eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa szczotek talerzowych i walcowych do zamiatarek mechanicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Rzeszów: Dostawa szczotek talerzowych i walcowych do zamiatarek mechanicznych
Numer ogłoszenia: 120212 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o. , al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8613001, faks 017 8613003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100 % udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczotek talerzowych i walcowych do zamiatarek mechanicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych szczotek walcowych, talerzowych oraz wkładów do szczotek talerzowych, do zamiatarek użytkowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. wg poniższego zestawienia: 1.Broddson 2500 Wieniec szczotki walcowej 220/900 PPN prosty w ilości -16 Wieniec szczotki walcowej wygięty 220/900 drut stalowy w ilości-192 Element szczotki talerzowej z drutu płaskiego 3,3 x 0,6 mm L=700 mm. (drut sprężynowy B-0,50 w ilości 16 szt. przed zagięciem)w ilości -3760 2.Broddson 2200 Nordic Wieniec szczotki walcowej 220/750 PPN wygięty w ilości - 120 Wieniec szczotki walcowej 220/750 PPN prosty w ilości-12 Element szczotki talerzowej z drutu płaskiego 3,3x0,6 mm. L=700 mm. (drut sprężynowy B-0,50 w ilości 16 szt. przed zagięciem) w ilości - 2000 3.Broddson Scandia 3W Wieniec szczotki walcowej 220/900 PPN prosty w ilości - 30 Wieniec szczotki walcowej wygięty 220/900 drut stalowy w ilości - 360 Element szczotki talerzowej z drutu płaskiego 3,3x0,6 mm L=700 mm.(drut sprężynowy B-0,50 w ilości 16 szt. przed zagięciem) w ilości -6110 4. Ravo 540 Szczotka talerzowa 200/680/900-950, Mix 4 rzędyPPN fi 2,5 mm. drut płaski 3,3x0,6 mm. L=600 mm talerz szczotki ze sklejki wodo-odp., nabicie ręczne lub maszynowe, mocowanie na 4 śruby w ilości - 40 Szczotka talerzowa 200/600/900, 5 rzędów PPN fi 2,5 mm. L=600 mm. talerz szczotki ze sklejki wodoodpornej, nabicie maszynowe lub ręczne, mocowanie na 4 śruby w ilości -6 5. Johnston 5000 Szczotka talerzowa 200/700/1000, Mix 4 rzędy, PPN fi 2,5 mm, drut płaski 3,3x0,6mm, L=640 mm, talerz szczotki ze sklejki wodoodpornej, nabicie ręczne lub maszynowe, mocowanie na 4 śruby w ilości - 8 6. HMF 185 Szczotka talerzowa 200/490/820, Mix 3 rzędy PPN fi 2,5 mm. drut płaski 3,3x0,6 mm. L=550 mm talerz szczotki ze sklejki wodoodpornej, nabicie ręczne lub maszynowe, mocowanie na 4 śruby w ilości - 12 7.Hako City Master 2000 Szczotka talerzowa 200/520/850, 3 rzędy PPN fi 2,5 mm, L=550 mm, talerz szczotki ze sklejki wodoodpornej, nabicie ręczne lub maszynowe, mocowanie na 4 śruby w ilości -24 8.Tennant A60 Szczotka talerzowa 200/580/800, Mix 3 rzędy PPN fi 2,5 mm. Drut płaski 3,3x0,6 mm, L=560 mm. Talerz szczotki ze sklejki wodoodpornej, nabicie ręczne lub maszynowe, mocowanie na 4 śruby w ilości -24 2. Warunki wykonania zamówienia: 1)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wartości zamówienia o 20 % w stosunku do wartości określonych w zestawieniu asortymentowym bez prawa którejkolwiek ze stron umowy do kar umownych oraz odszkodowania na zasadach ogólnych. 2)Dokładne określenie ilości i asortymentu będzie następowało w składanych i potwierdzonych zamówieniach częściowych. 3)Zamówienia składane będą na piśmie: faksem lub pocztą elektroniczną i realizowane w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawa może być zrealizowana przesyłką drobnicową. 4)Strony dopuszczają możliwość zwiększenia ilości zamawianego towaru w poszczególnych pozycjach asortymentowych oraz jego zmniejszenia przy czym wartość ta nie może przewyższyć ogólnej wartości zamówienia. 5)W przypadku zwiększenia ilości towaru wyszczególnionego w załączniku asortymentowym Zamawiający zapłaci za towar cenę nie wyższą niż w ofercie. 6)Zamawiający dokona odbioru i sprawdzenia dostarczonego towaru pod względem ilościowym i jakościowym w magazynie Zamawiającego, przez upoważnionego pracownika w obecności przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku ujawnionych wad i braków Zamawiający ma prawo odrzucić wadliwą partię dostarczonych części, sporządzając jednocześnie protokół ilościowo jakościowy. Wymiana towaru na wolny od wad lub uzupełnienie braków nastąpi w terminie 2 dni od odrzucenia wadliwej partii, na koszt Wykonawcy. 3.Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone zostały szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy sukcesywnie do 30.06.2016 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 dostawy szczotek do zamiatarek mechanicznych o wartości minimum 5 000 zł brutto każda, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2.Pełnomocnictwa - jeśli wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności faktur - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy do treści oferty w następującym zakresie: 1) błędów pisarskich w treści umowy; 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto. 3) w przypadku nie zrealizowania całego zamówienia w ciągu trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia umowy do wyczerpania wartości umowy, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów w sekretariacie pokój 227.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 5.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.