eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DZP/37/2015 DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH, PIŚMIENNYCH I POZOSTAŁYCH BIUROWYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Włocławek: DZP/37/2015 DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH, PIŚMIENNYCH I POZOSTAŁYCH BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 120888 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZP/37/2015 DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH, PIŚMIENNYCH I POZOSTAŁYCH BIUROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów papierniczych, piśmiennych i pozostałych biurowych przez okres 24 miesiące licząc od dnia zawarcia umowy w następującym asortymencie: Zadanie nr 1:Materiały papiernicze. l.p. Asortyment j.m. Ilość 1. Blok biurowy A4/100 bl. 90 2. Blok biurowy A5/100 bl. 30 3. Folia do faxu Panasonic KX-FA 136 szt. 8 4. Folia do faxu Panasonic KX-FA52 szt. 12 5. Folia do faxu Panasonic KX-FA52 szt. 8 6. Kalka maszynowa A4/100 arkuszy szt. 30 7. Klaka ołówkowa A4/100 arkuszy szt. 20 8. Karteczki białe 85mmx85mm, bloczek 40 kartkowy bl. 200 9. Karteczki samoprzylepne koloru żółtego, 76mmx76mm, bloczek 100 kartkowy bl. 700 10. Karteczki, znaczniki kolorowe, 20mmX50mm, 4x50 sztuk w jednym bloczku bl. 240 11. Koperta biała z zabezpieczonym paskiem 18cmx25cm szt. 20000 12. Koperta brązowa B5 z zabezpieczonym paskiem 18cmx25cm szt. 20000 13. Koperta biała, format B4/HK, samoklejąca z paskiem (250mmx353x40mm) szt. 6000 14. Koperta biała, format C4 bez okna, samoklejąca, klejona po krótszym boku, op. 1000 szt. (229mmx324mm) op. 24 15. Koperta biała, format C5 bez okna, samoklejąca, klejona po krótszym boku, op. 1000 szt. (162mmx229mm) op. 24 16. Koperta biała, format C6 bez okna, samoklejąca, klejona po dłuższym boku, op. 1000 szt. (11mmx400mmx40mm) op. 20 17. Koperta biała, format E4 z rozszerzanymi bokami i spodem, samoklejąca z paskiem (280mm400mmx40mm) szt. 2800 18. Koperta biała, format E4/HK, samoklejąca z paskiem (280mmx400mm) szt. 3000 19. Koperta brązowa, format B4/SK, samoklejąca z paskiem (250mmx353mm) szt. 40000 20. Koperta ochronna, format C/13 z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku (170mmx225mm) szt. 2000 21. Koperta ochronna, format D/14 z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku (200mmx275mm) szt. 500 22. Koperta ochronna, format E/15 z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku (240mmx370mm) szt. 500 23. Koperta ochronna, format H/18 z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku (240mmx275mm) szt. 500 24. Koperta ochronna, format K/20 z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku (370mmx480mm) szt. 200 25. Papier do faxu - 210mmx15mb szt. 120 26. Papier do faxu - 210mmx30mb szt. 280 27. Papier kancelaryjny w kratkę A3, ryza 500 sztuk ryza 6 28. Papier szary w arkuszach kg 10 29. Papier termiczny do kasy fiskalnej op. 10 rolek, 57/30 op. 20 30. Papier termiczny do kasy fiskalnej w rolkach, typ kasy POSNET MOBILE28mm/30m szt. 20 31. Papier uniwersalny biały do drukarek i kserokopiarek, format A3, klasa B, gramatura 80g/m2 skala białości min. 160 CIE, ryza 500 arkuszy ryza 200 32. Papier uniwersalny biały do drukarek i kserokopiarek, format A4, klasa B, gramatura 80g/m2 skala białości min. 160 CIE, ryza 500 arkuszy ryza 9000 33. Papier uniwersalny biały do drukarek i kserokopiarek, format A5, klasa B, gramatura 80g/m2 skala białości min. 160 CIE, ryza 500 arkuszy ryza 1400 34. Papier samokopiujący, biały, format A4, ryza 500 arkuszy ryza 2800 35. Rolka termiczna: 110mm/20m szt. 70 36. Rolka termiczna: 110m/30m szt. 100 37. Skorowidz alfabetyczny od A-Z, ? A4 szt. 10 38. Zeszyt szyty w kratkę 96 kartkowy, format A4, oprawa miękka szt. 200 39. Zeszyt szyty w kratkę 96 kartkowy, format A4, oprawa twarda szt. 600 40. Zeszyt szyty w kratkę 96 kartkowy, format A5, oprawa twarda szt. 200 41. Zeszyt w kratkę 32 kartkowy, format A5, miękka oprawa szt. 140 42. Zeszyt w kratkę 60 kartkowy A5, miękka oprawa szt. 100 43. Zeszyt w kratkę 16 kartkowy A5, miękka oprawa szt. 60. Zadanie nr 2 : Materiały piśmienne i pozostałe biurowe. l.p. Asortyment j.m. Ilość 1.Cienkopis kulkowy, obudowa przezroczysta krystaliczna lub w kolorze atramentu pozwalająca na kontrolę zużycia wkładu, wentylowana skuwka z metalowym klipem, możliwość pisania na wszystkich rodzajach papieru, różne kolory atramentu - typu Pilot V5 Hi- Tecpoint lub równoważny szt. 300 2.Cienkopis biurowy z odpornym na wysychanie tuszem - różne kolory, końcówka wkładu fibrowa, wentylowana skuwka w kolorze wkładu - typu Stabilo lub równoważny szt. 200 3.Clips do papieru: 25 mm, 32mm, 51mm op. po 12 sztuk op. 50 4. Clip deska A5 szt. 40 5. Clip deska A4 szt. 70 6. Datownik szt. 50 7. Długopis jednorazowy, zwykły - różne kolory, obudowa plastikowa, skuwka w kolorze wkładu szt. 2000 8. Długopis z wymiennym wkładem (różne kolory), obudowa przezroczysta z wygodnym gumowym uchwytem, wyposażony w mechanizm włączania/wyłączania szt. 200 9. Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielkopojemnym, różne kolory wkładu, korpus z tworzywa sztucznego z metalowymi elementami ozdobnymi - typu Zenit lub równoważny szt. 200 10. Długopis z wymiennym wkładem żelowym (różne kolory) z szybkoschnącym tuszem na bazie oleju światło i wodoodpornym, możliwość pisania na papierze samokopiującym - typu Pentel lub równoważny szt. 400 11. Dziennik korespondencyjny w sztywnej oprawie, format A4, szyty, 96 kartkowy szt. 20 12.Dziurkacz ze wskaźnikiem środka strony z ogranicznikiem do formatu papieru - ilość dziurkowanych kartek min. 20 sztuk szt. 50 13. Dziurkacz ze wskaźnikiem środka strony z ogranicznikiem do formatu papieru - ilość dziurkowanych kartek min. 100 sztuk szt. 10 14. Grzbiety plastikowe do bindowania , format A4/10mm, op. o 100 sztuk op. 2 15. Grzbiety plastikowe do bindowania , format A4/12mm, op. o 100 sztuk op. 2 16. Grzbiety plastikowe do bindowania , format A4/14mm, op. o 100 sztuk op. 2 17. Grzbiety plastikowe do bindowania , format A4/8mm, op. o 100 sztuk op. 2 18. Gumka ołówkowa do ścierania, uniwersalna typu PENTEL 0,5 szt. 100 19. Kalendarze - terminarz, sztywna okładka A5, 1 strona na 1 dzień szt. 80 20. Kalkulator 12 pozycyjny wyświetlacz, zaokrąglanie wyników, korekta ostatniej cyfry, podwójne zasilanie bateryjno słoneczne - typu Citizen lub równoważny szt. 12 21. Kaseta do drukarki Ribbon CASSETTE L-IDP3110 CITIZEN lub równoważna szt. 90 22. Klej biurowy w sztyfcie, 20 g, uniwersalny do papieru, kartonów, fotografii, bezbarwny, bezzapachowy szt. 300 23.Koperty do płyty DVD i CD z okienkiem szt. 70000 24. Korektor w płynie z pędzelkiem lub gąbką, szybkoschnący o pojemności 20 ml, nietoksyczny, bezzapachowy na bazie wody szt. 20 25. Korektor w taśmie - przezroczysta ergonomiczna obudowa wyposażona w zatyczkę, wymiary taśmy 4,2mmx9m, taśma szybkoschnąca, niewidoczna na kserokopiach szt. 60 26. Korektor z metalową końcówką o pojemności 7 ml, szybkoschnący, nietoksyczny, bezzapachowy, umożliwiający precyzyjne korygowanie znaków szt. 160 27. Koszulka na dokumenty, format A5, boczna perforacja z możliwością wpinania do segregatora, wykonana z PCV w op. po 100 sztuk op. 40 28. Koszulka na dokumenty, format A4, boczna perforacja z możliwością wpinania do segregatora, wykonana z PCV o bardzo wysokiej przezroczystości w op. po 100 sztuk op. 1000 29. Linijka biurowa o długości 20 cm, wykonana z przezroczystego plastiku szt. 40 30. Linijka biurowa o długości 30 cm, wykonana z przezroczystego plastiku szt. 20 31. Marker wodoodporny cienka okrągła końcówka, czarny szt. 1200 32. Marker wodoodporny gruba okrągła końcówka, czarny szt. 2400 33. Markery kolorowe suchościeralne do białych tablic szt. 200 34. Nożyczki biurowe 17 cm z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, wyprofilowana rękojeść szt. 50 35. Nożyczki biurowe 25 cm z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, wyprofilowana rękojeść szt. 20 36. Nóż do otwierania kartonów, korespondencji, ostrze wykonane z metalu szt. 30 37. Ofertówka na dokumenty, format A4, przezroczysta, wykonana z twardej folii PCV, zgrzana w literę L szt. 1000 38. Ofertówka na dokumenty, format A5, przezroczysta, wykonana z twardej folii PCV, zgrzana w literę L szt. 100 39. Okładka do bindowania, kolorowa format A4, wykonana z kartonu o gramaturze 250g/m2, op. po 100 sztuk, imitacja skóry op. 6 40. Okładka do bindowania, przezroczysta, format A4, wykonana z folii PCV o grubości 0,2 mm, op. po 100 sztuk op. 4 41. Olej do niszczarki 125ml op. 10 42. Ołówek automatyczny z mechanizmem oszczędzania grafitu, z wymiennym grafitem szt. 6 43. Ołówek drewniany, twardość HB szt. 160 44. Pinezki kolorowe z dużą główką do tablicy korkowej op. 100 sztuk op. 20 45. Pinezki metalowe op. 100 sztuk op. 20 46. Pisaki kolorowe 6 szt. szt. 20 47. Płyty CD - R 700 MB, Sony Printable lub równoważne 8000 48. Płyty DVD - R 4,7GB, Sony Printable szt. 2600 49. Płyty DVD + R Sony Printable Improntable szt. 30000 50. Poduszka do stempli o wymiarach 5,5x12cm szt. 50 51. Pojemniki na przybory do pisania szt. 30 52. Rolki tuszujące do metkownicy szt. 8 53. Rozszywasz szt. 70 54. Segregator A4/5, z metalowym mechanizmem zaciskowym, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz folią PCV, dolna krawędź wzmocniona szyną, wymienna etykieta - różne kolory szt. 110 55. Segregator A4/7, z metalowym mechanizmem zaciskowym, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz folią PCV, dolna krawędź wzmocniona szyną, wymienna etykieta - różne kolory szt. 1200 56. Segregator A5/7, z metalowym mechanizmem zaciskowym, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz folią PCV, dolna krawędź wzmocniona szyną, wymienna etykieta - różne kolory szt. 60 57. Skoroszyt A4 z metalową zawieszką tekturowy szt. 24000 58. Skoroszyt A4, sztywny, zawieszany do segregatora, wykonany z PCV, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa (kolor niebieski - 12500szt. ; kolor zielony - 7000 szt.; kolor czerwony - 13500 szt. bez określonego koloru - 2000 szt.różne kolory), wyposażony w papierowy wysuwany pasek (wąs) - do opisu szt. 70000 59. Skorowidz A5, adresowy, alfabetyczny, okładka sztywna, laminowana, indeks alfabetyczny, 80 kartkowy szt. 10 60. Skorowidz adresowy, alfabetyczny ? A4, okładka sztywna, laminowana, indeks alfabetyczny, 96 kartkowy szt. 10 61. Skorowidz adresowy, alfabetyczny A4, okładka sztywna, laminowana, indeks alfabetyczny, 80 kartkowy szt. 20 62. Spinacz biurowy okrągły 28 mm, op. 100 sztuk op. 1600 63. Spinacz biurowy okrągły 50 mm, op. 100 sztuk op. 300 64. Sprężone powietrze z rurką - 400ml szt. 40 65. Sznurek pakowy jutowy w szpuli po 0,5 kg szt. 10 66. Szuflada na dokumenty wykonana z polistyrenu, możliwość łączenia szuflad w pionie szt. 200 67. Tablica korkowa 40cm x 60 cm w ramie drewnianej szt. 10 68. Tablica korkowa 60cm x 80 cm w ramie drewnianej szt. 10 69. Taśma do etykiet do drukarki typu Dymo 12/7 szt. 6 70. Taśma biurowa o wymiarze 19 mm x 30 m wykonana z przezroczystej folii, wysoka przylepność i przejrzystość szt. 160 71. Taśma biurowa o wymiarze 24 mm x 30 m wykonana z przezroczystej folii, wysoka przylepność i przejrzystość szt. 2000 72. Taśma biurowa o wymiarze 50 mm x 30 m wykonana z przezroczystej folii, wysoka przylepność i przejrzystość szt. 40 73. Taśma do metkownicy 20 x 12 szt. 200 74. Taśma do metkownicy 22 x 12 szt. 24 75. Taśma do metkownicy 26 x 12 szt. 24 76. Taśma dwustronnie klejąca o wymiarze 38 mm x 10 m, do klejenia folii, papieru szt. 20 77. Taśma pakowa szara o wymiarze 48 mm x 50 m szt. 100 78. Teczka kartonowa biała, format A4, wiązana szt. 300 79. Teczka kartonowa lakierowana, trzyskrzydłowa z gumką, format A 4 - różne kolory szt. 1000 80. Teczka kopertowa z polipropylenu, przezroczysta na zatrzask, format A4 szt. 60 81. Teczka plastikowa wiązana, format A4 - różne kolory szt. 1000 82. Teczka plastikowa, przezroczysta, format A4 z gumką szt. 300 83. Temperówka metalowa jednootworowa szt. 50 84. Tusz olejowy do nasączania poduszek do stempli, czarny, niebieski, czerwony, zielony szt. 140 85. Wkład żelowy z tuszem na bazie oleju, wykonany z polipropylenu, końcówka metalowa, zawartość tuszu ok. 0,3 g, długość 143,5mm (czarny, niebieski, czerwony, zielony) - do długopisu typu Pentel lub równoważnego szt. 100 86. Wkład do długopisu krótki - różne kolory szt. 200 87. Wkład o dużej pojemności, grubość końcówki ok. 0,8mmm, metalowy, plastikowy do długopisu typu ZENITH lub równoważnego (czarny, niebieski, czerwony, zielony) szt. 260 88. Wkład do kalkulatora CITIZEN CX - 123 II - wałek barwiący szt. 20 89. Wkład do ołówka automatycznego, grubość grafitu 0,7 mm szt. 20 90. Zakreślacze fluorescencyjne z tuszem na bazie wody, do wszystkich rodzajów papieru, końcówka ścięta o grubości od 2 do 5 mm - różne kolory szt. 200 91. Zszywacz biurowy na zszywki 24/6 z możliwością zszywania jednorazowo min. 20 kartek, góra wykonana z tworzywa sztucznego, dół i część mechaniczna z metalu szt. 100 92. Zszywacz biurowy na zszywki 24/6 z możliwością zszywania jednorazowo min. 100 kartek, góra wykonana z tworzywa sztucznego, dół i część mechaniczna z metalu szt. 10 93. Zszywki metalowe obustronnie ostrzone, duże 23/10, op. po 1000 sztuk op. 4 94. Zszywki metalowe obustronnie ostrzone, duże 23/13, op. po 1000 sztuk op. 4 95. Zszywki metalowe obustronnie ostrzone, duże 23/15, op. po 1000 sztuk op. 4 96. Zszywki metalowe obustronnie ostrzone, duże 23/6, op. po 1000 sztuk op. 4 97. Zszywki metalowe obustronnie ostrzone, duże 23/8, op. po 1000 sztuk op. 4 98. Zszywki metalowe obustronnie ostrzone, małe 10 op. po 1000 sztuk op. 10 99. Zszywki metalowe obustronnie ostrzone, średnie 24/6 op. po 1000 sztuk op. 20000 100. Zszywki metalowe typu RELAX No 56 lub równoważne op. 10 101. Zwilżacz do palców na bazie gliceryny, bezbarwny, bezwonny, zawartość 20 ml szt. 30.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 uPzp o wartości stanowiącej łącznie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę materiałów biurowych o wartości minimum: Zadanie 1 - 100 000,00 zł brutto, Zadanie 2 - 50 000,00 zł brutto, w ramach jednego kontraktu - odpowiednio w każdym zadaniu. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (zał. nr 6 do siwz) oraz dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawcy składający ofertę wspólnie, na podstawie art. 23 uPzp (dotyczy m.in. spółki cywilnej i tzw. konsorcjum), zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczące (wykonawcy) w zakresie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia określonych zasobów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b uPzp - dotyczy, gdy Wykonawca korzysta z powyższej możliwości. 3.Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: 1) nastąpi obniżenie ceny; 2) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana cen netto związana ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że ww. zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana cen netto związana ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że ww. zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 4) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; 5) nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy; 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt 16.2. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku ul. Wieniecka 49, kod pocztowy : 87-800 Włocławek budynek administracji, pokój nr 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku ul. Wieniecka 49,87-800 Włocławek budynek administracji, SALA KONFERENCYJNA III piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.