eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Obsługa organizacyjno-prawna Projektu METEO-RISK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-16

Warszawa: Obsługa organizacyjno-prawna Projektu METEO-RISK
Numer ogłoszenia: 11998 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411814 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa organizacyjno-prawna Projektu METEO-RISK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Obsługa organizacyjno-prawna Projektu METEO-RISK w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet III Zarządzanie zasobami i przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska, Działanie 3.2 Zapobieganie oraz ograniczanie skutków zagrożeń naturalnych oraz przeciwdziałanie poważnym awariom (dalej: Projekt) od strony organizacyjno-prawnej, zarządzania Projektem w okresie jego realizacji, rozliczania i raportowania. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) obsługę organizacyjno-prawną wdrożenia Projektu, w szczególności opracowanie i wdrożenie procedur w zakresie: a) realizacji Projektu, b) rozliczania i raportowania wydatków w Projekcie, 2) zarządzanie realizacją Projektu, w szczególności: a) opracowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego Dokumentu Inicjującego Projekt oraz dokumentów określających strukturę organizacyjną Projektu oraz zasady komunikacji i podejmowania decyzji w Projekcie, b) zorganizowanie i prowadzenie biura Projektu, c) nadzorowanie zgodności realizacji Projektu z opracowanymi harmonogramami, d) przygotowywanie wystąpień do Instytucji Wdrażającej-Instytucji Pośredniczącej o wyrażenie zgody na zmiany harmonogramów rzeczowo-finansowych Projektu, zgłaszanie zmian niewymagających aneksowania, e) opracowywanie aneksów do umowy o dofinansowanie wraz ze zmodyfikowanymi harmonogramami rzeczowo-finansowymi zadań i całego Projektu w przypadku zmian, f) nadzór i kontrola procesów projektowania, realizacji i wdrożenia rozwiązań Projektu, monitoringu postępu prac, raportowania oraz sporządzenia sprawozdań i wniosków o płatność, g) utrzymywanie stałego kontaktu z Instytucją Wdrażającą-Instytucją Pośredniczącą i wyjaśnianie bieżących problemów, 3) wsparcie Zamawiającego przy wyborze wykonawców zadań, zgodnie z Harmonogramem zadań, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, w szczególności: a) przygotowywanie dokumentacji do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmujące: wsparcie pracowników Zamawiającego przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, oszacowanie wartości zamówienia, opracowanie propozycji kryteriów oceny ofert i warunków podmiotowych udziału w postępowaniu, b) wsparcie Zamawiającego podczas postępowania przetargowego zmierzającego do wyłonienia wykonawców (w tym wsparcie przy udzielaniu odpowiedzi na pytania oferentów), a w przypadku postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz postępowania sądowego prowadzonego na skutek wniesienia skargi na orzeczenie Izby zapewnienie reprezentacji Zamawiającego przez pełnomocnika, opracowanie odpowiedzi na odwołanie, a w razie potrzeby - opracowanie skargi na orzeczenie Izby i innych dokumentów niezbędnych w postępowaniu, 4) rozliczanie Projektu, w szczególności: a) sporządzanie wymaganych w umowie o dofinansowanie raportów rzeczowo-finansowych z postępu w realizacji Projektu oraz wniosków o płatność w określonych w umowie o dofinansowanie terminach i formach na podstawie danych rzeczowo-finansowych przekazywanych przez Zamawiającego, b) nadzór nad kompletowaniem dokumentacji finansowej potwierdzającej poniesienie wydatków u Zamawiającego oraz innych wymaganych informacji sprawozdawczych, c) konsultacje dla pracowników Zamawiającego w kwestiach związanych z rozliczaniem Projektu, d) czynny udział w kontrolach Projektu, przeprowadzanych przez instytucje nadzorujące wykorzystanie środków unijnych, w tym dokonywanie pokontrolnych korekt raportów-wniosków o płatność, 5) rozliczanie wydatków Zamawiającego w ramach Projektu, w szczególności: a) opracowanie i zaproponowanie Zamawiającemu sposobu zorganizowania pracy Zespołu Projektowego u Zamawiającego (dalej: Zespół), w szczególności: i. określenie zakresów obowiązków członków Zespołu, ii. przygotowanie odpowiednich upoważnień, oświadczeń, wniosków o aneksy do umów o pracę i umów cywilno-prawnych dla osób uczestniczących w realizacji Projektu, iii. zorganizowanie sprawnego systemu zbierania i akceptowania kart czasu, b) przygotowanie propozycji dla Działu Finansowo-Księgowego Zamawiającego, dotyczącej księgowania wynagrodzeń i wydatków w Projekcie oraz kontrola poprawności ich rozliczania, c) rozliczenie końcowe Projektu i przygotowanie raportu końcowego, 6) podejmowanie innych działań związanych z zapewnieniem jakości realizacji Projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjn Infrastruktura i Środowisko, Priorytet III Zarządzanie zasobami i przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska, Działanie 3.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Consulting Sp. z o.o. oraz IPM Sp. z o.o., ul. Przyczółkowska 400, 02-962 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 585356,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 664200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 664200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 664200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.