eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót blacharsko - dekarskich w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.Znak postępowaniaZP/PN/29/2015/WOU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Wrocław: Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót blacharsko - dekarskich w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.Znak postępowania: ZP/PN/29/2015/WOU
Numer ogłoszenia: 120142 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76928 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót blacharsko - dekarskich w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.Znak postępowania: ZP/PN/29/2015/WOU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty dotyczące Wykonania remontów bieżących w zakresie robót blacharsko - dekarskich w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy: - ul. G. Zapolskiej 4; - ul. Świdnickiej 53; - pl. Nowy Targ 1-8; - Rynek 13; - Sukiennice 8,9,10,15; - Rynek-Ratusz 7-9; - ul. Kotlarskiej 41; - al. Kromera 44; - ul. Bogusławskiego 8,10; - ul. G. Zapolskiej 4 od str. Piłsudskiego 45-47; - ul. Włodkowica 20. 2. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - 3 naprawa i konserwacja dachów 45.42.11.32 - 8 instalacja okien 3. Zakres prac : 1)rozbiórka pokrycia dachówki karpiówki i papy; 2)rozbiórka rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich; 3)wymiana pokrycia dachów dachówką ceramiczną karpiówką oraz przełożenie gąsiorów ceramicznych; 4)wymiana pokrycia dachów papą; 5)wykonanie obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej, ocynkowanej, oraz obróbek podokienników z blachy miedzianej; 6)wykonanie montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm z blachy cynkowo-tytanowej, cynkowej oraz blachy miedzianej i rur spustowych okrągłych o śr. 12cm i 15cm z blachy cynkowo-tytanowej oraz o śr.15cm z blachy miedzianej; 7)wymiana zbiorniczków przy rynnach z blachy cynkowo-tytanowej i miedzianej; 8)wymiana okien połaciowych; 9)czyszczenie rynien dachowych i rur spustowych; 10)uszczelnienie uszkodzonych miejsc pokryć dachowych, oraz okien kitem; 11)wywozu gruzu wraz z utylizacją; 12)montaż i demontaż zastaw zabezpieczających na dachach w części okapów od strony ulic i chodników. UWAGA: Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest: 1) na wezwanie Zamawiającego uczestniczyć w spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacją prac. Zamawiający sporządza protokoły z ustaleń. 2) używać materiały i urządzenia do wbudowania: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowane znakiem budowlanym, 3)utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia, 4)zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsce wykonywanych remontów wraz z zapleczem w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz przed dostępem osób trzecich, 5)postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust.1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu umowy odpadów zgodnie z ustawą z dn. 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U z 2013 r. poz. 1232 ze zm.), 6)przeprowadzać roboty rozbiórkowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401), 7)usuwać natychmiastowo wszelkie szkody spowodowane przez Wykonawcę. 5. Ubezpieczenie 1)Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z limitem nie mniejszym niż 300.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 2)Zakres ochrony musi obejmować odpowiedzialność cywilną Wykonawcy za szkody rzeczowe oraz osobowe wraz z ich następstwami wyrządzone na terytorium Polski wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania lub/i wskutek popełnienia czynu niedozwolonego polegającego m.in. na uchybieniu, zaniedbaniu popełnionym w trakcie realizacji umowy. 3) W przypadku korzystania z usług podwykonawców, ochrona ubezpieczeniowa powinna obejmować szkody, za które są odpowiedzialni podwykonawcy, niezależnie od tego, czy wyrządzona szkoda wynikać będzie z czynu niedozwolonego, czy nienależytego wykonania zobowiązania. 4)Kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie do 7 dni od podpisania umowy. 5)W przypadku nie przedłożenia polisy w terminie 7 dni od podpisania umowy Zamawiający ubezpieczy przedmiot umowy a składkę ubezpieczeniową potrąci z należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 6. Na roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli min. 36 - max 60 miesięcznej gwarancji. 7. Wybrany Wykonawca nie później niż w dniu protokolarnego wprowadzenia na budowę, zobowiązany jest do przedłożenia: 1)listy pracowników uczestniczących w realizacji umowy, które powinny zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym z wykonywania prac na terenie Urzędu oraz z Polityką Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie Miejskim Wrocławia (Załącznik nr 11 do SIWZ); 2)oświadczenia o pobycie kierownika robót co najmniej raz w tygodniu na budowie w godzinach od 8.00 do 15.00 od dnia rozpoczęcia prac i protokolarnego wprowadzenia na budowę. 8. Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarze robót (Załącznik nr 10 do SIWZ) oraz Projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.42.11.32-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane DOM-STYL Zbigniew Bobiński, ul. Przyjaźni 4A lok. 7, 53-030 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201263,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163500,06

  • Oferta z najniższą ceną: 114057,16 / Oferta z najwyższą ceną: 163500,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.