Kleszczewo: Dostawa sprzętu kuchennego, audiowizualnego i biurowego
na wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kleszczewie
Numer ogłoszenia: 120918 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo , ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, faks 061 8176184.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kuchennego, audiowizualnego i biurowego na wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kleszczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu kuchennego, audiowizualnego i biurowego na wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kleszczewie, : 1) sprzęt kuchenny;a) Kuchenka elektryczna Wymiary (SxWxG): 60x85x60 Klasa energetyczna: min. A Rodzaj płyty grzewczej: elektryczna, 4 pola grzewcze Piekarnik: elektryczny, termoobieg, kolor frontu: biały b) Lodówka Wymiary min.(wys.x szer.x gł.): 176 x 60 x 65cm Kolor: biały Pojemność użytkowa chłodziarki (litr): min 194 litry Pojemność użytkowa zamrażarki (litr): min 94 litry Funkcje: elektroniczna regulacja temperatury, kalendarz zamrażania żywności, oświetlenie ledowe, szuflada z kontrolą wilgotności, wyświetlacz diodowy, zamrażarka z systemem Low Frost c) Zmywarka Wymiary (SxWxG): min. 60 x 83 x 60 cm Klasa energetyczna: min. A++ Temperatura zmywania: min. 45-65 Pojemność: min. 13 kpl. Funkcje: połowa załadunku, Vario Speed 2) sprzęt audiowizualny;a) Telewizor LED Ekran: 42 cale, Full HD, Parametry: Internet,WI-FI, DLNA, USB-multimedia, USB - nagrywanie, opcjonalnie kamera, HDMI x3, USB x3 b) Kino domowe DVD, odtwarzanie Blue-Ray, AVI, DIVIX, WMA, MP3, JPEG, tuner radiowy, 5 głośników, maksymalna moc wyjściowa zestawu min. 600 W, wejście USB c) Kamera cyfrowa zbliżenie optyczne 20xstabilizacja obrazu optyczna rozdzielczość 18,91 milionów pikseli przetwornik BSI MOS jakość zapisu 4K, Full HD ekran LCD 3 cale wbudowana lampa d) Projektor multimedialny Rodzaj matrycy: DLP Jasność min 3200 ANSI lumen Siła lampy: min. 190 W Współczynnik kontrastu: min 12000:1 e) Ekran stacjonarny Rodzaj: stacjonarny Sposób rozwijania: manualny Powierzchnia projekcyjna: Matt White Szerokość ekranu: min. 300 Wysokość ekranu: min. 250 f) Stolik pod projektor Przenośny stolik pod rzutnik slajdów lub projektor. Regulacja wysokości 94 - 152 cm. Kolor czarny. Składany, metalowy. 3)sprzęt biurowy; a) Niszczarka Niszczarka wyposażona w min. 16 litrowy kosz, funkcje autostartu, rewersu.Osobny kosz na płyty CD/DVD b) Urządzenie wielofunkcyjne (kolor)Technologia druku: atramentowa Drukarka Obsługiwany format: max A4 Skaner Format skanowania: max A4 Kopiarka Zmniejszenie/powiększenie: 25-400% c) Ploter, drukarka wielkoformatowa maks. rozmiar nośnika A0 maks. rozdzielczość 2400 x 1200 dpi minimalna grubość linii 0.02 mm interfejsy USB 2.0 | Gigabit Ethernet materiały eksploatacyjne barwnikowe (C, M, Y, G, PK), pigmentowe (MK) d) Telefon stacjonarny Wyświetlacz LCD Min. 8 programowalnych przycisków System głośnomówiący Przycisk nawigacyjny.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.10.00-4, 30.10.00.00-0, 32.30.00.00-6, 36.67.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywanej działalności lub czynności Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania potencjału technicznego Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - okres gwarancji - 6
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do złożonej oferty: 1) w stosunku do wartości umowy, gdy zmiana cen zawartych w ofercie spowodowana jest urzędową zmianą stawki podatku VAT, 2) w stosunku do osób, gdy zmiana osób reprezentujących spowodowana jest zmianami organizacyjnymi, 3) gdy towar określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ za cenę określoną w ofercie i umowie. 4)w przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio ją obniży.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4 63-005 Kleszczewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4 63-005 Kleszczewo sekretariat pok. nr 16 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup realizowany w ramach Projektu pt. Wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kleszczewie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt kuchenny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Kuchenka elektryczna Wymiary (SxWxG): 60x85x60 Klasa energetyczna: min. A Rodzaj płyty grzewczej: elektryczna, 4 pola grzewcze Piekarnik: elektryczny, termoobieg, kolor frontu: biały b) Lodówka Wymiary min.(wys.x szer.x gł.): 176 x 60 x 65cm Kolor: biały Pojemność użytkowa chłodziarki (litr): min 194 litry Pojemność użytkowa zamrażarki (litr): min 94 litry Funkcje: elektroniczna regulacja temperatury, kalendarz zamrażania żywności, oświetlenie ledowe, szuflada z kontrolą wilgotności, wyświetlacz diodowy, zamrażarka z systemem Low Frost c) Zmywarka Wymiary (SxWxG): min. 60 x 83 x 60 cm Klasa energetyczna: min. A++ Temperatura zmywania: min. 45-65 Pojemność: min. 13 kpl. Funkcje: połowa załadunku, Vario Speed.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. okres gwarancji - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt audiowizualny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Telewizor LED Ekran: 42 cale, Full HD, Parametry: Internet,WI-FI, DLNA, USB-multimedia, USB - nagrywanie, opcjonalnie kamera, HDMI x3, USB x3 b) Kino domowe DVD, odtwarzanie Blue-Ray, AVI, DIVIX, WMA, MP3, JPEG, tuner radiowy, 5 głośników, maksymalna moc wyjściowa zestawu min. 600 W, wejście USB c) Kamera cyfrowa zbliżenie optyczne 20x stabilizacja obrazu optyczna rozdzielczość 18,91 milionów pikseli przetwornik BSI MOS jakość zapisu 4K, Full HD ekran LCD 3 cale wbudowana lampa d) Projektor multimedialny Rodzaj matrycy: DLP Jasność min 3200 ANSI lumen Siła lampy: min. 190 W Współczynnik kontrastu: min 12000:1 e) Ekran stacjonarny Rodzaj: stacjonarny Sposób rozwijania: manualny Powierzchnia projekcyjna: Matt White Szerokość ekranu: min. 300 Wysokość ekranu: min. 250 f) Stolik pod projektor Przenośny stolik pod rzutnik slajdów lub projektor. Regulacja wysokości 94 - 152 cm. Kolor czarny. Składany, metalowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. okres gwarancji - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt biurowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Niszczarka Niszczarka wyposażona w min. 16 litrowy kosz, funkcje autostartu, rewersu. Osobny kosz na płyty CD/DVD b) Urządzenie wielofunkcyjne (kolor) Technologia druku: atramentowa Drukarka Obsługiwany format: max A4 Skaner Format skanowania: max A4 Kopiarka Zmniejszenie/powiększenie: 25-400% c) Ploter, drukarka wielkoformatowa maks. rozmiar nośnika A0 maks. rozdzielczość 2400 x 1200 dpi minimalna grubość linii 0.02 mm interfejsy USB 2.0 | Gigabit Ethernet materiały eksploatacyjne barwnikowe (C, M, Y, G, PK), pigmentowe (MK) d) Telefon stacjonarny Wyświetlacz LCD Min. 8 programowalnych przycisków System głośnomówiący Przycisk nawigacyjny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.10.00-4, 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. okres gwarancji - 6
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- 34.2024 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- "Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu w podziale na 4 zadania".
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu.
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.