eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Usługa sprzątania terenów zewnętrznych wraz z odśnieżaniem oraz usługę pielęgnacji terenów zielonych wokół budynku Sądu Rejonowego w Kole

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Koło: Usługa sprzątania terenów zewnętrznych wraz z odśnieżaniem oraz usługę pielęgnacji terenów zielonych wokół budynku Sądu Rejonowego w Kole
Numer ogłoszenia: 120853 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Kole , ul. Włocławska 4, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 63 272 15 01, faks 63 272 08 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania terenów zewnętrznych wraz z odśnieżaniem oraz usługę pielęgnacji terenów zielonych wokół budynku Sądu Rejonowego w Kole.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości terenów zewnętrznych wraz z odśnieżaniem oraz utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych wokół budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4. Powierzchnia: trawnik 900m2, chodnik i schody przed budynkiem Sądu 421m2, parking wraz z drogą wjazdową i schodami od strony parkingu 1002m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1.Usługi związane ze sprzątaniem terenów zewnętrznych:a. pielęgnacja terenów zielonych- w miarę potrzeb: - oczyszczanie terenów zielonych, - koszenie trawy,- wywóz skoszonej trawy,- dosiewanie trawy,- uzupełnianie ubytków ziem, - w okresie jesiennym wywóz zgrabionych liści (według potrzeb),- formowanie drzew, krzewów,- pielenie,- pielęgnacja drzew (wycinka suchych, chorych oraz połamanych wiatrami konarów, przycięcie gałęzi), - podlewanie,- nawożenie ziemi, b. utrzymanie czystości terenów zewnętrznych:- opróżnianie koszy przed budynkiem sądu - 2 razy w tygodniu lub w miarę potrzeb,- utrzymanie czystości i porządku chodnika i schodów przed budynkiem Sądu (omiatanie, oczyszczanie itp.) - 2 razy w tygodniu lub w miarę potrzeb, -utrzymanie czystości i porządku parkingu wraz z drogą wjazdową (omiatanie, oczyszczanie itp.) - 1 raz w tygodniu, -oczyszczanie nawierzchni brukowej chodnika przed budynkiem Sądu przy użyciu wysokociśnieniowego urządzenia myjącego (typu Karcher) oraz właściwie dobranych środków czyszczących (typu ORO Polska IP-597) - 2 razy w roku, -oczyszczanie nawierzchni brukowej parkingu wraz z drogą wjazdową przy użyciu wysokociśnieniowego urządzenia myjącego (typu Karcher) oraz właściwie dobranych środków czyszczących (typu ORO Polska IP-597) - 1 raz w roku, -oczyszczanie schodów z płyt kamiennych z granitu przed budynkiem Sądu z wykorzystaniem środków do pielęgnacji kamienia (typu Knauf) - 2 razy w roku, -usuwanie glonów i pleśni z ceglanych murków- w miarę potrzeb, -konserwacja siedzisk z drewna sosnowego 2 ławek, znajdujących się przed wejściem głównym poprzez usunięcie zabrudzeń i starych lakierów oraz nałożenie lazury ochronnej zewnętrznej lub lakierobejcy (typu 3V3), (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) - 2 razy w roku, - konserwacja elementów ze stali nierdzewnej:2 szt. koszy na śmieci,1 szt. popielnicy stojącej,1 szt. uchwytu flagowego,3 szt. stojaków na rowery,balustrada prętowa,przy użyciu past lub płynów przeznaczonych (typu 3M) do czyszczenia stali nierdzewnej - 2 razy w roku, - czyszczenia daszków nadwejściowych - 1 raz w roku :2 szt. z poliwęglanu o wymiarach 150 x95 cm,1 szt. ze szkła bezpiecznego hartowanego o wymiarach 210x180 cm, z belkami i odciągami ze stali nierdzewnej , - konserwacja platformy pionowej dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej przy użyciu specjalistycznych past lub płynów - 1 raz w roku. c. usługi odśnieżania - w miarę potrzeb: - odśnieżanie terenu wokół budynku, - systematyczne likwidowanie oblodzonej nawierzchni ciągów komunikacyjnych (w tym schodów i zejść do pomieszczeń od strony parkingu), - monitorowanie powstawania sopli lodowych i nawisów śnieżnych oraz ich natychmiastowe usuwanie, - pryzmowanie śniegu do momentu wywozu z posesji, w taki sposób aby nie blokować dojść do budynków, ciągów komunikacyjnych, parkingów oraz aby nie zalegał na ścianach budynku oraz w taki sposób aby nie uszkodzić roślinności. Usunięty śnieg będzie składowany w wyznaczonym miejscu na działce sądu, po czym będzie wywożony w miejsce ustalone przez Wykonawcę. 2. Przedmiotowe usługi będą świadczone z określoną powyżej częstotliwością, natomiast usługa odśnieżania - w miarę potrzeb, przy czym teren musi być odśnieżony do godz. 07:00 a w przypadku ciągłych opadów śniegu - odśnieżanie musi odbywać się na bieżąco. 3. Usługa sprzątania terenów zewnętrznych wraz z odśnieżaniem oraz usługa pielęgnacji terenów zielonych świadczona będzie przez co najmniej 1 pracownika.4.Z uwagi na charakter czynności wykonywanych w ramach umowy na wykonywanie usług sprzątania, które noszą znamiona stosunku pracy na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Zamawiający wymaga aby przez cały okres trwania umowy co najmniej 1 pracownik wykonujący usługę sprzątania terenów zewnętrznych wraz z pielęgnacją i odśnieżaniem, zatrudniony był przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę na min. ? etatu. Pracownicy Wykonawcy winni być niekarani. 5 Całość prac związanych z utrzymaniem czystości ma odbywać się przy użyciu przez Wykonawcę własnego sprzętu i środków czyszczących oraz konserwujących. Środki chemiczne stosowane przez Wykonawcę będą biologicznie neutralne z odpowiednimi atestami i zezwoleniami do ich stosowania w Polsce. Zamawiający, w każdej chwili trwania umowy będzie mógł zażądać od Wykonawcy okazania używanych środków chemicznych i sprawdzenia posiadanych atestów.6 Zamawiający udostępni nieodpłatnie do realizacji zamówienia: energię elektryczną,ciepłą i zimną wodę, 7.W terminie maksymalnie 5 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia wykonywania usługi Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem formy ich zatrudnienia. Zamawiający może żądać potwierdzenia podanych przez Wykonawcę form zatrudnienia pracowników (np. poprzez przedstawienie do wglądu kserokopii umów o pracę). 8. W przypadku choroby bądź urlopu pracownika realizującego przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany jest poinformować o powyższym fakcie kierownika jednostki i wyznaczyć po ustaleniu z Zamawiającym inną osobę wykonującą przedmiotową usługę. Wykonawca winien do osób zastępujących przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 7. 9. Zamawiający ma prawo zażądać zmiany pracownika wykonującego usługę, w przypadku zastrzeżeń co do sposobu wykonywania przez niego pracy lub do jego zachowania. 10. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonania wizji (zapoznania) w miejscu świadczenia usług. Zamawiający zastrzega sobie możliwość codziennej oceny i okresowej kontroli usługi będącej przedmiotem zamówienia. W związku z tym Wykonawca (upoważniony pracownik) zobowiązany jest do stawiennictwa we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i terminie w celu przeprowadzenia wspólnej kontroli. Dopuszczalne formy powiadomienia Wykonawcy o wyznaczonym miejscu i czasie: telefonicznie, faksem, pisemnie. 11 Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową: należyty ład i porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników w związku z realizacją usługi lub przy okazji jej realizacji. 13. Pracownicy wykonujący usługę sprzątania zobowiązani są do zachowania tajemnicy związanej z wykonywaniem obowiązków służbowych, zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej zakończeniu. W przypadku jej naruszenia przez pracownika Wykonawcy Zamawiający zażąda od Wykonawcy bezwarunkowego wyłączenia tego pracownika w ramach wykonywania usługi, a niezależnie od tego może żądać naprawienia szkody związanej z niezachowaniem tajemnicy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi sprzątania i odśnieżania terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni o łącznej powierzchni co najmniej 500 m2 każda, z których każda trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 150.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji na wykonanie usługi interwencyjnej - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Kole, ul. Włocławska 4, 62-600 Koło, Oddział Administracyjny, pok.4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Kole, ul. Włocławska 4, 62-600 Koło, Oddział Administracyjny, pok.4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.