eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa różnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Piła: Dostawa różnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 120894 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg. następującego asortymentu: 2.1.1. Zadanie 1 do 10 to sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu niezbędnego do funkcjonowania Pracowni Histopatologii. a) Zadanie nr 1 - dostawa torebek biopsyjnych. b) Zadanie nr 2 - dostawa kaset histopatologicznych oraz kaset biopsyjnych. c) Zadanie nr 3 - dostawa acetonu i ksylenu. d) Zadanie nr 4 - dostawa odczynników chemicznych. e) Zadanie nr 5 - dostawa kwasku cytrynowego. f) Zadanie nr 6 - dostawa odczynników chemicznych. g) Zadanie nr 7 - dostawa parafiny. h) Zadanie nr 8 - dostawa alkoholu etylowego i) Zadanie nr 9 - dostawa odczynników chemicznych. j) Zadanie nr 10 - dostawa żyletek do mikrotomu. 2.1.2. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Polski, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) - dotyczy wyrobów wyszczególnionych w zadaniu nr 1,2,7,10. 2.1.3. Wykonawca załączy do oferty karty charakterystyki substancji niebezpiecznych wyrobu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodności z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy wyrobów wyszczególnionych w zadaniu nr 3,4,5,7,8 (w języku polskim). 2.1.4. Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności). 2.2. Zadanie nr 11 to dostawa smoczków jednorazowego użytku do karmienia noworodków i niemowląt w wieku od 0 do 18 miesięcy. 2.3. Zadanie nr 12 to dostawa wieszaków do worków na mocz, podwójnych, pasujących do okrągłych i kwadratowych ram łóżek. 2.4. Zadanie nr 13 to dostawa kieliszków plastikowych do leków. 2.5. Zadanie nr 14 to dostawa worków na wymiociny jednorazowego użytku. 2.6. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Polski, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.). 2.7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.32.25.10-5, 09.22.12.00-6, 33.69.63.00-8, 33.14.14.11-4, 33.14.16.25-7, 33.68.10.00-7, 33.19.60.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralną jej cześć).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralną jej część).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralną jej cześć).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralną jej cześć).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralną jej część).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) dokumenty dopuszczające zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r poz. 896) tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności, a w przypadku, gdy wyrób medyczny jest wprowadzony po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z powyższą ustawą - dotyczy wyrobów wyszczególnionych w zadaniu nr 1,2,7,10,11,12,13,14. b) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych dotyczy wyrobów wyszczególnionych w zadaniu nr 3,4,5,7,8 (w języku polskim). c) materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy, foldery, karta katalogowa produktu itp.).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy, 3. Wypełniony załączniki nr 3 - oświadczenie z art. 22, 4. Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24, 5. Wypełniony załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, 6. Wypełniony załącznik nr 6 - oświadczenie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), 7. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu - przy zachowaniu jego parametrów c) zmiany sposobu konfekcjonowania; d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Zamawiającego lub Wykonawcę, g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników do Pracowni Histopatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa torebek biopsyjnych. 2) Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Polski, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) 3) Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności). 4) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników do Pracowni Histopatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa kaset histopatologicznych oraz kaset biopsyjnych. 2) Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Polski, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) 3) Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności) 4) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników do Pracowni Histopatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa acetonu i ksylenu. 2) Wykonawca załączy do oferty karty charakterystyki substancji niebezpiecznych wyrobu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodności z oryginałem przez Wykonawcę - (w języku polskim). 3) Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności). 4) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników do Pracowni Histopatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa odczynników chemicznych. 2) Wykonawca załączy do oferty karty charakterystyki substancji niebezpiecznych wyrobu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodności z oryginałem przez Wykonawcę - (w języku polskim). 3) Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności) 4) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa odczynników do Pracowni Histopatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa odczynników chemicznych. 2) Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności). 3) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa odczynników do Pracowni Histopatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa parafiny. 2) Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Polski, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) 3) Wykonawca załączy do oferty karty charakterystyki substancji niebezpiecznych wyrobu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodności z oryginałem przez Wykonawcę - (w języku polskim). 4) Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności). 5) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.22.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa odczynników do Pracowni Histopatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa alkoholu etylowego 2) Wykonawca załączy do oferty karty charakterystyki substancji niebezpiecznych wyrobu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodności z oryginałem przez Wykonawcę - (w języku polskim). 3) Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności). 4) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.32.25.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa odczynników do Pracowni Histopatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa odczynników chemicznych. 2) Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności). 3) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odczynniki do Pracowni Histopatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa żyletek do mikrotomu. 2) Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Polski, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) 3) Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim zawierającą wszystkie wymagane informacje (m.in. nazwę producenta, nr serii, datę ważności). 4) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa smoczków j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa smoczków jednorazowego użytku do karmienia noworodków i niemowląt w wieku od 0 do 18 miesięcy. 2) Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Polski, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.). 3) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa wieszaków do worków na mocz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa wieszaków do worków na mocz, podwójnych, pasujących do okrągłych i kwadratowych ram łóżek. 2) Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Polski, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.). 3) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa kieliszków do leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa kieliszków plastikowych do leków. 2) Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Polski, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.). 3) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa worków j.u. na wymiociny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa worków na wymiociny jednorazowego użytku. 2) Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Polski, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.). 3) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.