eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Wałbrzych: Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych
Numer ogłoszenia: 120182 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu , ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, faks 074 8477477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości Gminy Wałbrzych, wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego. Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej, dokonywany na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, winien obejmować w szczególności: 1) dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 2) badanie drożności przewodów kominowych, 3) badanie, czy siła ciągu kominowego (ciśnienia), zapewnia prawidłowe działanie urządzeń podłączonych do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 4) sprawdzenie, czy istnieje dogodny dostęp do przewodów kominowych oraz urządzeń pomocniczych objętych kontrolą, umożliwiający czyszczenie i przeprowadzanie okresowych kontroli, 5) badanie stanu technicznego: a) przewodów kominowych na całej ich długości, b) kanałów, czopuchów, rur, łączników, c) włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominowych, d) nasad kominowych, 6) badanie sprawności działania urządzeń wentylacyjnych (nawiewnych i wywiewnych) w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły co itp.) 7) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, np. występowanie materiałów łatwopalnych przy kominie, nieprawidłowe podłączenia, brak lub uszkodzone urządzenia pomocnicze, 8) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, 9) sporządzanie protokołu z dokonanej kontroli zawierającego opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości. Wzór protokółu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 10) Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania ogłoszeń na klatkach schodowych (w widocznym miejscu) budynków objętych zamówieniem, informujących o terminie wykonania usługi, na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do przeglądu stanu technicznego przewodów kominowych. Ogłoszenie winno zawierać również informację o konieczności udostępnienia przez lokatorów pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia pomocnicze np. wyczystki, rewizje, włazy itp. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą. Sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie nie później niż 30 dni od daty obowiązywania umowy. Liczba budynków stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem, może w okresie realizacji odbiegać od stanu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zgodnie z art. 67 ust. 1 ustawy Pzp w sytuacji gdy zajdzie konieczność powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, opisanego w pkt. 6 SIWZ na nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego. Zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług w wysokości nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: Dla zadania nr 1 - 450,00 zł. Dla zadania nr 2 - 300,00 zł. Dla zadania nr 3 -1.000,00 zł. Dla zadania nr 4 - 500,00 zł. Dla zadania nr 5 - 250,00 zł. Dla zadania nr 6 - 600,00 zł. Dla zadania nr 7 - 650,00 zł. 2. Wadium należy wnieść w terminie do 29 maja 2015 r. do godz. 10:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należyte wykonanie co najmniej 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt. 6 SIWZ, której należyte wykonanie, potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których prace te były realizowane. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 1 usługę w ramach jednego kontraktu polegającą na kontroli stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych w ilości nie mniejszej niż 10 budynków - dla każdego zadania odrębnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie co najmniej jedną osobą, (dla dwóch zadań maksymalnie), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada następujące kwalifikacje: - staż pracy przy wykonywaniu takich prac jak przedmiot zamówienia co najmniej 5 lat, - uprawnienia określone w art. 62 ust. 6 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł (dla każdego zadania odrębnie).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony przez Wykonawcę formularz oferty (formularz A stanowiący załącznik do SIWZ), b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu c) lista podmiotów należących do tej samej co wykonawca grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (formularz H stanowiący załącznik do SIWZ), d) dowód wniesienia wadium, e) stosowne pełnomocnictwa f) pozostałe dokumenty wyszczególnione w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, ul. Gen. Andersa 48 (pok. nr 15), 58-304 Wałbrzych, koszt SIWZ 10,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, ul. Gen. Andersa 48 (pok. nr 10 - sekretariat), 58-304 Wałbrzych,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BOK Śródmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości, usytuowane w obrębie działania Biura Obsługi Klienta Śródmieście (72 budynki). Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BOK Nowe Miasto.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości, usytuowane w obrębie działania Biura Obsługi Klienta Nowe Miasto (51 budynków). Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BOK Podgórze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości, usytuowane w obrębie działania Biura Obsługi Klienta Podgórze (148 budynków). Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: BOK Stary Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości, usytuowane w obrębie działania Biura Obsługi Klienta Stary Zdrój (78 budynków). Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: BOK Piaskowa Góra - Szczawienko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości, usytuowane w obrębie działania Biura Obsługi Klienta Piaskowa Góra - Szczawienko (44 budynki). Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: BOK Sobięcin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości, usytuowane w obrębie działania Biura Obsługi Klienta Sobięcin (92 budynki). Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: BOK Biały Kamień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości, usytuowane w obrębie działania Biura Obsługi Klienta Biały Kamień(99 budynków). Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.