eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Utrzymanie i konserwację oświetlenia, przepompowni, odwodnienia w podziemnych przejściach dla pieszych i tunelach pieszo - rowerowych miasta Wrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-28

Wrocław: Utrzymanie i konserwację oświetlenia, przepompowni, odwodnienia w podziemnych przejściach dla pieszych i tunelach pieszo - rowerowych miasta Wrocławia
Numer ogłoszenia: 12011 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wzp.zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwację oświetlenia, przepompowni, odwodnienia w podziemnych przejściach dla pieszych i tunelach pieszo - rowerowych miasta Wrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja oświetlenia, przepompowni, odwodnienia w podziemnych przejściach dla pieszych i tunelach pieszo - rowerowych miasta Wrocławia 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2. 1. utrzymanie i konserwację oświetlenia: -utrzymanie w ciągłej sprawności (całodobowej) oświetlenia przejść podziemnych i tuneli pieszo-rowerowych na terenie miasta, -utrzymanie w ciągłej sprawności (całodobowej) wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z szafkami bezpiecznikowymi, konserwację dodatkowych osłon punktów świetlnych oraz utrzymanie pomieszczeń technicznych w rozdzielniach elektrycznych -bieżącą konserwację i utrzymanie wszelkich urządzeń ciepłowniczych, wodnokanalizacyjnych, wentylacyjnych wraz z odpowiednimi pomieszczeniami technicznymi (przepompownie, wentylatornie), -prowadzenie stałego monitoringu oświetlenia - wizyty min. raz dziennie na obiekcie przez konserwatora potwierdzone wpisem do dziennika obchodów, -bieżące utrzymanie w czystości opraw oświetlenia - mycie min. raz w miesiącu i każdorazowo na polecenie Inspektora, potwierdzone wpisem do dziennika obchodów, -niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego na piśmie i telefonicznie, fax, lub e-mail o powstałych problemach eksploatacyjnych i uszkodzeniach mających wpływ na bezpieczne użytkowanie obiektów, -konserwację i utrzymanie oświetlenia przez bieżącą wymianę spalonych świetlówek z wpisem do dziennika obchodów daty i ilości wymienionych elementów, -konserwację i utrzymanie instalacji zasilającej w ciągłej sprawności wraz z rozdzielniami, szafkami bezpiecznikowymi, -utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń technicznych i rozdzielni elektrycznych wraz z zabezpieczeniem i konserwacją zamków, -wykonywanie raz w miesiącu generalnego przeglądu urządzeń przez osoby upoważnione z uprawnieniami potwierdzającymi wpisem do dziennika obchodów z podaniem daty, oraz rodzaju przeprowadzonych czynności, -przeprowadzanie regularnych badań i pomiarów instalacji z przekazywaniem protokołów dla Zamawiającego, -ponoszenie niezbędnych kosztów poboru energii dla potrzeb realizacji zadania, -przechowywanie i udostępnianie dziennika obchodów z przeprowadzanych czynności i monitorowania obiektów, -dokumentowanie wszystkich czynności przez wykonywanie dokumentacji fotograficznej z przeprowadzanych konserwacji, wymian, napraw, -powiadamianie każdorazowo Zamawiającego i Policję o aktach wandalizmu polegających na kradzieży elementów instalacji, uszkodzeniach mechanicznych opraw, -w przypadku zaistnienia awarii elementów konstrukcji przejścia, tunelu, sieci instalacyjnych - podjęcie natychmiastowych działań zmierzających do zabezpieczenia i oznakowania w miarę potrzeb miejsca awarii, wezwania w razie konieczności odpowiednich służb miejskich (straż pożarna, pogotowie energetyczne, pogotowie wodno - kanalizacyjne) oraz powiadomienie Zamawiającego o fakcie wystąpienia awarii, -wymianę opraw i całego osprzętu uszkodzonych w wyniku nieprawidłowego prowadzenia prac eksploatacyjno - utrzymaniowych, -zabezpieczenie instalacji po aktach wandalizmu przed dalszą dewastacją potwierdzone wpisem do dziennika obchodów z podaniem daty stwierdzenia uszkodzeń oraz sposobem wykonanego zabezpieczenia. 2.2 utrzymanie i konserwację systemu odwodnienia - przepompowni: -oczyszczanie i udrażnianie odwodnienia liniowego, a w szczególności kanałów odprowadzających wodę do przepompowni ręcznie na bieżąco, a w przypadku braku skuteczności za pomocą dostępnego sprzętu specjalistycznego potwierdzone wpisem do dziennika obchodów (z podaniem daty przeprowadzenia udrożnienia, rodzajem użytego sprzętu, osobą odpowiedzialną za nadzór ze strony Wykonawcy i Zamawiającego), -zapobieganie zastoiskom wody na posadzkach przez usuwanie nagromadzonych zanieczyszczeń w wpustach odwodnienia, -utrzymanie w ciągłej sprawności pomp odpompowujących wodę z odstojników, -raz na kwartał oczyszczanie z namułu i zanieczyszczeń przepompowni oraz odstojników; potwierdzanie wykonanej czynności wpisem do dziennika obchodów (z podaniem daty wykonywanej czynności przez osobę nadzorującą ze strony Wykonawcy i odbiorem przez Zamawiającego), -utrzymanie w stałej sprawności instalacji elektrycznej zasilających przepompownie, -pomiary pomp i instalacji wg obowiązujących przepisów wraz z przekazywaniem kopii protokołów z tych czynności do Zamawiającego, -ponoszenie niezbędnych kosztów poboru energii dla potrzeb realizacji zadania, -przechowywanie i udostępnianie dziennika obchodów z przeprowadzanych czynności i monitorowania obiektów, -dokumentowanie wszystkich czynności z zakresu awarii, wymiany poszczególnych elementów, oczyszczania odstojników przez wykonywanie dokumentacji fotograficznej przed przystąpieniem do robót i po ich zakończeniu. Materiały będą stanowić załącznik do protokołu odbioru robót pod miesięczne rozliczenie zakresu powierzonych zadań w ramach umowy, -powiadamianie każdorazowo Zamawiającego i Policję o aktach wandalizmu polegających na kradzieży elementów instalacji, -utrzymanie i konserwację zamków zabezpieczających pomieszczenia techniczne, -utrzymanie w stałej czystości pomieszczeń technicznych (przepompowni), -konserwację mechanicznych części pomp i przewodów odprowadzających wodę z przepompowni przez zabezpieczenie elementów stalowych przed korozją wżerową, -bieżący monitoring przepompowni polegający na przeprowadzeniu przeglądu wizualnego pomieszczeń technicznych i ich wyposażenia pod kątem sprawności urządzeń min. raz w tygodniu oraz każdorazowo w trakcie i po opadach deszczu (potwierdzone wpisem do dziennika obchodów z podaniem daty przeprowadzenia kontroli). 2.3. prace naprawcze: -likwidację nieczynnych lub uszkodzonych kabli zasilających na polecenie Zamawiającego -Inwentaryzację uszkodzeń po aktach wandalizmu na polecenie Zamawiającego -wykonanie wszelkich napraw przywracających sprawność urządzeń bądź poprawiających bezpieczeństwo użytkowania na zlecenie, po wcześniejszym oszacowaniu kosztów i zatwierdzeniu kosztorysu ofertowego przez Zamawiającego -wymianę na zlecenie Zamawiającego uszkodzonych mechanicznie części oświetlenia typu lampy, przewody -wymianę uszkodzonej pompy w wyniku wyeksploatowania jej elementów -uzupełnianie skradzionych systemowych i nietypowych elementów odwodnienia lioniowego, -demontaż starych i montaż nowych elementów odwodnienia w przypadku braku możliwości naprawy istniejących urządzeń odwodnienia; wymianę kanałów odwodnienia -wymianę skorodowanych drzwi do pomieszczeń technicznych -montaż nowej instalacji elektrycznej po stwierdzonych aktach wandalizmu - kradzieży -wymianę uszkodzonych rozdzielni elektrycznych, -likwidację rozdzielni elektrycznych, -zabezpieczenie i odcięcie zasilania głównego całego oświetlenia, -pomiary kontrolne instalacji po wykonanych naprawach, (kopia protokołów pomiarów ma być przekazana do Zamawiającego przed rozliczeniem robót) -wymianę uszkodzonych, skorodowanych kratek ściekowych, -naprawę kanałów odwodnienia liniowego, -prowadzenie monitoringu za pomocą kamer systemu kanałów odprowadzających wody do kanałów deszczowych lub przepompowni.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zamierza udzielić zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu czynności wymienionych w pkt II.1.4.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.23.00 - Usługi w zakresie eksploatacji mostów i tuneli 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 4000

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na kompleksowym utrzymaniu obiektów inżynierskich obejmujące prace związane z obsługą przepompowni i konserwacją pomp obiegowych oraz urządzeń energetycznych wraz z instalacją elektryczną (wartość wymienionych prac minimum 120 000 zł brutto w ramach jednego zadania). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą spełnić: warunek 1 - dowolny wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1.1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi (obejmujące mosty) bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane w specjalności mostowej i przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.2 osobą ze świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: konserwacji, napraw, kontrolno - pomiarowym, montażowym dla urządzeń, instalacji i sieci zgodnie z obowiązującymi przepisami, 1.3 osobą z uprawnieniami SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku Dozoru na sieciach wysokiego napięcia, 1.4 osobą z uprawnieniami SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku Eksploatacji na sieciach wysokiego napięcia, 1.5 osobą z uprawnieniami SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku Eksploatacji do obsługi pomp obiegowych. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą spełnić: warunek 1 - dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie o którym mowa powyżej należy wskazać co najmniej jedno zamówienie polegające na kompleksowym utrzymaniu obiektów inżynierskich obejmujące prace związane z obsługą przepompowni i konserwacją pomp obiegowych oraz urządzeń energetycznych wraz z instalacją elektryczną (wartość wymienionych prac minimum 120 000 zł brutto w ramach jednego zadania).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o niewykonanych lub nienależycie wykonanych zamówieniach w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. Zgodnie z art.24 ust.2a ustawy Pzp Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lun nienależycie wykonała zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - gwarancja - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1) sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 2) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 4) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia nowego Podwykonawcy; 5) zmiany sposobu odbioru i rozliczenia. 2. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 2, osoba uprawniona do kontaktów: Anna Nowak-Kiezik, tel. 71 37 60 710.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.