eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Warszawa: Dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 120682 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Wojska Polskiego , Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6295271, 72, faks 022 6295273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i systemowe (z wyłączeniem części IV - dostawa i montaż zabudowy kuchennej). 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia co najmniej 5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi depozytora do kluczy (dotyczy części III zamówienia - poz. nr 51depozytor na klucze)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.13.10.00-9, 39.11.00.00-6, 39.11.31.00-8, 39.14.14.00-6, 39.13.40.00-0, 44.42.30.00-0, 44.42.17.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech dostaw, których przedmiotem była dostawa i montaż mebli oraz załączenia dowodów określających, że co najmniej te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia: W zakresie części I - meble biurowe i magazynowe: - Poz. nr 1 ,8-9 oraz od 27 do 30 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowane meble posiadają klasę higieniczności E1 o podwyższonej trwałości oraz klasę odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą DIN EN 14322. - Poz. nr od 2 do 7, 18, 20, 31-32, 37 oraz 42 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowane meble posiadają klasę higieniczności E1 o podwyższonej trwałości, klasę odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą DIN EN 14322 oraz zastosowana doklejka musi mieć odporność na promieniowanie UV, o wartości większej lub równej 6 zgodnie z normą ISO 4892-1 - Poz. nr 10 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt posiada: opinię o zgodności z normami PN- EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009/AC:2010 w zakresie wymiarów, wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych, ścieralność : 100 000 cykli Martindale wg EN ISO 12947-2:2007; trudnopalność według normy BS EN 1021/1-2, CRIB 5 oraz odporność na światło: 5-7 wg EN ISO 105-B02 - Poz. nr 12 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt posiada atest: Protokół Oceny Ergonomicznej (wystawiony przez Instytut Medycyny Pracy), - Poz. nr 13 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że producent krzeseł posiada certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów. - Poz. nr 14 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że producent krzeseł posiada certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów. W zakresie części II - specjalistyczne meble magazynowe - Poz. nr 46-47 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt posiada atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności oferowanych regałów oraz atest higieniczny na oferowane regały, W zakresie części III - sejfy i depozytor - Poz. nr 49 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt posiada certyfikat do przechowywania: Wartości pod nadzorem zgodnie z normą europejską, klasa S1 [PN-EN 14450]. - Poz. nr 50 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt posiada atest przeciwwłamaniowy zgodny z normą europejską EN 1143-1 (klasa I odporności na włamanie), atest ognioodporności zgodny z normą EN 1047-1 w klasie 60P (60 minut odporności ogniowej), wkładka na nośniki danych spełnia atest ognioodporności zgodny z normą EN 1047-1 w klasie S60 DIS (60 minut odporności ogniowej) dla CD/DVD, kaset DAT, DTL/LTO, dyski 3.5. 2. Wypełniony formularz cenowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji - 15

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumwp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa, Kancelaria Jawna - parter w części biurowej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe i magazynowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i systemowe (z wyłączeniem części IV - dostawa i montaż zabudowy kuchennej). 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.13.10.00-9, 39.11.00.00-6, 39.11.31.00-8, 39.13.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalistyczne meble magazynowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i systemowe (z wyłączeniem części IV - dostawa i montaż zabudowy kuchennej). 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sejfy i depozytor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i systemowe (z wyłączeniem części IV - dostawa i montaż zabudowy kuchennej). 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia co najmniej 5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi depozytora do kluczy (dotyczy części III zamówienia - poz. nr 51depozytor na klucze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.17.00-4, 44.42.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zabudowa kuchenna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i systemowe (z wyłączeniem części IV - dostawa i montaż zabudowy kuchennej). 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.