eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Dunajec › ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W GLICZAROWIE GÓRNYM NA ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Biały Dunajec: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W GLICZAROWIE GÓRNYM NA ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Numer ogłoszenia: 120737 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biały Dunajec , ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2073197, faks 018 2073124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W GLICZAROWIE GÓRNYM NA ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Gliczarowie Górnym Zakres robót: 1. Roboty wewnętrzne 1.1 Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1 Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych -3.798 m3 2 Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia do 5 m2 -35.000m2 3 Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości ponad 15 cm - rozbiórka posadzki i schodów w korytarzu oraz obniżenie pomieszczenia -13.950m3 4 Rozebranie drewnianych podłóg białych na wpust -75.600m2 5 Rozebranie drewnianych legarów -96.000m 6 Rozebranie podsypki izolacyjnej z tłucznia ceglanego, kruszywa keramzytowego albo gruzu z betonu komórkowego grubości 30 cm -75.600m2 7 Demontaż skrzydeł drzwiowych i okiennych zewnętrznych oraz wewnętrznych -5.000szt 8 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2 -5.000szt. 9 Wykucie z muru podokienników drewnianych, stalowych -12.000m 10 Rozebranie murów i słupów z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej poniżej Terenu -3.393m3 11 Wywiezienie samochodami skrzyniowymi gruzu z rozbieranych konstrukcji gruzo- i żużlobetonowych na odległość 5 km -43.891m3 1.2 Posadzki i schody 12 Podkłady z ubitych materiałów sypkich w budownictwie mieszkaniowym i użyteczności publicznej na podłożu gruntowym -11.060m3 13 Podkłady betonowe w budownictwie mieszkaniowym i użyteczności publicznej z transportem i układaniem ręcznym na podłożu gruntowym -11.060m3 14 Przygotowanie powierzchni poziomych pod uszczelnienia w technologii DEITERMANN - gruntowanie Eurolanem TG 2 ręcznie -110.600m2 15 Elastyczna izolacja powierzchni poziomych w technologii PLASTIKOL UDM 2 S - szpachlowanie (przygotowanie powierzchni) -110.600m2 16 Elastyczna izolacja powierzchni poziomych w technologii PLASTIKOL UDM 2 S - uszczelnienie powierzchni poddanych działaniu wilgoci pochodzącej z gruntu -110.600m2 17 Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej - poziome Podposadzkowe -110.600m2 18 Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho - jedna warstwa - styropian FS20 gr.5 cm -110.600m2 19 Posadzki cementowe - dopłata za zbrojenie siatką stalową - siatka fi 5mm, oczka 15x15cm -110.600m2 20 Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 50 mm zatarte na gładko -110.600m2 21 Wykonywanie posadzek samopoziomujących i rozlewnych na przygotowanym podłożu o gr. do 2 mm -64.600m2 22 Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe - dwa kolory -64.600m2 23 Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin rulonowych -64.600m2 24 Posadzki jedno- i dwubarwne z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm na zaprawie klejowej układane metodą regularną -47.800m2 25 Okładziny schodów z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm układanych na zaprawie klejowej -2.625m2 1.3 Ściany i sufity 26 Ściany budynków wielokondygnacyjnych z pustaków ceramicznych typu Max/ 220 o grubości 25 cm -24.600m2 27 Ściany budynków wielokondygnacyjnych z pustaków ceramicznych typu Max/ 220 o grubości 19 cm -7.500m2 28 Ścianki działowe z bloczków YTONG gr. 11.5 cm o powierzchni czołowej gładkiej i wysokości bloczków 20 cm - ręczne przycinanie bloczków -19.500m2 29 Ułożenie nadproży prefabrykowanych -7.250m 30 Belki i podciągi żelbetowe o stosunku deskowanego obwodu do przekroju do 8 - z zastosowaniem pompy do betonu - analogia nadproża żelbetowe -0.900m3 31Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów (do 5 m2 w 1 miejscu) -35.000m2 32 Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie na ścianach i słupach -103.200m2 33 Tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr. 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku -103.200m2 34 Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2 -294.700m2 35 Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności -182.300m2 36 Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - sufity - R=1,5 -112.400m2 37 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian -182.300m2 38 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów -112.400m2 39 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem -103.200m2 40 Licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20 cm na klej metodą zwykłą Pow. 5,0-10,0 m2. -113.160m2 41 Parapety, półki, lady i nakrywy wewnętrzne - elementy grubości do 4 cm i szerokości do 30 cm - skały osadowe - konglomerat aglomarmuru np. botticino -6.000m 42 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - wodorocieńczalna farba tablicowa i magnetyczna farba magnetyczna tablicowa 2w1 - 3 warstwy -12.000m2 43 Obudowa słupów płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowo -23.480m2 1.4 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej 44 Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe - drzwi zewnętrzne wejściowe ocieplone, trójszybowe w kolorze istniejącej stolarki okiennej -2.000m2 45 Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe pełne EI 60 - wejście do strefy oddziału przedszkolnego -1.800m2 46 Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe przeszklone - wydawanie posiłków -3.600m2 47 Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe przeszklone - wydawanie wiatrołap -2.000m2 48 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - drzwi pełne z drewna klejonego lite - wc niepełnosprawnego i personelu -2.000m2 49 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - drzwi pełne z drewna klejonego przeszklone - do toalety dla dzieci -1.800m2 50 Drzwi wewnętrzne drewniane przesuwne fabrycznie wykończone z nadrukiem fototapety od strony sali zabaw (motyw do uzgodnienia z Zamawiajacym) - sala zabaw -1.800m2 51 Drzwi wewnętrzne drewniane przesuwne fabrycznie wykończone - zmywalnia -1.800m2 52 Prowadnice do drzwi przesuwnych -2.000kpl. 53 Dostawa i montaż systemowych ścianek z płyty MDF wraz z drzwiami dwuskrzydłowymi (typu kowbojki) w toalecie dla dzieci wg. DP -1.000kpl. 54 Dostawa i montaż aluminiowego okienka podawczego do zmywalni -1.000kpl. 55 Dostawa i montaż atestowanych dla przedszkoli osłon na grzejniki np. firmy Rafalo Rafał Olkuśnik lub równoważne. Na wymiar grzejników w salach dostępnych dla dzieci. -6.000szt 1.5 Roboty instalacyjne wod-kan, c.o. 56 Demontaż grzejników żeliwnych o powierzchni grzejnej do 2.5 m2 -8.000zesp. 57 Demontaż przewodów gazowych i c.o. z rur stalowych o śr. ponad 25 do 50 mm -27.000m 58 Demontaż przewodów gazowych i c.o. z rur stalowych o śr. do 25 mm -14.200m 59 Demontaż przewodów wodociągowych z rur stalowych ocynkowanych o śr. do 25 mm -12.000m 60 Demontaż przewodów kanalizacyjnych z rur żeliwnych o śr. 80-150 mm -16.500m 61 Rurociągi stalowe ocynkowane o śr.nominalnej 20 mm o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych -16.200m 62 Rurociągi stalowe ocynkowane o śr.nominalnej 25 mm o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych -26.000m 63 Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach stalowych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o śr. nominalnej 20 mm -13.000szt. 64 Zawory przelotowe i zwrotne instalacji wodociągowych z rur stalowych o śr. nominalnej 20 mm -1.000szt. 65 Zawory umywalkowe stojące o śr. nominalnej 15 mm -10.000szt. 66 Baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o śr. nominalnej 15 mm -4.000szt. 67 Baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o śr. nominalnej 15 mm - bateria umywalkowa dla osób niepełnosprawnych łokciowa -1.000szt. 68 Szafki hydrantowe naścienne wraz z wężem 20m -1.000kpl. 69 Zawór hydrantowy o śr. nominalnej 25 mm montowany na ścianie -1.000szt. 70 Rurociągi kanalizacyjne z PVC o śr. 110 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych -12.000m 71 Rurociągi kanalizacyjne z PVC o śr. 50 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych -20.500m 72 Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 50 mm o połączeniach wciskowych -6.000szt. 73 Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych -3.000szt. 74 Wpusty ściekowe z tworzywa sztucznego o śr. 50 mm -3.000szt. 75 Czyszczaki z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych -1.000szt. 76 Zlewozmywaki żeliwne, z blachy lub z tworzywa sztucznego na szafce -2.000szt. 77 Umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym - Umywalka NOVA PRO BEZ BARIER 65 cm dla osób niepełnosprawnych, z otworem, z przelewem lub równoważna -1.000kpl. 78 Umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym - umywalka obnizona dla dzieci -2.000kpl. 79 Postument porcelanowy do umywalek -2.000kpl. 80 Elementy montażowe Geberit Kombifix do miski ustępowej montowane na ścianie - Stelaż KOŁO TECHNIC GT do WC 99400 lub równoważny -1.000kpl. 81 Urządzenia sanitarne na elemencie montażowym - ustęp - Miska wisząca Nova Pro Bez Barier. Do kompletowania z deską 60114 lub równoważne -1.000kpl. 82 Przyciski do spłuczek podtynkowych publicznych - przycisk do stelaża Technic GT lub równoważny -1.000kpl. 83Ustępy z płuczką ustępową typu kompakt - muszle dla dzieci typu junior -2.000kpl. 84 Poręcz łazienkowa dla niepełnosprawnych z uchwytem na papier 750 mm SNM Sanitario lub równoważne -1.000kpl. 85 Poręcz łazienkowa stała dla niepełnosprawnych 600 mm SNP Sanitario lub Równoważne -2.000kpl. 86 Poręcz łukowa uchylna dla niepełnosprawnych 600 mm SNM Sanitario lub równoważne -1.000kpl. 87 Dozownik Tork Xpress mini do ręczników wielopanelowych czarny nr Y552108 lub równoważny -3.000kpl. 88 Dozownik Tork do mydła w piance czarny nr Y561508 lub równoważny -3.000kpl. 89 Lustro wklejane o wym 40x50cm -3.000kpl. 90 Rurociągi w instalacjach c.o. stalowe o śr. nominalnej 20 mm o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach -27.200m 91 Otuliny termoizolacyjne z pianki polietylenowej gr. 6 mm powlekane folią; rurociąg o śr. 28 mm -27.200m 92 Zawory przelotowe i zwrotne o połączeniach gwintowanych o śr. nominalnej 15 mm -2.000szt. 93 Zawory grzejnikowe o śr. nominalnej 15 mm -11.000szt. 94 Zawory odpowietrzające automatyczne o śr. 15 mm -11.000szt. 95 Grzejniki stalowe dwupłytowe o wys. 600-900 mm i dług. do 1600 mm o płycie płaskiej - wym 1000x600mm -6.000szt. 96 Grzejniki stalowe jednopłytowe o wys. 300-500 mm i dług. do 1600 mm 1000x600mm -3.000szt. 97 Grzejniki stalowe łazienkowe o wysokości do 800 mm -2.000szt. 98 Głowica termostatyczna, zakres nastawny 6-28 st.C -11.000szt 99 Próby szczelności instalacji c.o. z rur stalowych i miedzianych w budynkach niemieszkalnych -27.200m, 1 próba 1.000 1.6 Roboty instalacyjne elektryczne 100 Demontaż starej instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach - lamp, gniazdek, właczników i okablowania. -1.000kpl. 101 Wykucie bruzd o szer. do 2,5 cm w ścianach - podłoże z cegły -210.000m 102 Skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe o masie do 10 kg wraz z konstrukcją mocowaną do podłoża przez przykręcenie -1.000szt. 103 Wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy w rozdzielnicach -20.000szt. 104 Rury winidurowe o śr.do 20 mm układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż beton -210.000m 105 Przewody izolowane jednożyłowe o przekroju 2.5 mm2 wciągane do rur -840.000m 106 Puszki instalacyjne podtynkowe pojedyncze o śr.do 60 mm -20.000szt. 107 Puszki instalacyjne podtynkowe o śr.do 80 mm o 3 wylotach -15.000szt. 108 Łączniki i przyciski jednobiegunowe podtynkowe w puszce instalacyjnej -7.000szt. 109 Łączniki świecznikowe podtynkowe w puszce instalacyjnej -2.000szt. 110 Łączniki i przyciski instalacyjne bryzgoszczelne jednobiegunowe -3.000szt. 111 Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe końcowe o obciążalności do 10 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 -35.000szt. 112 Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5mm2 -6.000szt. 113 Oprawy oświetleniowe żarowe bryzgoodporne strugoodporne porcelanowe przykręcane IKEA GODMORGON Oświetlenie ścienne LED lub równoważne -2.000kpl. 114 Oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe) - świetlówkowa do 2x40 W - lampy LED dostosowane dla przedszkoli -16.000kpl. 115 Oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe) - lampa LED w pomieszczeniach technicznych -3.000kpl. 116 Dostawa i montaż wentylatora elektrycznego zintegrowanego z włączaniem światła w łazience Visconti 100 Chrom WCH lub równoważny -2.000kpl. 117 Sporzadzenie badań i protokołu fotometrii oświetlenia -1.000kpl. 2 Roboty zewnętrzne 118 Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 3 km -45.738m3 119 Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. III-IV -38.115m2 120 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm -38.115m2 121 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej -38.115m2 122 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej - wykonanie schodów terenowych z kostki -3.000m2 123 Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową -9.000m 124 Wykonanie palisady z prefabrykatów betonowych o wym 8x40x120cm -25.310m 125 Balustrada zewnętrzna stalowa -25.310m 126 Przesunięcie studni odwodnienia PCV fi 315mm za palisadę wraz z rurami fi 160mm - odcinek 13m+15m -2.000szt 127 Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin ściennych - oczyszczenie i zmycie podłoża - ściana po odkopaniu -26.292m2 128 Okładziny ścian i pilastrów z płyt prostokątnych o stosunku długości obwodu elementu do powierzchni do 8 m/m2 i grubości do 4 cm - kamień na wzór istniejącego -26.292m2 129 Dostawa i montaż przepompowni ścieków. Parametry: Zbiornik: Wym. 800x2100mm, konstrukcja monolityczna, grubości ścianki ~5- 8mm, wodoszczelny, odporny na ścieki agresywne, z ożebrowaniem z anty wyporowym, z pokrywą na czas zabudowy z tworzywa sztucznego. Pompa: Wykonana z:komora ssąca żeliwo, obudowa silnik stal nierdzewna, mocny rozdrabniacz wykony ze stali szlachetnej, zabezpieczenie termiczne w pompie, parametry: Qmax=330l/min, Hmax=19,5m, jednofazowa 230V, 1,5kW, zintegrowany pływak praca, przewody 10m. Armatura: Łączenie poprzez kolanowe złącze PE63 (łączenie ręczne), zawór zwrotny, pion dolny wykonany ze stali ocynkowanej (grubościennej), przepust gumowy pod rurę tłoczną PE63 . Komplet uszczelek (standardowo napływ DN150 oraz elektryka DN40), pełna dokumentacja techniczna z instrukcjom obsługi, dwu letnia gwarancja na zbiornik i podzespoły, pompa do 24 miesiące gwarancji producenta. -1.000kpl. 3 Roboty uzupełniające 130 Przeniesienie umeblowania i wyposażenia z obecnych sal lekcyjnych. Przeniesienie umeblowania i wyposażenia z sali obecnego przedszkola do nowych pomieszczeń po zakończeniu inwestycji. -1.000kpl Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. nr 2a do SIWZ, Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg zał. nr 6 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich 5 - ciu lat przynajmniej jedną robotę w zakresie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach odpowiadających zamówieniu, wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - wg zał. nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1.Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). Formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i nr 1a do SIWZ, wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, 2) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - wg zał. nr 4 do SIWZ, 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy - wg zał. nr 3 do SIWZ. 5) Wykaz podwykonawców oraz zakresu robót, które Wykonawca chce im powierzyć - wg zał. nr 8 do SIWZ. 6) Informacja, czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) - wg zał. nr 9 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 7) Kosztorys ofertowy - Zamawiający dopuszcza formę kosztorysu uproszczonego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy Zamawiający zawarł w projekcie umowy /zał. nr 3 do SIWZ/, który należy podpisać, strony projektu umowy zaparafować i załączyć do oferty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienie siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe drastyczne załamanie warunków atmosferycznych, nagłe kilkudniowe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację i cenę przedmiotu zamówienia (w szczególności zmiana stawek podatku VAT); c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu. 2. Na mocy ustawy Prawo Zamówień Publicznych niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialydunajec.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec II piętro, pokój nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec Sekretariat Urzędu...

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.08.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.