eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów › ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej obs³ugi monitoringu wizyjnego miasta G³ogowa

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2015-05-21

G³ogów: ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej obs³ugi monitoringu wizyjnego miasta G³ogowa
Numer og³oszenia: 120670 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska G³ogów , ul. Rynek 10, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.bip.info.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej obs³ugi monitoringu wizyjnego miasta G³ogowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ca³odobowej obs³ugi monitoringu wizyjnego miasta G³ogowa: - poprzez efektywn± obs³ugê systemu na stanowisku operatora w Centrum Monitoringu - poprzez zapewnienie serwisu technicznego do prawid³owej i ci±g³ej pracy systemu. 2.1 Zakres przedmiotu umowy: System monitoringu miejskiego miasta G³ogowa jest systemem komunikacji radiowej MMDS, LMDS WiBAS-C oraz Radwin 2000A pomiêdzy centrum a poszczególnymi kamerami (bezprzewodowa transmisja w topologii punkt-wielopunkt). Sk³ada siê z 41 punktów kamerowych zlokalizowanych w ró¿nych punktach na terenie miasta, radiowej stacji bazowej zlokalizowanej na wie¿y ratuszowej oraz Centrum Monitoringu zlokalizowanego w budynku Stra¿y Po¿arnej przy ul. Sikorskiego 55 w G³ogowie. Czê¶æ wizyjna oparta jest na aplikacji OMNICAST firmy Genetec. 2.2 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia: 2.2.1. Obs³uga monitoringu na stanowisku operatora systemu w Centrum Monitoringu 1. Realizowana bêdzie poprzez: a) Ca³odobow±, nieprzerwan± obserwacjê (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu i jego obs³ugê, b) natychmiastowe powiadamianie odpowiednich s³u¿b np. Policji, Stra¿y Po¿arnej czy Pogotowia Ratunkowego w sytuacjach zaobserwowanych zagro¿eñ, wypadków, zdarzeñ czy te¿ klêsk ¿ywio³owych zgodnie z Instrukcj± Operatora Centrum Monitoringu Wizyjnego miasta G³ogowa, c) niezw³oczne powiadamianie serwisu technicznego oraz wskazanego w umowie przedstawiciela Zamawiaj±cego o wszelkich awariach systemu (wed³ug zasad opisanych w projekcie umowy), w tym przekazywanie codziennie sprawozdañ wskazanemu przedstawicielowi Zamawiaj±cego w kwestii sprawno¶ci kamer (drog± elektroniczn± na podany przez Zamawiaj±cego adres e-mail, zgodnie z ksi±¿k± serwisow±), d) pe³nienie przez operatorów dy¿urów w systemie ca³odobowym, dwa etaty na jednej zmianie, e) dzia³anie zgodnie z Instrukcj± Operatora Centrum Monitoringu Wizyjnego miasta G³ogowa (instrukcja do wgl±du) 2. Operator systemu w Centrum monitoringu zobowi±zany jest: a) posiadaæ licencjê pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia lub potwierdzenie o wpisie na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzon± przez Komendanta G³ównego Policji, b) prowadziæ Ksi±¿kê S³u¿by, Ksi±¿kê Ewidencji Zdarzeñ, Ksi±¿kê Serwisow± Systemu Monitoringu, Ksi±¿kê Zamówieñ Materia³ów Archiwalnych oraz Ksi±¿kê Rozchodów No¶ników Danych zgodnie z Instrukcj± Operatora Centrum Monitoringu Wizyjnego miasta G³ogowa, c) zachowaæ w poufno¶ci przetwarzane dane osobowe oraz sposób ich zabezpieczenia, w tym podpisaæ zobowi±zanie, w którym o¶wiadczy, ¿e nie bêdzie przekazywaæ, pokazywaæ lub w inny sposób ujawniaæ tre¶æ nagrañ z wideo nadzoru nikomu, kto nie ma do nich dostêpu, d) efektywnie wspó³pracowaæ z Policj± w zakresie sta³ej wymiany informacji o zagro¿eniach wystêpuj±cych na monitorowanym terenie w zakresie bezpieczeñstwa ludzi i mienia, spokoju i porz±dku publicznego oraz wymiany informacji w zakresie obserwowania i rejestrowania obrazów zdarzeñ w miejscach publicznych. 3. Wykonawca zobowi±zany jest: a) prowadziæ nadzór nad prawid³ow± i nieprzerwan± prac± systemu oraz jego programów, b) archiwizowaæ dane ze wszystkich systemów (i przechowywaæ zarchiwizowane dane przez okres nie krótszy ni¿ 1 miesi±c), c) chroniæ system monitoringu przed dostêpem z zewn±trz, zastosowaæ ¶rodki techniczne i organizacyjne zapewniaj±ce ochronê przetwarzanych danych osobowych, zabezpieczyæ dane przed ich udostêpnieniem osobom nieupowa¿nionym oraz dzia³aæ zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.), d) zorganizowaæ szkolenia pracowników w 2015 r. na swój koszt w zakresie: - ochrony danych osobowych i zapoznania siê z przepisami o ochronie danych osobowych i wytycznymi w zakresie nadzorowania systemu, w tym zabezpieczenia, kopiowania i udostêpniania danych w takim stopniu w jakim s± one potrzebne do wykonywania przez nich obowi±zków pracowniczych, - rozpoznawania zdarzeñ podlegaj±cych interwencji i w³a¶ciwej interpretacji zachowañ sygnalizuj±cych zdarzenia, - obs³ugi technicznej systemu, zarz±dzania kryzysowego, ochrony przeciwpora¿eniowej. e) zapewniæ ca³odobow±, nieprzerwan± obs³ugê systemu monitoringu w Centrum Monitoringu poprzez zatrudnienie operatorów na podstawie umowy o pracê (dwie osoby na jednej zmianie w celu obserwacji monitoringu), f) prowadziæ Ksi±¿kê S³u¿by, Ksi±¿kê Ewidencji Zdarzeñ, Ksi±¿kê Serwisow± Systemu Monitoringu, Ksi±¿kê Zamówieñ Materia³ów Archiwalnych, Ksi±¿kê Rozchodów No¶ników Danych - dokumenty musz± byæ prowadzone i archiwizowane w formie papierowej w Centrum Monitoringu oraz udostêpniane na ka¿de ¿±danie wskazanego przedstawiciela Zamawiaj±cego wskazanego w umowie oraz na ka¿de ¿±danie osób upowa¿nionych przez Prezydenta Miasta do prowadzenia czynno¶ci audytowych i lub kontrolnych zwi±zanych z funkcjonowaniem monitoringu miejskiego. Ponadto w/w dokumenty powinny byæ przekazywane co pó³ roku do Urzêdu Miejskiego w G³ogowie celem archiwizacji. 4. Zamawiaj±cy raz w miesi±cu dokonuje analizy efektywno¶ci pracy operatorów, mo¿e wnosiæ o zmianê pracowników najmniej efektywnych a Wykonawca zastosuje siê do z³o¿onego wniosku w okresie co najwy¿ej 30 dniowym. 2.2.2 Zapewnienie serwisu technicznego do prawid³owej i ci±g³ej pracy systemu: 1. Usuwanie awarii monitoringu: a) bezzw³oczne usuwanie wszelkich usterek i awarii zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami polskiego prawa, Polskich Norm technicznych oraz zasad wiedzy, b) bezzw³oczna wymiana i monta¿ urz±dzeñ oraz podzespo³ów wynikaj±cych z bie¿±cych potrzeb prawid³owego funkcjonowania systemu, c) bezzw³oczny monta¿ i konfiguracja kamer po wymianie uszkodzonych, d) dokumentowanie wymienionych wy¿ej czynno¶ci zwi±zanych z zapewnieniem serwisu technicznego systemu w sposób umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu przeprowadzenie kontroli prawid³owo¶ci realizowanych czynno¶ci kontrolnych w ka¿dym wskazanym przez Zamawiaj±cego terminie. e) Wykonawca zakupi oraz bêdzie przechowywa³ w pomieszczeniu serwisowym w Centrum monitoringu urz±dzenia wskazane w za³±czniku nr 10 - Wykaz serwisowych urz±dzeñ monitoringowych celem sprawnej i szybkiej wymiany po stwierdzeniu awarii lub usterki systemu. f) czynno¶ci monta¿owe musz± byæ wykonywane przez osoby posiadaj±ce odpowiednie ¶wiadectwa kwalifikacyjne (w tym bezpieczeñstwa i higieny pracy w pracach wysoko¶ciowych) oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy przy urz±dzeniach energetycznych. 2. Konserwacja monitoringu a) bie¿±ca konserwacja urz±dzeñ oraz podzespo³ów wynikaj±cych z bie¿±cych potrzeb prawid³owego funkcjonowania systemu bêdzie realizowana zgodnie z Harmonogramem konserwacji systemu monitoringu - za³±cznik nr 11. b) Wykonawca w celu utrzymania w³a¶ciwej sprawno¶ci zobowi±zuje siê wykonaæ konserwacjê urz±dzeñ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami przy wykorzystaniu materia³ów dopuszczalnych do powszechnego obrotu posiadaj±cych certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz certyfikaty bezpieczeñstwa dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie. c) czynno¶ci konserwacyjne musz± byæ wykonywane przez osoby posiadaj±ce odpowiednie ¶wiadectwa kwalifikacyjne (w tym bezpieczeñstwa i higieny pracy w pracach wysoko¶ciowych) oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy przy urz±dzeniach energetycznych. 3. Modernizacja monitoringu a) modernizacja systemu monitoringu bêdzie realizowana zgodnie z Harmonogramem modernizacji systemu monitoringu - za³±cznik nr 12. b) Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu kopiê faktury zakupu urz±dzeñ niezbêdnych do dokonania modernizacji systemu. c) Wykonawca udziela 2 lata gwarancji i rêkojmi liczonej od daty protokolarnego odbioru przedmiotu modernizacji przez Zamawiaj±cego zarówno na zastosowane materia³y jak i wykonane prace. 2.2.3 Rozliczenie kosztów poniesionych przez Wykonawcê dla zapewnienia serwisu technicznego oraz prawid³owego funkcjonowania Centrum monitoringu: 1. Cena obejmuj±ca obs³ugê monitoringu na stanowisku operatora systemu w Centrum Monitoringu bêdzie cen± rycza³tow± wg stawki zaoferowanej w przetargu (Za³±cznik nr 1 - Formularz ofertowy) 2. Usuwanie skutków awarii odbywaæ siê bêdzie na podstawie zg³oszeñ z³o¿onych drog± elektroniczn± na podany przez Zamawiaj±cego adres e-mail. 3. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywi¶cie wykonane czynno¶ci wg stawki brutto ³±cznie z podatkiem VAT wyliczonej na podstawie cen jednostkowych nak³adów rzeczowych wg Katalogu naprawy, konserwacji i modernizacji systemu monitoringu oraz cen jednostkowych czynników produkcji zaoferowanych w przetargu (Za³±cznik nr 1 - Formularz ofertowy). 4. Konserwacja monitoringu bêdzie ka¿dorazowo rozliczana kosztorysem powykonawczym wg stawki brutto ³±cznie z podatkiem VAT wyliczonej na podstawie cen jednostkowych nak³adów rzeczowych wg Katalogu naprawy, konserwacji i modernizacji systemu monitoringu oraz cen jednostkowych czynników produkcji zaoferowanych w przetargu (Za³±cznik nr 1 - Formularz ofertowy). 5. Modernizacja monitoringu bêdzie ka¿dorazowo rozliczana kosztorysem powykonawczym wg stawki brutto ³±cznie z podatkiem VAT wyliczonej na podstawie cen jednostkowych nak³adów rzeczowych wg Katalogu naprawy, konserwacji i modernizacji systemu monitoringu oraz cen jednostkowych czynników produkcji zaoferowanych w przetargu (Za³±cznik nr 1 - Formularz ofertowy). 6. Kosztorys powykonawczy zostanie uznany po jego zatwierdzeniu przez Inspektora nadzoru. 7. Zakup serwisowych urz±dzeñ monitoringowych bêdzie rozliczony wraz z pierwsz± faktur± przed³o¿on± do zap³aty przez Wykonawcê. Podstaw± do zap³aty za zakup serwisowych urz±dzeñ monitoringowych bêdzie kopia faktury zakupu przedmiotowych urz±dzeñ. 8. Je¶li z przyczyn technicznych usuniêcie awarii nie bêdzie mo¿liwe w terminach umownych od daty stwierdzenia usterki czy awarii, Wykonawca powiadomi o tym Zamawiaj±cego na pi¶mie podaj±c przyczynê i termin naprawy. W razie braku powy¿szej informacji od Wykonawcy, Zamawiaj±cy naliczy Wykonawcy kary umowne. 9. W przypadku, je¿eli wyst±pi± roboty, które nie zosta³y objête umow± i nie wynikaj± z wytycznych za³±cznika nr 1 do SIWZ, Zamawiaj±cy uzna je za roboty dodatkowe i udzieli zamówienia temu samemu wykonawcy, 10. Wykonawca przyjmuje na siebie obowi±zek utrzymania pomieszczeñ Centrum monitoringu w nale¿ytym stanie u¿ytkowym: - zakupu ¶rodków czysto¶ci, papierowych ¶rodków higienicznych itp. - zakup materia³ów pomocniczych (p³yty DVD do zgrywania materia³ów archiwalnych, papier i tusze do drukarki, ¿arówki itp.) 11. Zamawiaj±cy przyjmuje na siebie obowi±zek op³at zwi±zanych z utrzymaniem systemu monitoringu w nastêpuj±cym zakresie: - us³ugi telefonii stacjonarnej - odpady - energia elektryczna i cieplna - woda - op³aty do Urzêdu Komunikacji Elektronicznej za prawo do dysponowania czêstotliwo¶ci± - dzier¿awê elewacji pod kamery - dzier¿awê pomieszczeñ Centrum Monitoringu - dostêp do sieci internetowej - energia elektryczna punktów kamerowych..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • powtórzenie tego samego rodzaju zamówieñ, zgodnie z przedmiotem zamówienia stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.34.20.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ audio 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysoko¶æ wadium Zamawiaj±cy ustali³ w kwocie 8.900,- s³ownie: osiem tysiêcy dziewiêæset z³otych 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy posiadaj±cy koncesjê z Ministerstwa Sprawa Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej lub o¶wiadczenie, ¿e na dzieñ otwarcia ofert Wykonawca spe³nia wszystkie warunki do otrzymania koncesji i zobowi±zuje siê do jej uzyskania i przed³o¿enia przed terminem podpisania umowy. Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onej koncesji na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy a) wyka¿± i udokumentuj±, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed terminem sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykonali w sposób nale¿yty : - co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na serwisowaniu (obs³udze) lub wdro¿eniu systemu monitoringu miejskiego sk³adaj±cego siê z min. 20 kamer, oraz - co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na serwisowaniu lub wdro¿eniu systemu monitoringu opartego na komunikacji radiowej LMDS, Powy¿sze us³ugi mog± byæ wykonane w jednym lub w dwóch zadaniach. Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onego wykazu us³ug i dowodów dot. najwa¿niejszych us³ug potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi zosta³y wykonane w sposób nale¿yty ,oraz wskazuj±cych czy zosta³y wykonane i prawid³owo ukoñczone na zasadzie spe³nia - nie spe³nia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie okre¶la siê minimalnych standardów. Spe³nienie warunku zostanie ocenione na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy - co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji radiowej wraz z infrastruktur± towarzysz±c± w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, - co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia. - niezbêdn± ilo¶ci± osób, które posiadaj± licencjê pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia lub potwierdzenie o wpisie na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzon± przez Komendanta G³ównego Policji, Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onego wykazu osób, które bêd± odpowiedzialne za realizacjê zamówienia oraz o¶wiadczenia, ¿e osoby te posiadaj± wymagane uprawnienia na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy - dla zabezpieczenia bie¿±cego wykonywania robót posiadaj± ¶rodki w³asne lub dostêp do kredytu w wysoko¶ci minimum 100 000,00 z³, - posiadaj± ubezpieczenie od OC z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê co najmniej 500.000,00 z³ Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onej informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± oraz na podstawie z³o¿onego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od OC na wymagana sumê ubezpieczenia , dowodu jego op³acenia na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± innego podmiotu, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wype³niony formularz ofertowy - Za³±cznik Nr 1; 2) pe³nomocnictwo podmiotów wystêpuj±cych wspólnie; 3) pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia, je¿eli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty; 4) wykaz czê¶ci zamówienia, które wykonawca zamierza zleciæ do wykonania podwykonawcom; 5) kopia dowodu wniesienia wadium; 6) zobowi±zania innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin odroczonej p³atno¶ci faktury - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. 5.2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowieñ niekorzystnych dla Zamawiaj±cego. 5.3. Zmiany w umowie bêd± mog³y nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zaistnienie okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mo¿e ulec termin realizacji umowy, 2) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia, 3) wyst±pienia przed³u¿aj±cej siê procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwo³awczej - zmianie mo¿e ulec termin realizacji zamówienia, 4) konieczno¶ci wykonania ewentualnych zamówieñ uzupe³niaj±cych - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia, 5) ograniczenia zakresu, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w tym terminu realizacji zamówienia, 6)Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza siê zmianê podwykonawcy lub rezygnacjê z udzia³u podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przedstawieniu przez Wykonawcê o¶wiadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udzia³u w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeñ wobec Wykonawcy z tytu³u realizacji us³ugi. Je¿eli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy dopu¶ci zmianê pod warunkiem, ¿e nowy podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazane na etapie postêpowania 5.4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy po okresie 12 m-cy realizacji umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia a pracê ustalonego na podst. art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. 5.5. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.bip.info.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w G³ogowie, Rynek 10, 67-200 G³ogów, pok.314.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miejski w G³ogowie, Rynek 10, 67-200 G³ogów, pok.314.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.