eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wspomagającego zarządzanie Przedsiębiorstwem Komunalnym Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. wraz z niezbędnym sprzętem i opieką serwisową.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Konstantynów Łódzki: Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wspomagającego zarządzanie Przedsiębiorstwem Komunalnym Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. wraz z niezbędnym sprzętem i opieką serwisową.
Numer ogłoszenia: 119556 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. , ul. Jana Pawła II 44, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111319, faks 042 2111306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkgkl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wspomagającego zarządzanie Przedsiębiorstwem Komunalnym Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. wraz z niezbędnym sprzętem i opieką serwisową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I - Dostawa i instalacja sprzętu informatycznego tj. serwera bazy danych wraz z systemem operacyjnym i licencjami niezbędnymi do pracy w ZSI przez wskazaną liczbę użytkowników, oprogramowania zarządzającego bazą danych i licencjami niezbędnymi do pracy w ZSI przez wskazaną liczbę użytkowników, urządzenia zabezpieczającego przed zanikiem napięcia dla serwera /podtrzymywacz napięcia/, dwóch zestawów inkasenckich wraz z licencjami na ich system operacyjny przeznaczonych do sprzedaży wody i usługi odprowadzenia ścieków, pozostałego sprzętu wraz z oprogramowaniem systemowym, bazodanowym wszystkimi niezbędnymi licencjami koniecznymi do wdrożenia ZSI w/g specyfikacji przedstawionej przez Wykonawcę w jego ofercie przetargowej. Etap II - Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego tj.: udzielenie Zamawiającemu niezbędnej liczby bezterminowych licencji na niewyłączne korzystanie z ZSI obejmującego obszary, o których mowa poniżej, migracja danych, wdrożenie dostarczonego ZSI. Etap III - Opieka serwisowa nad ZSI. Celem ZSI ma być wspomaganie informatyczne oraz usprawnienie organizacji pracy PKGKŁ Sp. z o.o. w następujących obszarach jej działalności: Ewidencja finansowo księgowa wg obowiązującego planu kont z możliwością modyfikacji, prowadzenie KZP moduł Rachunkowość Finansowa RF /licencja bezterminowa na 8 stanowisk/, Ewidencja majątku trwałego, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych i wyposażenia moduł Środki Trwałe ST /licencja bezterminowa na 2 stanowiska; Prowadzenie sprzedaży fakturowanej oraz rejestrowanie faktur zakupu towarów i usług moduł Sprzedaży i Fakturowania SF /licencja bezterminowa na 3 stanowiska/. Rejestracja dokumentów kasowych i bankowych, obrotów gotówki w kasie, prowadzenie kasy moduł Obsługa Zapłat OZ /licencja bezterminowa na 2 stanowiska lub 0 jeżeli zawarta w RF/.Ewidencja kadrowo płacowa moduł Kadry i Płace KP /licencja bezterminowa na 3 stanowiska: 1- Kadry, 2 - Płace/. Prowadzenie sprzedaży ilościowo wartościowej usług w zakresie dostaw wody i odprowadzania ścieków oraz dostaw energii cieplnej z uwzględnieniem opłat stałych i zmiennych, umożliwiające następujące rozwiązania: moduł stacjonarny Sprzedaż Wody i Usługi Odprowadzania Ścieków umożliwiający wystawianie faktur za w/w usługi w siedzibie PKGKŁ Sp. z o.o. SWiS /licencja bezterminowa na 3 stanowiska lub 0 jeżeli zawarte w SF/, moduł mobilny wraz z dwoma zestawami inkasenckimi /komputer przenośny i drukarka/ umożliwiający: odczyty w terenie, odczyty radiowe, wystawianie i wydruk faktur za wodę i ścieki oraz pobieranie opłat wraz z zadłużeniem i odsetkami u klienta MobSWiS /licencja bezterminowa na 2 zestawy/, Moduł stacjonarny olicznikowanej sprzedaży energii cieplnej Sprzedaż Energii Cieplnej SEnC /licencja bezterminowa na 1 stanowisko. Moduł optymalizacji procesu podejmowania decyzji gospodarczych /raportowanie/ moduł System Informacji Kierownictwa SIK /licencja bezterminowa na 2 stanowiska/. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /SIWZ/..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozbudowie ZSI.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 48.82.30.00 - Serwery plików 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł /słownie: siedem tysięcy złotych/. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm./. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać w swojej treści zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie /wystąpienie, wniosek/ Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy i w art. 46 ust. 5 ustawy poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium /zaleca się wskazanie przepisów ustawy, tj. art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy/ lub poprzez wskazanie co najmniej ustawy. 5. Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Poddębicach 96 9263 0000 0751 4126 2007 0005 z dopiskiem Wadium - Dostawa, instalacja i wdrożenie ZSI wspomagającego zarządzanie Przedsiębiorstwem Komunalnym Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. wraz z niezbędnym sprzętem i opieką serwisową; Gwarancje lub poręczenia Wykonawca powinien umieścić w ofercie w sposób umożliwiający ich zwrot zgodnie z zapisami ustawy; Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczenia wniesienia wadium w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium tylko w przypadku, gdy do skuteczności obowiązywania - zatrzymania przez Zamawiającego wadium jest niezbędna forma oryginału. W innym przypadku wystarczającym jest kopia dokumentu poświadczona /potwierdzona/ za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Zaleca się aby oryginał lub kserokopia dowodu wniesienia wadium w pieniądzu /przelew/ załączyć do składanej oferty. W przypadku dołączenia kserokopii dowodu wniesienia wadium /przelew/ zaleca się by była ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zaleca się, aby Wykonawca podał w ofercie formę w jakiej zostało wniesione wadium oraz datę wniesienia wadium lub złożył wraz z ofertą dowód wniesienia wadium, np. kopię wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: a) wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na: dostawie, instalacji i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI)/oprogramowania w jednostkach wykonujących działalność polegającą co najmniej na dostarczaniu wody i odprowadzaniu ścieków obsługującego min. 2 000 kontrahentów przeznaczonego dla min. 15 użytkowników, przy czym wartość każdego z tych zamówień wyniosła minimum 80.000 zł netto (w przypadku podania wartości w innych walutach niż zł zostanie ona przeliczona na złotówki wg średniego kursu NBP na dzień składania ofert), a wdrożenie ZSI obejmowało jednocześnie co najmniej następujące obszary: - rachunkowość finansową; - obsługę zapłat; - fakturowanie; - środki trwałe; - sprzedaż wody i odprowadzania ścieków w wersji stacjonarnej i mobilnej; - kadry i płace; - raportowanie. b) świadczy lub świadczył co najmniej dwie usługi nadzoru/wsparcia/opieki serwisowej nad ZSI/systemem informatycznym/oprogramowaniem /obejmującym co najmniej cztery obszary wymienione w punkcie a) przez okres nie krótszy niż 24 miesiące, przy czym wartość brutto w skali roku, każdej z tych usług, wyniosła nie mniej niż 9.000,00 zł netto. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu wykonanych/wykonywanych głównych dostaw/usług sporządzonego na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ (do ewentualnego wykorzystania) wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje/będzie dysponował zespołem składającym się z co najmniej 4 osób, zdolnym do wykonania zamówienia, tj. składającym się, ze specjalistów spełniających co najmniej niżej wymienione wymagania: a) Kierownik Zespołu: 1 osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie w kierowaniu projektami informatycznymi, w tym co najmniej 2 projektami, które dotyczyły wdrożenia systemów informatycznych obejmujących co najmniej cztery obszary wymienione w punkcie III.3.2 ppkt a); b) Analityk/wdrożeniowiec: minimum 2 osoby, które łącznie posiadają wiedzę i doświadczenie we wdrożeniach minimum 2 systemów informatycznych obejmujących wszystkie obszary wymienione w punkcie III.3.2 ppkt a), a systemy te były przeznaczone dla minimum 15 użytkowników; c) Programista: minimum 1 osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie w programowaniu systemów informatycznych opartych o relacyjne bazy danych, d) Informatyk: minimum 1 osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie w instalacji i konfiguracji serwerów oraz mobilnych zestawów inkasenckich. Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez tę samą osobę funkcji wymienionych w punkcie a) i b) Wszyscy wyżej wymienieni specjaliści muszą biegle posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia sporządzonego na przykładzie wzoru stanowiącego Załącznik nr 13 do SIWZ (do ewentualnego wykorzystania).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli osoba podpisująca ofertę i składająca, w imieniu Wykonawcy, oświadczenia i inne pisma, nie jest osobą upoważnioną na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo innego dokumentu załączonego do oferty, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne Pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i wystawione przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące Wykonawcę albo załączone jako kopia /odpis/ poświadczona/-y/ notarialnie. Pełnomocnictwo sporządzone w języku obcym jest składane wraz z tłumaczeniem na język polski:oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający Pełnomocnika, musi być załączony do oferty w formie pisemnej: oryginał dokumentu wystawiony przez osoby reprezentujące Wykonawców występujących wspólnie albo załączony jako kopia /odpis/ poświadczona /-y/ notarialnie. 3. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Funkcjonalność - 35

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana postanowień umowy może być dokonana w szczególności w następujących sytuacjach:1) zmiany rozwiązań technicznych lub/i technologicznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy, w szczególności poprzez pojawienie się nowych rozwiązań, ulepszających działanie rozwiązań informatycznych, wdrażanych na podstawie opracowanych przez Wykonawcę produktów. 2) wynikające ze zmiany przepisów prawnych, jak również z istotnej zmiany regulacji i innych dokumentów, na podstawie których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy. 3) gdy ze względu na okoliczności niezależne od Stron nie będzie możliwe dotrzymanie terminów określonych w umowie. 4) ze względu na opóźnienie nie wynikające z winy Wykonawcy. 5) gdy w toku realizacji Umowy wyniknie potrzeba wytworzenia produktu lub wykonania usługi, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, a których Strony nie przewidziały przy zawieraniu Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkgkl.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Jana Pawła II 44, budynek F, pokój nr 21 lub 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Jana Pawła II 44, budynek B - sekretariat /pokój nr 5/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. W uzupełnieniu do punktu IV.2.1 Kryteria oceny ofert, w kryterium CENA: cena za realizację etapu I i II - 35p., cena za realizację etapu III - 30p (łącznie cena - 65p), w kryterium FUNKCJONALNOŚĆ -35 p., razem 100p..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.