eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów Śląski › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY JORDANÓW ŚLĄSKI W OKRESIE OD 01.07.2015 r. DO 30.06.2016 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Jordanów Śląski: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY JORDANÓW ŚLĄSKI W OKRESIE OD 01.07.2015 r. DO 30.06.2016 r.
Numer ogłoszenia: 121046 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów Śląski , ul. Wrocławska 55, 55-065 Jordanów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 071 3911580, faks 071 3911590.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanowslaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY JORDANÓW ŚLĄSKI W OKRESIE OD 01.07.2015 r. DO 30.06.2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Jordanów Śląski. W ofercie należy uwzględnić, oprócz nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, niżej wymienione obiekty: 1) Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Jordanowie Śląskim, 2) Urzędu Gminy Jordanów Śląski, 3) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie Śląskim, 4) komunalnej oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim, 5) Firm i Zakładów Pracy (podmioty gospodarcze) działających na terenie Gminy Jordanów Śląski. Zamawiający szacuje, że: - liczba mieszkańców gminy Jordanów Śląski wynosi: ok. 3 135 osób, - liczba mieszkańców budynków jednorodzinnych wynosi: ok. 2979 osób, tj. 95,02% wszystkich mieszkańców, - liczba mieszkańców budynków wielorodzinnych wynosi: ok. 156 osób, tj. ok. 4,98% wszystkich mieszkańców, - liczba uczniów oraz nauczycieli wraz z personelem pomocniczym w Publicznej Szkole Podstawowej i Publicznym Gimnazjum w Jordanowie Śląskim - 298 (257 + 41) osób, - liczba osób zatrudnionych w budynku administracyjnym Urzędu Gminy - 15 osób, - liczba osób zatrudnionych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej - 5 osób, - ilość podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na terenie Gminy Jordanów Śląski - ok. 100. Powyższe dane są jedynie danymi szacunkowymi, które w trakcie realizacji umowy mogą się zmieniać. Zaleca się, aby potencjalny Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Zakres zamówienia obejmuje: - odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jordanów Śląski oraz ich transport - od wszystkich mieszkańców i z obiektów niezamieszkałych a także z niżej wymienionych obiektów: 1) Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Jordanowie Śląskim, 2) Urzędu Gminy Jordanów Śląski, 3) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie Śląskim, 4) komunalnej oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim, 5) Firm i Zakładów Pracy (podmioty gospodarcze) działających na terenie Gminy Jordanów Śląski - w okresie zamówienia od 01.07.2015 r. do 30.06.2016 r. włącznie z przekazaniem odebranych odpadów do zagospodarowania. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ ODPADÓW KOMUNALNYCH DO ODBIORU OD MIESZKAŃCÓW W OKRESIE TRWANIA ZAMÓWIENIA - 564 Mg. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ ODPADÓW KOMUNALNYCH DO ODBIORU Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH ZNAJDUJĄCYM SIĘ W JORDANOWIE ŚLĄSKIM - 54 Mg. Liczba mieszkańców Gminy Jordanów Śląski na przestrzeni ostatnich kilku lat prezentuje się w poniższy sposób: Tabela 1 - Zmiany demograficzne w Gminie Jordanów Śląski Stan na dzień Liczba ludności 31.12.2014 3127 31.12.2013 3117 31.12.2012 3106 31.12.2011 3104 31.12.2010 3073 31.12.2009 3054 31.12.2008 3050 31.12.2007 3066 Tabela 2 - Ilość gospodarstw domowych na terenie Gminy Jordanów Śląski L.p. Miejscowość Ilość gospodarstw Ilość gospodarstw 1-osobowych Ilość gospodarstw 2-osobowych Ilość gospodarstw 3-osobowych Ilość gospodarstw 4 i więcej -osobowych 1. Jordanów Śląski 358 47 93 89 129 2. Janówek 48 7 8 13 20 3. Jezierzyce Wielkie 50 9 15 5 21 4. Mleczna 36 4 8 6 18 5. Wilczkowice 90 12 17 18 43 6. Glinica 46 0 13 12 21 7. Dankowice 82 12 22 21 27 8. Pożarzyce 32 2 8 4 18 9. Winna Góra 13 0 4 4 5 10. Tomice 22 1 3 9 9 11. Janówek 44 5 8 13 18 12. Biskupice 25 4 6 5 10 13. Piotrówek 38 7 11 6 14 14. Karolin 21 8 4 1 8 SUMA: 905 118 220 206 361 Tabela 3 - Wytworzone i odebrane ilości odpadów komunalnych z terenu Gminy Jordanów Śląski Ilość odebranych odpadów w tonach Wyszczególnienie 2009 2010 2011 2012 2013 - II półrocze 2014 Odpady zmieszane 327,23 328,81 296,3 320,1 173,9 371,6 Papier i tektura 9,4 9,6 11,99 13,8 6,2 10 Tworzywa 5,0 5,4 8,2 11,4 8,9 12,3 Szkło 10,5 10,8 16,5 26,6 23,6 52,2 Odpady wielkogabarytowe 6,8 6,2 1,8 4,6 3 6,5 w tym odpady komunalne odebrane w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, znajdującym się w Jordanowie Śląskim przy ul. Dalekiej 2. Ilości odebranych odpadów w tonach Wyszczególnienie 2013 - II półrocze 2014 Opakowania ulegające biodegradacji 6,8 9,58 Opakowania z papieru i tektury 0,5 2,56 Opakowania z tworzyw 1,8 4,54 Zmieszane odpady z betonu i gruzu ceglanego 10,1 23,4 Zużyte opony 2,9 4,6 Odzież i tekstylia 0,5 1,74 Opady wielkogabarytowe 0,5 3,56 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 0,5 0,64 Opakowania ze szkła 1,5 1,92 oraz szczegółowo opisane w punktach III.3 do III.12 SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,- PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży: wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Jordanów Śląski (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegającej na odbiorze od właścicieli nieruchomości co najmniej 500 Mg odpadów w ciągu roku (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców), - udowodni, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - Dz. U. z 2013 r., poz. 122 ze zm.), Zamawiający żąda: - przedłożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług, sporządzonego wg propozycji formularza stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ; wykaz ten powinien zawierać sprzęt wymieniony w tabeli nr 10 SIWZ specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ). 2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie odpowiednich dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć również: 1) formularz oferty - wg załącznika nr 1, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy, 4) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy - wg załącznika nr 5. Wykonawca powinien posiadać również umowę na zbiórkę odpadów niebezpiecznych z firmą, która posiada takie zezwolenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas na realizację zgłoszonej reklamacji - 2
  • 3 - termin płatności faktury - 2
  • 4 - prelekcje dla uczniów szkół na temat systemu segregacji odpadów komunalnych na terenie gminy Jordanów Śląski - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, 2) sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, 3) tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 4) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 5) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, 6) w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny dla wyeliminowania tych błędów. Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze Stron i po akceptacji przez drugą Stronę. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednak one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jordanowslaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jordanów Śląski, ul. Wrocławska 55, 55-065 Jordanów Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Jordanów Śląski, ul. Wrocławska 55, 55-065 Jordanów Śląski - w sekretariacie - pokój nr 7 na I piętrze w budynku administracyjnym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.