eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOŻAROWE BUDYNKU PRZY UL. GLIWICKIEJ 148 W KATOWICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-13

Katowice: ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOŻAROWE BUDYNKU PRZY UL. GLIWICKIEJ 148 W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 120936 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60786 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOŻAROWE BUDYNKU PRZY UL. GLIWICKIEJ 148 W KATOWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zabezpieczeniu przeciwpożarowym budynku użyteczności publicznej przy ul. Gliwickiej 148 w Katowicach. Zakres prac obejmuje: 1) częściową wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej na stolarkę przeciwpożarową; 2) montaż okien oddymiających w połaci dachowej; 3) wykonanie zabezpieczenia stropów drewnianych - sufit samonośny; 4) zabudowa drewnianej konstrukcji dachu od strony pomieszczeń na poddaszu; 5) zamknięcie wejścia do przestrzeni nieużytkowej poddasza klapą rewizyjną; 6) wymiana okładziny schodów do piwnicy; 7) podwyższenie balustrady w klatce schodowej; 8) montaż wyłazu z poddasza nieużytkowego na dach; 9) wykonanie tynków wewnętrznych, obudowy płytami GK, malowanie ścian i sufitów; 10) montaż zadaszenia nad wejściem od strony podwórza; 11) impregnacja więźby drewnianej środkiem grzybobójczym; 12) roboty wodno-kanalizacyjne; 13) roboty elektryczne. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Przedmiary robót (Załącznik nr 9 do SIWZ). Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego wykonania przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy stanowi załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy zgodnie z przedłożonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem, a każda jego zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. W harmonogramie Wykonawca ma uwzględnić: 1) etap I - polegający na remoncie pomieszczeń 2,3,4,5,6,7,8,9a,9b na parterze budynku w okresie 02.06.2016 - 30.06.2016. Pozostała część budynku będzie użytkowana. 2) etap II - polegający na remoncie pozostałych pomieszczeń w okresie 01.07.2016 - 31.08.2016. Pomieszczenia wyremontowane na etapie I będą użytkowane. Jeżeli Dokumentacja Projektowa, STWiOR oraz przedmiary robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarów robót lub Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Tam, gdzie w Dokumentacji Projektowej, STWiOR oraz przedmiarach robót, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, STWIOR i przedmiarów robót lub Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 334.000,14 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY JĘDRZEJCZYK, ul. Łomżyńska 2, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 311943,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 290000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246038,07 / Oferta z najwyższą ceną: 313081,75

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.