eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-KONSTRUKCYJNYCH I KONSERWATORSKICH W BUDYNKU PAŁACU POD KRZYSZTOFORY - SKRZYDŁO ZACHODNIE (UL. SZCZEPAŃSKA 2) WRAZ Z PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU DZIEDZIŃCA W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI -PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA NA CELE MUZEALNE ZESPOŁU OBIEKTÓW PAŁACU POD KRZYSZTOFORY WRAZ Z INSTALACJAMI I SIECIAMI NA DZ. NR 313 OBR. 1 ŚRÓDMIEŚCIE-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Kraków: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-KONSTRUKCYJNYCH I KONSERWATORSKICH W BUDYNKU PAŁACU POD KRZYSZTOFORY - SKRZYDŁO ZACHODNIE (UL. SZCZEPAŃSKA 2) WRAZ Z PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU DZIEDZIŃCA W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI -PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA NA CELE MUZEALNE ZESPOŁU OBIEKTÓW PAŁACU POD KRZYSZTOFORY WRAZ Z INSTALACJAMI I SIECIAMI NA DZ. NR 313 OBR. 1 ŚRÓDMIEŚCIE-
Numer ogłoszenia: 120997 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa , Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 422 32 64, faks 012 422 32 64.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-KONSTRUKCYJNYCH I KONSERWATORSKICH W BUDYNKU PAŁACU POD KRZYSZTOFORY - SKRZYDŁO ZACHODNIE (UL. SZCZEPAŃSKA 2) WRAZ Z PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU DZIEDZIŃCA W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI -PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA NA CELE MUZEALNE ZESPOŁU OBIEKTÓW PAŁACU POD KRZYSZTOFORY WRAZ Z INSTALACJAMI I SIECIAMI NA DZ. NR 313 OBR. 1 ŚRÓDMIEŚCIE-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-KONSTRUKCYJNYCH I KONSERWATORSKICH W BUDYNKU PAŁACU POD KRZYSZTOFORY - SKRZYDŁO ZACHODNIE (UL. SZCZEPAŃSKA 2) WRAZ Z PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU DZIEDZIŃCA W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI -PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA NA CELE MUZEALNE ZESPOŁU OBIEKTÓW PAŁACU POD KRZYSZTOFORY WRAZ Z INSTALACJAMI I SIECIAMI NA DZ. NR 313 OBR. 1 ŚRÓDMIEŚCIE- Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) składa się z: 1. dokumentacji projektowej 2. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. przedmiarów robót. Powyższe prace należy wykonać zgodnie z : 1.pozwoleniem na budowę nr 187/10 z dnia 01.02.2010 r. (Załącznik nr 7) 2. pozwoleniem konserwatorskim nr 741/09 z dnia 29.10.2009 r. (Załącznik nr 8) 3. pozwoleniem na budowę nr 1153/10 z dnia 11.06.2010 r. (Załącznik nr 9) 4. pozwoleniem konserwatorskim nr 128/10 z dnia 03.03.2010 r. (Załącznik nr 10).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium. Zgodnie z dyspozycją art. 45 ustawy PZP, wadium należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (patrz Rozdział 12 pkt 1 SIWZ) Do ww dnia i godziny poniższa kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00-100) Wadium może być wniesione w formie: 1) Pieniądza - OBOWIĄZKOWO PRZELEWEM - na konto: Bank PEKAO S.A 62 1240 1431 1111 0010 1944 5624 z dopiskiem -Wadium - nr sprawy ZP-271-17 - 12 Roboty budowlane- Pałac Krzysztofory - Skrzydło zachodnie- Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 3, 4, 5 muszą być złożone w pokoju nr 10 (księgowość - Kasa MHK) w siedzibie MHK, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, IIIp. - przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 1) określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (okres związania ofertą - 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert), 2) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, 3) wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, 4) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, 5) zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta w terminie do 30 dni, 6) nieodwołalność poręczenia lub gwarancji. W treści dokumentów gwarantujących zobowiązania wadialne należy zapisać, iż -ZABEZPIECZENIE WADIUM DOTYCZY PRZETARGU NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-KONSTRUKCYJNYCH I KONSERWATORSKICH W BUDYNKU PAŁACU POD KRZYSZTOFORY - SKRZYDŁO ZACHODNIE (UL. SZCZEPAŃSKA 2) WRAZ Z PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU DZIEDZIŃCA W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI -PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA NA CELE MUZEALNE ZESPOŁU OBIEKTÓW PAŁACU POD KRZYSZTOFORY WRAZ Z INSTALACJAMI I SIECIAMI NA DZ. NR 313 OBR. 1 ŚRÓDMIEŚCIE- W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelewem), gdy do upływu terminu wnoszenia wadium nastąpi jedynie obciążenie rachunku bankowego Wykonawcy, a bank nie dokona przelewu środków na rachunek Zamawiającego, przyjmuje się, że wadium nie zostało wniesione w terminie. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę wyszczególnione w art. 46 ust 4a i 5 ustawy. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku gdy w dokumentach gwarantujących zobowiązania wadialne nie będą spełnione wskazane powyżej wymogi, Zamawiający uzna to za nie wniesienie wadium i wykluczy Wykonawcę z postępowania, a ofertę odrzuci.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych i konserwatorskich, o wartości brutto minimum 4.000.000,00 zł każde, na obiektach zabytkowych, w tym co najmniej jedno zamówienie w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków obejmujące: - izolację fundamentów kamiennych i kamienno-ceglanych wraz z iniekcją w wykopach głębokich - podbicie ścian fundamentowych z zastosowaniem mikrofali i metodą tradycyjną - prowadzenie prac pod nadzorem archeologicznym i architektonicznym - roboty konserwatorskie przy polichromiach, freskach, sztukaterii, kamieniu i sztucznym kamieniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje zespołem w skład, którego wchodzą: -Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2010, Nr 243, poz. 1623) oraz posiadający aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego -Osoba prowadząca badania i pełniąca nadzór archeologiczny z tytułem magistra uzyskanym na studiach wyższych na kierunku archeologia -Badacz architektury z tytułem magistra inżyniera architekta -Kierownik prac konserwatorskich z tytułem magistra lub uprawnieniami w zakresie renowacji i restauracji malarstwa i rzeźby Wyżej wskazane osoby winny posiadać odpowiednie, niezbędne doświadczenie tj.: -Kierownik budowy - winien posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia wymagane do kierowania robotami budowlanymi przy wykonywaniu robót przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 27 lipca 2011 r. (Dz.U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987) oraz winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat kierował co najmniej 2 robotami budowlanymi o wartości 2.000.000,00 zł brutto każda. -Osoba prowadząca badania i pełniąca nadzór archeologiczny - winien posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia w prowadzeniu badań archeologicznych, z doświadczeniem w prowadzeniu badań na stanowiskach wczesnośredniowiecznych, średniowiecznych i nowożytnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, badań oraz badań archeologicznych poszukiwań ukrytych i porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 2011 roku, nr 165, poz. 987). -Badacz architektury- winien posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia w zakresie badań architektury, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, badań oraz badań archeologicznych poszukiwań ukrytych i porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 2011 roku, nr 165, poz. 987). -Kierownik prac konserwatorskich - winien posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia w pracach w zakresie renowacji i restauracji malarstwa i rzeźby zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, badań oraz badań archeologicznych poszukiwań ukrytych i porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 2011 roku, nr 165, poz. 987). Uwaga! Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Wykonawca spełni warunek kiedy wykaże, że:- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2.000.000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy - według wzoru, zał. nr 2 do nin. SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 3) Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółowej kalkulacji według formuły pierwszej, zgodnie z -Polskim standardami kosztorysowania robót budowlanych-, wydawnictwo: Stowarzyszenie Kosztorysantów Budowlanych, Warszawa 2005. 4) Program konserwatorski Kaplicy (pomieszczenie 2.16) bez zatwierdzenia u Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 5) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - stosowny dokument należy dołączyć do oferty, 6) jeśli wykonawcą jest spółka cywilna przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy będącego spółką cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w tej formie i nazwie działalność gospodarczą).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wprowadzenie istotnych zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT), wówczas za niezmienne uznaje się ceny jednostkowe netto, zgodnie z kosztorysem ofertowym, stanowiącym zał. nr 2 do nin. umowy. b) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania umowy na skutek zaistnienia następujących okoliczności: -z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, -z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można była przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, -z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są zawinione przez którąkolwiek ze stron, -w przypadku zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, -w przypadku nieterminowego przekazania przez Zamawiającego frontu robót, -w przypadku gdy Zmawiający wyrazi wole przesunięcia terminu wykonania umowy przez Wykonawcę w zakresie finansowanym z dotacji NFRZK i uzyska na to zgodę właściwego podmiotu. c) wystąpienia konieczności zmiany zakresu rzeczowo-finansowego Umowy w sytuacji zmiany technologii prowadzenia prac, wynikającej ze stanu zachowania obiektu, ujawnionego w trakcie realizacji Umowy, który odbiega od stanu założonego w opisie przedmiotu zamówienia, d) w sytuacji zmian przedmiotu zamówienia na skutek wystąpienia następujących okoliczności: -z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, -z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zmiana sposobu wykonania zamówienia nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy, zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, -z powodu zaniechania lub uzasadnionej rezygnacji z wykonania danego zakresu prac, objętego przedmiotem zamówienia, -z powodu wystąpienia prac zamiennych, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt 3 i pkt 4b) ustawy Prawo budowlane o wartości nieprzekraczającej wartości mieszczącej się w łącznej wartości Przedmiotu umowy..

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31 - 011 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31 - 011 Kraków, Sekretariat - III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 15) Informację o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1. W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy. 2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracy tych wykonawców. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty: a) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli wykonawcą jest przedsiębiorca wpisany do ewidencji działalności gospodarczej. b) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych) c) Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień w zakresie opisanym w nin. SIWZ dla: - kierownika robót budowlanych, - kierownika prac konserwatorskich (jeżeli dotyczy) Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca powierzył podwykonawcom realizację przedmiotu zamówienia, w tym celu należy złożyć odpowiednie oświadczenie w formularzu oferty. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Informacja o zabezpieczeniu: 1) Zgodnie z dyspozycją art. 147 ustawy Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy na przedmiot zamówienia określony w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ - OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2) Zabezpieczenie to służyć będzie pokryciu ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3) Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed dniem zawarcia umowy - pod rygorem jej nie podpisania, w wysokości: 10 % wartości umowy brutto 4) Zgodnie z dyspozycją art. 148 ustawy zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a. Pieniądzu - OBOWIĄZKOWO PRZELEWEM; na konto: Banku PEKAO S.A 62 1240 1431 1111 0010 1944 5624 Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu Zamawiający uznaje za skuteczne, jeżeli jest ono wniesione tj. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego - przed upływem terminu zawarcia umowy. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga: Odpowiedni dokument, o którym mowa w lit. b, c, d, e, musi zostać złożony w pokoju nr 10 - Księgowość - Kasa MHK w głównej siedzibie MHK (Rynek Główny 35, Kraków 31-011, IIIp.) - przed upływem terminu wyznaczonego na podpisanie umowy. Zabezpieczenie wnoszone w formie gwarancji bankowej lub poręczenia banku albo spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowej, czy też poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w lit. e powinno zawierać następujące elementy: a. określenie kwoty poręczenia, b. wskazanie gwaranta poręczenia , c. wskazanie beneficjenta poręczenia, d. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, w terminie do 30 dni, e. nieodwołalność poręczenia. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w innej formie tj. w formach, o których mowa w art. 148 ust. 2 ustawy. 5) Dalsze informacje dotyczące zabezpieczenia: a. W trakcie realizacji umowy wykonawca będzie mógł dokonać zmiany formy zabezpieczenia o ile zaistnieje taka potrzeba na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy. Zmiana formy zabezpieczenia będzie musiała być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. b. W terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru całości prac Zamawiający zobowiązuje się zwrócić Wykonawcy 70% kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. W terminie 15 dni od dnia upływu okresu rękojmi za wady, Zamawiający zobowiązuje się zwrócić Wykonawcy 30% kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.