Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-21
Częstochowa: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH ( puzonów, fletu poprzecznego, dzwonków orkiestrowych) ORAZ AKCESORIÓW ( smyczków kontrabasowych, strun kontrabasowych, pałek perkusyjnych) DLA FILHARMONII CZĘSTOCHOWSKIEJ
Numer ogłoszenia: 120538 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Częstochowska , ul. Wilsona 16, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3244230, faks 034 3243437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH ( puzonów, fletu poprzecznego, dzwonków orkiestrowych) ORAZ AKCESORIÓW ( smyczków kontrabasowych, strun kontrabasowych, pałek perkusyjnych) DLA FILHARMONII CZĘSTOCHOWSKIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Puzony - 4 sztuki (w tym: 1 szt - puzon basowy oraz 3 szt. - puzon tenorowo basowy) Część II - Flet poprzeczny - 1 sztuka Część III - Dzwonki orkiestrowe - 1 sztuka Pałki perkusyjne - 10 par Część IV - Smyczki kontrabasowe - 6 sztuk Struny kontrabasowe - 6 kpl. + 2 struny C.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1, 37.31.00.00-4, 37.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy PZP - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej 4 zamówienia o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. polegające na dostawie instrumentów muzycznych lub/i akcesoriów o łącznej wartości minimum 100.000 zł. brutto oraz udokumentują, że dostawa została należycie wykonana, przedkładając referencje lub protokoły odbioru.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy PZP - zał nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy PZP - zał nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy PZP - zał nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kopia dokumentu potwierdzającego zapewnienie serwisu autoryzowanego (dokument autoryzacji serwisu podpisany przez producenta) lub umowę z serwisem autoryzowanym
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Częstochowska im. Bronisława Hubermana
Ul. Wilsona 16
42-202 Częstochowa
pok.N2/27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Filharmonia Częstochowska 42-202 Częstochowa ul. Wilsona 16 - pok.N2/24 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Puzony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Puzony - 4 sztuki (w tym: 1 szt - puzon basowy oraz 3 szt. - puzon tenorowo basowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.22.00-0, 37.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Flet poprzeczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Flet z główką i futerałem - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.43.20-1, 37.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dzwonki orkiestrowe i pałki perkusyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzwonki orkiestrowe - 1 sztuka Pałki perkusyjne - 10 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.62.00-8, 37.32.15.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Smyczki kontrabasowe i struny kontrabasowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smyczki kontrabasowe - 6 sztuk Struny kontrabasowe - 6 kpl + 2 struny C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.32.13.00-7, 37.32.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa współrzędnościowej maszyny pomiarowej wraz z oprogramowaniem do pomiarów geometrycznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki Politechniki Częstochowskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Huculskiej w Częstochowie na odcinku ul. Lwowskiej do ul. Koniecpolskiej
- Remont kompleksowy budynku Starostwa Powiatowego w Częstochowie wraz z przebudową części parteru - hol wejściowy
- Przebudowa ul. Bialskiej w Częstochowie - Etap II - na odcinku od ul. Małopolskiej do skrzyżowania z ul. Mazowiecką i Kielecką.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI OCHRONY OBIEKTÓW Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118 i ul. PCK 7
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI ORAZ WSPARCIA SERWISOWEGO NA OPROGRAMOWANIE SAFETICA DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.