eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 5 obrębów gminy Biała Rawska powiat rawski województwo łódzkieJózefów_0021, Koprzywna_0023, Krukówka_0024, Stanisławów_ 0042, Wola Chojnata_0050.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Rawa Mazowiecka: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 5 obrębów gminy Biała Rawska powiat rawski województwo łódzkie: Józefów_0021, Koprzywna_0023, Krukówka_0024, Stanisławów_ 0042, Wola Chojnata_0050.
Numer ogłoszenia: 119602 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Rawskiego , pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144631, faks 046 8144631.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 5 obrębów gminy Biała Rawska powiat rawski województwo łódzkie: Józefów_0021, Koprzywna_0023, Krukówka_0024, Stanisławów_ 0042, Wola Chojnata_0050..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 5 obrębów gminy Biała Rawska powiat rawski województwo łódzkie: Józefów_0021, Koprzywna_0023, Krukówka_0024, Stanisławów_ 0042, Wola Chojnata_0050. Modernizacja obejmuje następujące czynności: 1) Analizę materiałów źródłowych dla całego obiektu oraz dokumentacji dotyczących granic administracyjnych z przyległych ODGiK. 2) Przetworzenie dokumentów powstałych w wyniku pracy do postaci elektronicznej. 3) Aktualizację i uzupełnienie graficznej bazy danych. 4) Sprawdzenie stanu osnowy na obiekcie. 5) Ustalenie i pomiar granic administracyjnych. 6) Poprawę wektoryzacji granic działek. 7) Ustalenie granic działek w obrębie zabudowań w przypadku odległości od budynków do granicy 0-1,0 m. 8) Pomiar granic dla działek przekraczających odchyłkę powierzchniową określoną w §68 Rozporządzenia w sprawie standardów technicznych. 9) Określenie położenia punktów granicznych dla działek z wektoryzacji z dokładnością 1,5 m poza zabudowaniami i 0,6 w terenach zabudowanych. 10) Wykonanie pomiaru przebiegu granic rzek, cieków i zbiorników wodnych, uzgodnienie przebiegu urządzeń melioracji podstawowej. 11) Wykonanie pomiaru przebiegu linii rozgraniczających drogi. 12) Utworzenie topologicznej bazy działek. 13) Utworzenie dodatkowej bazy działek z pomiaru. 14) Porównanie danych graficznych i opisowych z analizą danych źródłowych w zakresie klasyfikacji. 15) Przeprowadzenie wywiadu terenowego w zakresie zmiany użytków. 16) Przeprowadzenie klasyfikacji uzupełniającej. 17) Rozliczenie użytków i klas w działkach poprzez przecięcie baz. 18) Utworzenie baz danych użytków i konturów klasyfikacyjnych spójnych topologicznie z bazą działek. 19) Uzgodnienie granic rejonów statystycznych. 20) Uzgodnienie bazy adresowej. 21) Pozyskanie numeracji dróg publicznych. 22) Określenie powierzchni działek ewidencyjnych , użytków i konturów klasyfikacyjnych celem aktualizacji danych opisowych i graficznych. 23) Założenie ewidencji budynków i lokali. 24) Sporządzenie projektu operatu opisowo- kartograficznego modernizacji. 25) Sporządzenie projektu klasyfikacji. 26) Wyłożenie projektu modernizacji i klasyfikacji. 27) Sporządzenie dokumentacji technicznej. 28) Aktualizację bazy graficznej i opisowej wynikami opracowania. 29) Uzgodnienie styków z przyległymi obrębami. 30) Wykonanie dokumentacji dla przyległych ODGiK. 31) Uzupełnienie wynikami opracowania styki baz działek, konturów i użytków przyległych jednostek ewidencyjnych i obrębów. 32) Wykonanie badań hipotecznych z zakresu działu I i II. 33) Sporządzenie raportów z kontroli w programach Ewmapa i Ewopis. Szczegóły techniczne wykonania poszczególnych czynności określają warunki techniczne stanowiące Załącznik Nr 1 do umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: . Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 500,00 zł -słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych w terminie do dnia 28.05.2015 r. godz. 900 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu na konto: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II 38 Nr 05 9291 0001 0056 5958 2000 0030 b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 j.t.) Termin wniesienia wadium w formie gotówkowej jest równoznaczny z wpłynięciem na konto bankowe Zamawiającego. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem w pok. nr 110 Wydział Finansów i Budżetu w budynku Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej, Plac Wolności 1, w terminie do dnia 28.05.2015 r. godz. 900, a do oferty załączyć kserokopię. Uwaga: Na poleceniu przelewu lub gwarancji musi być adnotacja: Wadium - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 5 obrębów gminy Biała Rawska powiat rawski.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. 1 Wiedza i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku; Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi o wartości minimum 100 000,00 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wraz z załączeniem dowodów dotyczących czy usługi te zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki geodezyjnej (min. po 1 dok. dla każdej usługi).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Potencjał kadrowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku; Warunek będzie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem w zakresie przedmiotu zamówienia. W związku z tym wykonawca przedstawi co najmniej trzy osoby posiadające minimum 2 lata doświadczenia potwierdzonego wykazem usług, które wykonał, oraz posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Oferty - sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia podpisany przez osobę umocowaną. Dowód wniesienia wadium (kopia dokumentu potwierdzająca wniesienie wadium). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przetargu zgodnie z art. 44 ustawy - wg wzoru załącznik nr 1. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykaz części zamówienia które zostaną powierzone podwykonawcom - wg wzoru załącznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - termin wykonania - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany treści niniejszej umowy mogą następować w formie pisemnej, pod rygorem nieważności w drodze aneksu podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę w zakresie terminu wykonania umowy w następujących przypadkach: 1) nie można dotrzymać terminu wykonania zamówienia na skutek klęski żywiołowej, 2) nastąpiła zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 3) nastąpiło wydłużenie trwania procedur administracyjnych, niezależnych od Wykonawcy, które mają wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, 4) wystąpiły zdarzenia losowe niezależne od Wykonawcy, które uniemożliwiają wykonywanie przedmiotu umowy przez osoby przewidziane do wykonywania zamówienia, 5) wystąpiła konieczność wykonania prac nie będących przedmiotem umowy, a niezbędnych do wykonania kompletnego opracowania będącego przedmiotem umowy, których przy zachowaniu należytej staranności Zamawiający nie mógł przewidzieć. 2. Zmiana dokonana wbrew postanowieniom ust.1 podlega unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej Wydziała Geodezji Katastru i Gospodarki Nieruchomościami 96- 200 Rawa Mazowiecka, Plac Wolności 1, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej; Plac Wolności 1; pok. Nr 1 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.