eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogrodziec › Wykonanie systemu monitorowania i wizualizacji ujęć wody, Stacji Uzdatniania Wody i układu dystrybucji wody w Gminie Nowogrodziec



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Nowogrodziec: Wykonanie systemu monitorowania i wizualizacji ujęć wody, Stacji Uzdatniania Wody i układu dystrybucji wody w Gminie Nowogrodziec
Numer ogłoszenia: 119524 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: HYDRO-TECH SP. Z O. O. , ul. Młyńska 3a, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. (075) 734 96 00, faks (075) 734 96 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu monitorowania i wizualizacji ujęć wody, Stacji Uzdatniania Wody i układu dystrybucji wody w Gminie Nowogrodziec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn. Wykonanie systemu monitorowania i wizualizacji ujęć wody, Stacji Uzdatniania Wody i układu dystrybucji wody w Gminie Nowogrodziec jest: Dostawa materiałów i urządzeń wraz z wykonaniem niezbędnych robót montażowych, włączeniem do wizualizacji, testowaniem, sprawdzeniem poprawności działania i udzieleniem 36 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi za wady na cały system oraz poszczególne urządzenia, oraz świadczenie usług dostępu do APN wraz z serwisowaniem. Przedmiotem zamówienia jest : I. Opracowanie, na podstawie opisanej koncepcji, projektu systemu opomiarowania i monitorowania przepływów i ciśnień w sieci wodociągowej, stacjach uzdatniania wody. II. Dostawa materiałów i urządzeń pomiarowych wraz z wykonaniem niezbędnych robót montażowych (w punktach/miejscach wskazanych w opracowanej dokumentacji przez Wykonawcę) oraz wykonaniem wizualizacji, wdrożeniem systemu monitoringu i systemu typu GIS, testowaniem, sprawdzaniem poprawności działania i udzieleniem 36 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi za wady, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego, III. Szkolenie personelu Zamawiającego, obsługującego monitorowane obiekty, w zakresie obsługi urządzeń, instalacji oraz systemu automatyki i monitoringu, a także dokonanie wszelkich czynności koniecznych do pełnego zapoznania pracowników i operatorów z zasadami działania, funkcjonowania i pracy monitorowanych obiektów (pomp głębinowych, zestawu hydroforowego, punktów pomiarowych) w aspekcie techniczno-technologicznym oraz przeszkolenie z obsługi oprogramowania GIS. IV. Świadczenie usług dostępu do APN-u oraz serwisowanie wizualizacji obiektów monitorowanych (pomp głębinowych, zestawu hydroforowego, punktów pomiarowych) w tym: urządzenia telemetryczne. Usługa będzie realizowana następująco: Świadczenie usług dostępu do APN oraz serwisowanie wizualizacji dla wszystkich obiektów, tj.: nowych punktów pomiarowych na sieci wodociągowych, stacjach uzdatniania wody wykonanych w ramach niniejszego postępowania realizowane będzie w okresie trwania gwarancji oraz rękojmi za wady przez 36 miesięcy od dnia następnego po dacie podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. Zadanie jest realizowanego w ramach projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ia nr POIS.01.01.00-00-186/09 współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 38.34.40.00 - Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 38.42.00.00 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 50.33.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.21.25.00 - Usługi pakietowego przesyłania danych drogą radiową (GPRS) 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszych warunków zostanie dokonana w oparciu dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2a. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszych warunków zostanie dokonana w oparciu dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2a. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszych warunków zostanie dokonana w oparciu dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2a. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszych warunków zostanie dokonana w oparciu dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2a. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszych warunków zostanie dokonana w oparciu dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2a. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW 2)stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru 3)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie on wybrany (stosownie do treści art. 144 ust. 1 u.p.z.p.). 1. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany któregokolwiek z terminów wskazanych w Umowie, w tym terminu wykonania przedmiotu Umowy. Termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu lub skróceniu, w związku z wystąpieniem następujących okoliczności w szczególności: a) z powodu zmiany terminów Projektu nr POIS.01.01.00-00-186/09 pn.: Rozwiązanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ia, okresu kwalifikowania wydatków lub okresu obowiązywania Umowy na dofinansowanie, b) z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na wykonanie robót, np. klęski żywiołowej, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, d) z powodu braków lub błędów w dokumentacji, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, e) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, z wyłączeniem warunków atmosferycznych typowych dla danej pory roku, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi -normami); f) z powodu wstrzymania robót przez Zamawiającego, g) w przypadku zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, h) w przypadku zmiany sposobu spełnienia świadczenia; 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmianę parametrów realizowanego zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z wprowadzoną zmianą w tym: zmiana terminu realizacji i/lub zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia w przypadku: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności: - może obniżyć koszt realizacji przedmiotu Umowy lub przyszłej eksploatacji, - może przyczynić się do podniesienia bezpieczeństwa wykonania przedmiotu Umowy, - może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania przedmiotu Umowy, - może przyczynić się do usprawnienia jego właściwości użytkowych, podniesienia efektywności działania, - może przyczynić się do korzystnego dla Zamawiającego skrócenia terminu realizacji wykonania przedmiotu Umowy, b) zmian jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu prac lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania prac; c) zmiana lokalizacji punktów pomiarowych na sieci wodociągowej, urządzeń pomiarowych na suw lub ujęciach wody względem miejsc pierwotnie planowanych, spowodowaną w szczególności odmiennymi od przyjętych w dokumentacji warunkami terenowymi, np.: istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych itp. lub z innych uzasadnionych względów, 3) inne dopuszczalne zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia pociągającą za sobą konieczność zmiany terminu bądź wynagrodzenia, c) zmiana stawki podatku VAT - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT, d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia, e) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, f) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; g) gdy zmiany Umowy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego Umowy, numeracji jednostek redakcyjnych, śródtytułów lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy, h) w przypadku uchwalenia lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznych, zaleceń i dokumentów programowych Funduszu Spójności, z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian Umowy, w szczególności zmiany ustawowej stawki VAT, i) zmiany innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego. j) w przypadku, gdy konieczność zmiany Umowy wynikać będzie z umów, wytycznych, zaleceń, decyzji lub innych dokumentów, którymi stroną lub autorem będą instytucje finansujące Projekt lub inne organy publiczne albo sądy, k) w przypadku zmiany, rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub stwierdzenia nieważności Umowy na dofinansowanie, l) w przypadku nieotrzymania, uchylenia, zmiany, cofnięcia lub stwierdzenia nieważności Decyzji o udzieleniu dofinansowania Projektu, m) podczas wykonania przedmiotu Umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy, n) obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów Umowy, dla których została ona zawarta, o) w przypadku zaistnienia innej istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy bez dokonania jej zmian nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w na etapie zawierania Umowy, p) w przypadku zmiany podwykonawcy. 2. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do Umowy, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem wskazanych w Umowie sytuacji, w których sporządzenie aneksu nie jest konieczne. 4. Nie stanowi zmiany umowy o charakterze istotnym w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp - w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmian personelu Wykonawcy i Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.hydrotech.ig.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młyńska 3a, 59-730 Nowogrodziec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Nowogrodźcu, ul. Młyńska 3a, Sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie (wraz z podatkiem VAT). Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ia nr POIS.01.01.00-00-186/09 współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.