eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › dostawa bonów towarowych dla pracowników ZEB S.A. i spółek zależnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-08

POZYCJA 12077

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Białystok: dostawa bonów towarowych dla pracowników ZEB S.A. i spółek zależnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Energetyczny Białystok Spółka Akcyjna, do kontaktów: Mirosław Oszczapiński, ul. Elektryczna 13, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7405000, fax 085 7405106, e-mail: sekretariat@zeb.com.pl; miroslaw.oszczapinski@zeb.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zeb.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Energetyczny Białystok Spółka Akcyjna, Anna Lipińska, ul. Elektryczna 13, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7405134, fax 085 7405106, e-mail: anna.lipinska@zeb.com.pl, www.zeb.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Energetyczny Białystok Spółka Akcyjna, Adam Gołąbek, ul. Elektryczna 13, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7405298, fax 085 7405293, e-mail: adam.golabek@zeb.com.pl, www.zeb.com.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zakład Energetyczny Białystok Spółka Akcyjna, Anna Mogilewska, ul. Elektryczna 13, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7405145, www.zeb.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego - Spółka Akcyjna; Inne:Sektor elektroenergetyczny. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa bonów towarowych dla pracowników ZEB S.A. i spółek zależnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziby: Centrali ZEB S.A., Rejonów Energetycznych i OSW ENERGETYK. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa bonów towarowych w trzech transzach (kwiecień, sierpień i listopad 2007r.) dla pracowników ZEB S.A. i spółek zależnych z możliwością ich realizacji w punktach handlowych/usługowych na terenie całego województwa podlaskiego i części województw warmińsko-mazurskiego oraz mazowieckiego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz umożliwienia dokonania oceny oferta musi zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 473 216,32 Eur (z uwzględnieniem przewidywanego zamówienia uzupełniającego) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 17 300 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 wraz z późniejszymi zmianami), zwana dalej ustawą Pzp, spełniający wymogi art. 22 ust 1 wspomnianej ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu umożliwienia dokonania oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty (dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1. Sytuacja podmiotowa wykonawców - wymagane dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (załączyć jako załącznik 3) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (załączyć jako załącznik 4) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Wykonawcy zagraniczni z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4, składają odpowiednie dokumenty zgodnie z postanowieniami zawartymi w § 2 ust. 1, 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 1.6 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000 PLN. 3. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3.1 Informacja o doświadczeniu wykonawcy - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw bonów towarowych na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN z załączonymi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełnić przesłanki określone w art. 23 ustawy Pzp. W takim przypadku dołączają listę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 1.1 ÷ 1.4, 1.6 oraz 2.1 wymagane są od każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zaś dokumenty wymienione w pkt 3.1musi złożyć przynajmniej jeden w/w Wykonawców. Dopuszcza się możliwość złożenia kopii w/w dokumentów, o ile zostaną one potwierdzone za zgodność przez uprawnione osoby Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku innym niż polski są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii muszą być przetłumaczone na język polski i poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zamawiający przeliczy je na zloty polski z zastosowaniem średniego kursu wymiany walut NBP obowiązującego w dniu daty ich sporządzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (koszt) usługi 10 2. Liczba punktów handlowych/usługowych realizujących bony 55 3. Okres ważności bonów 35 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeb.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 12:30, siedziba Zamawiającego ZEB S.A. Białystok ul. Elektryczna 13 - świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.