To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-20
Krasnystaw: Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów bhp na 2015r dla Nadleśnictwa Krasnystaw
Numer ogłoszenia: 119458 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104430 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw, ul. Leśna 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762881, faks 082 5762882.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów bhp na 2015r dla Nadleśnictwa Krasnystaw.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego elementów umundurowania leśnika i sortów bhp na 2015r. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 5333 pkt., ustalonych w oparciu o Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. Elementy umundurowania powinny być wykonane według wzorów określonych: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika oraz pracowników Lasów Państwowych, Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w spawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, Wzorcowe mundury, oznaki i dokumentacja techniczno-technologiczna a także fotograficzna dokumentacja sortów obowiązująca w Lasach Państwowych znajdują się w Ośrodku Rozwojowo-Wdrożeniowym Lasów Państwowych w Bedoniu, http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VP2JPeGSIHA, http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.VP2JkeGSIHA, Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Sorty bhp obejmują środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze. Sorty bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach lub równoważnych oraz być zgodne z pkt 2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Przydział sortów bhp w Nadleśnictwie Krasnystaw zgodny jest z postanowieniami Protokołu Dodatkowego nr 24 z dnia 25 listopada 2014 roku do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników PGL LP z dnia 29 stycznia 1998r. z późn. zm. Zamawiający informuje, że przy dostawie przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji. Oznacza to, że ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych elementów umundurowania i sortów bhp będzie zależeć od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Określone w formularzu cenowym (załącznik nr 3) ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i stanowią zaplanowane na rok 2015 ich zestawienie. Ilości poszczególnych elementów umundurowania i sortów bhp będą realizowane zgodnie z bieżącymi indywidualnymi potrzebami pracowników Nadleśnictwa, w ramach wartości zamówienia i przy zastosowaniu cen jednostkowych poszczególnych elementów zamówienia, określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości. Zamawiający zobowiązany jest do realizacji zamówienia określonego w SIWZ do wartości co najmniej 80% wynagrodzenia Wykonawcy brutto określonego w ofercie. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia może wynieść 120% ceny ofertowej. Wykonawca zapewni minimum 24 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) nieodpłatną gwarancję jakości na dostarczone przedmioty umundurowania i sorty bhp na warunkach określonych w umowie. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania leśnika dla osób nietypowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.22.22.00 - Komplety odzieżowe 18.14.00.00 - Dodatki do odzieży roboczej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IRMAK P.P.H.U. Ireneusz Kapłan, ul. Czechowska 4A, 20-950 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145572,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143193,00
Oferta z najniższą ceną: 143193,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143193,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego BHP oraz odzieży dla Straży Leśnej w roku 2024
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 17 części
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych
- BZP.261.9.2024 Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego oraz odzieży wizytowej dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.