To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-21
Gdańsk: Dostawa ulotek do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 120907 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84777 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 342-25-00, faks 0-58 342-24-99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ulotek do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa ulotek do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej: format netto: szerokość 980 mm x wysokość 550 mm, spady: 3 mm; kolory CMYK 4/4; papier G-Print PAPYRUS lub równoważny pod względem techniczno-użytkowym o następujących cechach: dwustronnie dwukrotnie lub trzykrotnie powlekany, bezdrzewny, spulchniony, o wysokiej białości i nieprzezroczystości oraz głębokim matowym lub matowojedwabistym wykończeniu do druku materiałów kartograficznych i map z odpornością na częste zginanie. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemną pełną specyfikację papieru; gramatura papieru 100 - 115 gm/2 (zalecane 100 g/m2); ilość: 20 000 (słownie: dwadzieścia tysięcy) sztuk. Opis ulotek wskazanych w powyższej tabeli: Falcowanie (łamanie) na 25 części w następujący sposób: Siatka linii łamania przedstawiona została w załączniku numer 5 do SIWZ SPOSÓB ŁAMANIA ULOTKI. Łamanie rozpoczynamy od lewej strony. Ułożenie ulotki ma być takie, aby okładka była widoczna i znajdowała się w prawym dolnym rogu (pola 1 i 2). Krok 1. Pierwszą od lewej kolumnę (pola: 5, 10, 15, 20 i 25) składamy pod spód. Krok 2. Następnie kolumnę składającą się z pól: 4, 9, 14, 19 i 24 składamy do góry zasłaniając pola 3, 8, 13, 18 i 23. Po tym złożeniu na wierzch wróciły pola: 5, 10, 15, 20 i 25. Krok 3. Następnie całą kolumnę (wszystkie warstwy z polami: 5, 10, 15, 20 i 25) zaginamy pod spód. Krok 4. Pierwszy wiersz (pola: 21 i 22) zaginamy do góry zasłaniając pola: 16 i 17. Krok 5. Pierwszy wiersz zaginamy pod spód. Krok 6. Pierwszy wiersz (pola: 11 i 12) zaginamy do góry zasłaniając pola: 6 i 7. Krok 7. Pierwszy wiersz zaginamy pod spód. Krok 8. Pozostałe pola 1 i 2 zaginamy na pół tworząc okładkę; Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf wygenerowanych z programu InDesign CS5.5 lub InDesign CS6, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Zastosowany profil kolorów: CMYK - Europe ISO Coated FOGRA 27; Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; WYKONAWCA wykona i doręczy ZAMAWIAJĄCEMU wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego . Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Termin realizacji zamówienia: 14 (słownie: czternaście) dni od daty dostarczenia Wykonawcy (przez Zamawiającego) materiałów; Sposób pakowania ulotek: maksymalnie po 250 (słownie: dwieście pięćdziesiąt) sztuk w kartonie. 2. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APS Adam Palicki sp. k., ul. Załogowa 17, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14268,00
Oferta z najniższą ceną: 14268,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16236,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 2024. Rewitalizacja placu przy ul. Gdańskiego Kolejarza.
- Wymiana urządzenia do przemieszczania osób z niepełnosprawnością w budynku Medycyny Sądowej przy ul. Dębowej 23 w Gdańsku
- Usługa zorganizowania spotkania integracyjnego dla pracowników, emerytów oraz rodzin pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 525 polegająca na budowie dróg rowerowych na terenie Gminy Kwidzyn i Ryjewo"
- Przeprowadzenie kursu prowadzącego do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla uczestników projektu pn. "Kierunek sukces" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: a) Przebudowa odcinka kanału (...) na terenie ogrodów działkowych Doliny Królewskiej (...)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa materiałów drukowanych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa materiałów (w tym gadżetów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Sukcesywne dostawy karnetów biletowych oraz druków do ZKM w Gdyni
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.