Warszawa: Dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 120682 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Wojska Polskiego , Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6295271, 72, faks 022 6295273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i systemowe (z wyłączeniem części IV - dostawa i montaż zabudowy kuchennej). 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia co najmniej 5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi depozytora do kluczy (dotyczy części III zamówienia - poz. nr 51depozytor na klucze)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.13.10.00-9, 39.11.00.00-6, 39.11.31.00-8, 39.14.14.00-6, 39.13.40.00-0, 44.42.30.00-0, 44.42.17.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech dostaw, których przedmiotem była dostawa i montaż mebli oraz załączenia dowodów określających, że co najmniej te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia: W zakresie części I - meble biurowe i magazynowe: - Poz. nr 1 ,8-9 oraz od 27 do 30 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowane meble posiadają klasę higieniczności E1 o podwyższonej trwałości oraz klasę odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą DIN EN 14322. - Poz. nr od 2 do 7, 18, 20, 31-32, 37 oraz 42 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowane meble posiadają klasę higieniczności E1 o podwyższonej trwałości, klasę odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą DIN EN 14322 oraz zastosowana doklejka musi mieć odporność na promieniowanie UV, o wartości większej lub równej 6 zgodnie z normą ISO 4892-1 - Poz. nr 10 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt posiada: opinię o zgodności z normami PN- EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009/AC:2010 w zakresie wymiarów, wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych, ścieralność : 100 000 cykli Martindale wg EN ISO 12947-2:2007; trudnopalność według normy BS EN 1021/1-2, CRIB 5 oraz odporność na światło: 5-7 wg EN ISO 105-B02 - Poz. nr 12 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt posiada atest: Protokół Oceny Ergonomicznej (wystawiony przez Instytut Medycyny Pracy), - Poz. nr 13 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że producent krzeseł posiada certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów. - Poz. nr 14 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że producent krzeseł posiada certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów. W zakresie części II - specjalistyczne meble magazynowe - Poz. nr 46-47 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt posiada atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności oferowanych regałów oraz atest higieniczny na oferowane regały, W zakresie części III - sejfy i depozytor - Poz. nr 49 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt posiada certyfikat do przechowywania: Wartości pod nadzorem zgodnie z normą europejską, klasa S1 [PN-EN 14450]. - Poz. nr 50 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt posiada atest przeciwwłamaniowy zgodny z normą europejską EN 1143-1 (klasa I odporności na włamanie), atest ognioodporności zgodny z normą EN 1047-1 w klasie 60P (60 minut odporności ogniowej), wkładka na nośniki danych spełnia atest ognioodporności zgodny z normą EN 1047-1 w klasie S60 DIS (60 minut odporności ogniowej) dla CD/DVD, kaset DAT, DTL/LTO, dyski 3.5. 2. Wypełniony formularz cenowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Okres gwarancji - 15
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumwp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa, Kancelaria Jawna - parter w części biurowej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe i magazynowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i systemowe (z wyłączeniem części IV - dostawa i montaż zabudowy kuchennej). 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.13.10.00-9, 39.11.00.00-6, 39.11.31.00-8, 39.13.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalistyczne meble magazynowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i systemowe (z wyłączeniem części IV - dostawa i montaż zabudowy kuchennej). 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sejfy i depozytor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i systemowe (z wyłączeniem części IV - dostawa i montaż zabudowy kuchennej). 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia co najmniej 5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi depozytora do kluczy (dotyczy części III zamówienia - poz. nr 51depozytor na klucze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.17.00-4, 44.42.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zabudowa kuchenna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i systemowe (z wyłączeniem części IV - dostawa i montaż zabudowy kuchennej). 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa i montaż mebli do obiektu hotelowo-gastronomicznego hotel "Olimpijski" w Ciechanowie
- dostawa siedzisk i foteli do wyposażenia holu budynku 510
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.