eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Uzupełnienie stanu kopert i papierów firmowych oraz wizytówek na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-05-12

Rybnik: Uzupełnienie stanu kopert i papierów firmowych oraz wizytówek na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
Numer ogłoszenia: 120214 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie stanu kopert i papierów firmowych oraz wizytówek na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie stanu kopert i papierów firmowych oraz wizytówek na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika: Papier firmowy A4 Nakład 3000 szt. - papier firmowy A4 -Prezydent Miasta Rybnika (papier Rives Tradition Biały 100 g). Zadruk jednostronny zgodny z dołączonym wzorem. Wizytówki 90/50 mm Nakład łączny 3700 szt., w tym: - wizytówki imienne (20 wzorów) - 3000 szt., - wizytówki wydziałowe (4 wzory) - 700 szt. Papier ozdobny (Classic Felt - faktura filcu, ultra biały, 270g). Zadruk jednostronny zgodny z dołączonym wzorem. Teczka firmowa Nakład łączny 3000 szt. Przód okładki w kolorze niebieskim (Pantone Proces Blue C) z centralnie umieszczonym białym kwadratem o wymiarach 41,5x41,5mm (kwadrat lakierowany). Kwadrat obrysowany jest białą ramką o wymiarach 45x45 mm i grubości konturu - 0,21 mm. W centralnej części kwadratu znajduje się herb miasta (wysokość 18,5 mm) podbity cieniem. Napisy znajdujące się nad (Miasto) i pod ramką (Rybnik) są tak zakomponowane, by całość zamykała się w prostokącie. Tył okładki biały. Centralnie w dolnej części znajduje się stopka adresowa komponowana blokowo (13mmx6,5mm). Teczka bigowana jest w trzech miejscach. Papier - kreda matowa 300 g. Zadruk jednostronny zgodny z dołączonym wzorem. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia Archidiecezjalna, ul. Wita Stwosza 11, 40-042 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7891,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5618,64

  • Oferta z najniższą ceną: 5618,64 / Oferta z najwyższą ceną: 6186,90

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot zamówienia jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.