. śląskie, tel. 34 3145251, faks 34 3145006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/poraj.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2019.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie gminy Poraj w sezonie zimowym 2016/2019 (łączna długość dróg i placów na terenie gminy Poraj to 103 km - wykaz dróg gminnych zał .nr .1 do SIWZ) Teren gminy został podzielony na 4 rejony utrzymania zimowego Rejon I - drogi w miejscowości Poraj- łącznie 24 km Rejon II - drogi w miejscowości Choroń ,Dębowiec - łącznie 13 km Rejon III - drogi w miejscowości Jastrząb, Kuźnica Stara, Kuźnica Folwark, Gęzyn, Pustkowie Gęzyńskie - łącznie 22 km Rejon IV - drogi w miejscowości Żarki Letnisko , Masłońskie w tym ul. Nadrzeczna - łącznie 44 km Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość rejonów. 1. Zakres prac obejmuje : - odśnieżanie dróg gminnych - całej szerokości jezdni, skrzyżowań , rozjazdów, wysepek przystankowych, placów gminnych a także zasp nawianych na drogi z pól. Przy odśnieżaniu skrzyżowań należy zwrócić uwagę na usunięcie śniegu z całego skrzyżowania (środka również) oraz w razie konieczności wywóz nadmiaru śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego - zgodnie z zał. nr. 1 do siwz - likwidację śliskości zimowej - Wykonawca usługę będzie świadczył tylko w przypadkach występowania zjawisk atmosferycznych - opadów śniegu, występowania śliskości czyli występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania, zwalczania śliskości , przy pomocy własnego sprzętu i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości - stosownie do dyspozycji Zamawiajacego, - likwidację śliskości - poprzez posypywanie dróg piaskiem z 30 % dodatkiem soli, miejsc wskazanych przez sołtysów poszczególnych sołectw ( głównie skrzyżowań i stromych podjazdów) - przy szczególnych warunkach pogodowych, za wyraźną zgodą Zamawiającego. Mieszankę piaskowo-solną do posypywania zabezpiecza sam wykonawca, przy czym materiał musi być przygotowany wcześniej (przed przymrozkami) i do obowiązków wykonawcy należeć będzie odpowiednie przechowywanie materiału, zapobiegające jego zawilgoceniu i zamarzaniu. - wywóz nadmiaru śniegu - w razie konieczności z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, -Utrzymanie zimowe obejmuje zarówno w dni robocze jak i świąteczne w każdej części zamówienia.: Zgarnięty śnieg nie może utrudniać ruchu pieszego lub kołowego. W przypadku wystąpienia ciągłych (nieprzerwanych) opadów śniegu, odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność przejść i przejazdów zapewniająca bezpieczeństwo komunikacyjne na terenach wyznaczonych do odśnieżania. 2. Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny usługi zimowego utrzymania dróg dokonał wizji lokalnej tych dróg gminnych na których będzie ona przeprowadzona. 3. Zimowe utrzymanie dróg gminnych ma na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu i mróz wg standardu określonego w załączniku do Zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 z dnia 25 października 1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych (Dz.U. MTiG Nr 10, poz.20). 4. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do : a) stosowania Zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 z dnia 25 .10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych (Dz.U.MTiG Nr 10, poz. 20), b) zapewnienia we własnym zakresie materiału do posypywania dróg celem usunięcia śliskości tj. piasku i mieszkanki piaskowo-solnej 30 % . c) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg gminnych w należytym stanie, d) Prace przy zimowym utrzymaniu dróg będą odbywały się każdorazowo na zlecenia - dyspozycje Zamawiającego , w zależności od sytuacji na drogach e) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu godziny podjąć akcję odśnieżania i posypywania na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu z przedstawicielem Zamawiającego zakresu i rodzaju usług do wykonywania, f) Wykonawca zobowiązuje się do 24 -godzinnej dyspozycyjności w stosunku do Zamawiającego w zakresie przyjęcia zgłoszenia usług objętych umową. g) całkowita likwidacja skutków pogarszania warunków atmosferycznych na drogach w ciągu 8 godziny od zaprzestania opadów, h) Wykonawca zapewni całodobowy kontakt - łączność dla Zamawiającego i)Wykonawca zobowiązany jest dysponować ( na każdy rejon) pojazdami mechanicznymi przystosowanymi do odśnieżania dróg z aktualnym ubezpieczeniem OC. j) Ciągłe utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym k) Wykonawca winien wykazać się pełną dyspozycyjnością całodobowo, niezależnie od dnia tygodnia. ł) Materiały do wytworzenia mieszaniny kruszyw naturalnych zakupuje Wykonawca. m)Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia wyrządzone na mieniu lub zdrowiu osób trzecich i pokryje koszty roszczeń z tego tytułu. W przypadku rejonu II tj. dla miejscowości Masłońskie konieczne jest zabezpieczenie pługa do odśnieżania dróg o szerokości do 3 m 5. Pozostałe warunki: a) Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych b) Zakres wykonanych prac przy zimowym utrzymaniu dróg należy każdorazowo potwierdzić u Sołtysa danego sołectwa. Wykaz sołtysów wraz z danymi kontaktowymi stanowić będzie załącznik do umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowania co najmniej 1 ( jedno ) zadanie odpowiadającego swoim rodzajem usłudze związanej z zimowym utrzymaniem dróg publicznych, tj. odśnieżaniem i posypywaniem o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto za jeden sezon zimowy. Należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te są wykonywane lub zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu: co najmniej 2 pojazdami mechanicznymi przystosowanymi do odśnieżania (samochody ciężarowe , ciągniki ) , 2 piaskarkami lub ciągniki z rozrzutnikiem na każdą z części zamówienia (jeśli Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, winien wykazać dwa razy więcej sprzętu - 2+2 - itp. Ponadto Wykonawca powinien mieć dostęp do sprzętu pomocniczego- zastępczego jak pługi lemieszowe, średnie , ciężkie lub wirnikowe, równiarki, koparki itp Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie : a) zmiana terminu realizacji usługi. Zmiana taka może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi mogą być w szczególności: warunki atmosferyczne, b) zmian adresowych stron umowy określonych w umowie, c) zmiana stawki podatku VAT , d) zwiększenia lub zmniejszenia wartości przedmiotu zamówienia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poraj.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poraj ul. Jasna 21 42-360 Poraj (pok.109).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poraj ul. Jasna 21 42-360 Poraj ( sekretariat pok.216).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.