Ogłoszenie z dnia 2015-08-13
Gdynia: Dostawa kontenera oraz dostawa i montaż agregatu prądotwórczego na czynnej budowie w Strzepczu, zadanie nr 13537.
Numer ogłoszenia: 120777 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontenera oraz dostawa i montaż agregatu prądotwórczego na czynnej budowie w Strzepczu, zadanie nr 13537..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kontenera oraz dostawa i montaż agregatu prądotwórczego na czynnej budowie w Strzepczu, zadanie nr 13537..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 28.11.10.00 - 28.11.10.00 28.11.11.00 - 28.11.11.00 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia. 2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: a) Wykonawca do oferty załączy wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw w zakresie o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, dat i miejsca wykonania zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz b) dowody - poświadczenia, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w stosunku do dostaw wykonanych na rzecz Zamawiającego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy PZP, tj. posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia uzna, iż warunek został spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców samodzielnie wykaże spełnienie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania doświadczenia. W przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP, tj. posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, polega na zasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Zamawiający dokonując oceny, uzna iż warunek został spełniony jeżeli przynajmniej jeden z tych podmiotów samodzielnie wykaże spełnienie w całości tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania doświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) dysponują osobą sprawującą samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, tj. - kierownikiem robót w branży elektrycznej, posiadającym uprawnienia budowlane oraz przynależącym do Izby Inżynierów Budownictwa, którzy posiadającym ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE wraz z aktualnymi zaświadczeniem ze szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, b) dysponują uprawnionym geodetą posiadającym ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub upoważnienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE wraz z aktualnym zaświadczeniem ze szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, c) dysponują pełnomocnikiem ds. informacji niejawnych. 2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: a) Wykonawca do oferty załączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, pełnionej funkcji, uprawnieniach oraz posiadanych poświadczeniach bezpieczeństwa i zaświadczeniach o przebytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, jeśli są wymagane. 3) Ważna informacja: Wykonawca zatrudniający obcokrajowców ma obowiązek zgłoszenia tych osób do Służby Kontrwywiadu Wojskowego w terminie 14 dni przed rozpoczęciem przez nich pracy zgodnie z Decyzją 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni
ul. Jana z Kolna 8b
81-301 Gdynia
IV piętro, pokój 406.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 10:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni ul. Jana z Kolna 8b 81-301 Gdynia II piętro, pokój 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup gadżetów reklamowych dla Wydziału Elektrycznego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator suwnicy placowej RTG"
- Wymiana źródeł światła w oprawach na ul. Świętojańskiej oraz na Placu Kaszubskim.
- Wykonanie robót budowlanych pn.: "Budowa ścieżki rowerowej w ulicy Rolniczej w Gdyni"
- Dostawa trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Przebudowa wraz z remontem i aranżacją wnętrz części parteru budynku Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 - Etap I
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (1)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.