eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Szkolenie pn. Robotnik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Lębork: Szkolenie pn. Robotnik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych
Numer ogłoszenia: 119416 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Gdańska 35, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 8623744,8623728,8667119, faks 0-59 8667130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie pn. Robotnik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.: Robotnik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych. Usługi szkolenia zawodowego - Kod CPV 80 53 00 00- 8 i zakresie tematycznym: - zajęcia aktywizacyjne (30 godz.);-prawo pracy, bhp; -pierwsza pomoc przedmedyczna; -obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych (uprawnienia); -eksploatacja urządzeń energetycznych o napięciu do 1 kV (uprawnienia); -obsługa kasy fiskalnej; -zastosowanie systemów komputerowych w gospodarce magazynowej; -zagadnienia związane z zawodem robotnika magazynowego (np. technologia i organizacja prac magazynowych, wyposażenie magazynu i inne) (120 godz.); -praktyka zawodowa (180 godz.)- na terenie powiatu lęborskiego (praktyki dla każdej osoby, tj. 8 różnych miejsc, np. hurtownie, magazyny, z wyłączeniem firm działających okresowo, sezonowo). Program winien być zgodny z krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia zawodowego znajdującymi się na internetowej bazie danych, założonej na serwerze Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Liczba osób do przeszkolenia : 8 osób. Ilość godzin - 330 godzin zegarowych. -zajęcia teoretyczne i ćwiczenia - 150 godz. dla każdej grupy (zajęcia od pon.- pt. w godzinach od 8.00-16.00, maksymalnie 8 godz. dziennie), -praktyka zawodowa - 180 godz. (na terenie powiatu lęborskiego, maksymalnie 8 godz. dziennie, w godzinach uzgodnionych z pracodawcą, 8 różnych miejsc- dla każdego uczestnika szkolenia). -maj 2014 - 150 godz. zajęć teoretycznych i ćwiczeń -czerwiec 2014 - 150 godz. praktyki zawodowej -lipiec 2014 - 30 godz. praktyki zawodowej Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz miejsc odbywania praktyk zawodowych na terenie powiatu lęborskiego dla uczestników szkolenia (8 różnych miejsc), poparte zobowiązaniem do współpracy, stanowiące załącznik nr 8a do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość odbywania praktyki zawodowej w miejscu wskazanym przez uczestnika szkolenia. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić zajęcia w dni robocze od poniedziałku do piątku. Dzienny wymiar godzin zegarowych wynosi 6-8 godz. Sumaryczna liczba godzin szkolenia łącznie z przerwami musi wynosić 330 godzin zegarowych, gdzie na 1 godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. Miejsce realizacji szkolenia: Lębork.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wskazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia tzn. magazynier/ robotnik magazynowy lub obsługa wózków jezdniowych w wymiarze co najmniej 200 godzin każda usługa. Wykonawcy winni udokumentować posiadanie certyfikatu (akredytacja kuratora oświaty z zakresu magazyniera/ robotnika magazynowego/ obsługi wózków jezdniowych lub certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/ szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm lub inny znak jakości) i dołączyć kopię dokumentu, z którego wynikać będzie spełnienie warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować sprzętem technicznym, dydaktycznym dostosowanym do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Są to m.in.: -warunki lokalowe- odpowiednio wyposażony lokal, przestronny i przewiewny z pomieszczeniami sanitarnymi, -tablica, -laptop, -rzutnik, -8 komputerów, -8 kas fiskalnych, -odpowiednie środki dydaktyczne- materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia w postaci: zeszytu, długopisu, ołówka, gumki, zakreślacza, identyfikatora, teczki na dokumenty z uchwytem wykonanej z twardego tworzywa odpornego na porwanie, książek lub skryptów w formie papierowej i na płycie CD z zakresu tematyki objętej programem szkolenia, pendrivea co najmniej 2 GB z nagranym skryptem, odzieży roboczej (które każdy uczestnik otrzyma na własność), -inne dodatkowe, proponowane przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i przedstawi informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. 9 do SIWZ), które: - posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe zgodne z wykładanym przedmiotem na szkoleniu (zał. 11 do SIWZ): wykładowcy powinni mieć przeszkolonych min. 8 osób i przeprowadzonych min. 20 godzin zajęć (w ostatnich 3 latach) zgodnie z wykładanym przedmiotem na w/w szkoleniu, a także co najmniej 1 wykładowca powinien posiadać: a) co najmniej 1 wykładowca z zakresu zajęć aktywizacyjnych: wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne lub studia podyplomowe- pomoc psychologiczna, psychologia społeczna, doradztwo zawodowe i posiadać kwalifikacje pedagogiczne lub kurs trenerski, b) co najmniej 1 wykładowca z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej: wykształcenie wyższe- ratownictwo medyczne lub ukończone studium ratownictwa medycznego i posiadać kwalifikacje pedagogiczne lub kurs trenerski, c) co najmniej 1 wykładowca z zakresu prawa pracy: powinien być radcą prawnym i posiadać kwalifikacje pedagogiczne lub kurs trenerski, d) co najmniej 1 wykładowca z zakresu obsługi kasy fiskalnej: wykształcenie wyższe (informatyka, elektronika lub automatyka) lub być certyfikowanym serwisantem kas fiskalnych, e) co najmniej 1 wykładowca z zakresu obsługi programów komputerowych: wykształcenie wyższe informatyczne i posiadać kwalifikacje pedagogiczne lub kurs trenerski, f) co najmniej 1 wykładowca z zakresu obsługi wózków jezdniowych: wykształcenie średnie lub wyższe i certyfikat uprawniający do nauki jazdy na wózkach i posiadać kwalifikacje pedagogiczne lub kurs trenerski, g) co najmniej 1 wykładowca z zakresu eksploatacji urządzeń energetycznych: wykształcenie średnie lub wyższe elektryczne i posiadać kwalifikacje pedagogiczne lub kurs trenerski. Zamawiający może przed podpisaniem umowy zażądać od Wykonawcy (do wglądu) oryginały dyplomów, zaświadczeń, dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry wykazanej w ofercie. Szkolenie prowadzone będzie tylko przez kadrę dydaktyczną wykazaną w ofercie. W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (długotrwała choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy ze strony wykładowcy) przez osoby wskazane w wykazie kadry dydaktycznej zaangażowanej do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę lub osoby o wykształceniu i doświadczeniu zawodowym równym lub większym niż osoby zastępowane. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wskazać osobę zastępowaną, przyczyny nieobecności osoby zastępowanej, okres zastępstwa, dostarczyć kserokopię zwolnienia lekarskiego, kserokopię aktu zgonu lub kserokopię podania o rozwiązanie stosunku pracy ze strony wykładowcy, a także przedstawić Zamawiającemu kwalifikacje, poziom wykształcenia, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń osoby lub osób zastępujących.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ; -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ; -program kursu, zgodny z warunkami określonymi w SIWZ- załącznik nr 5 do SIWZ; -harmonogram kursu- załącznik nr 6 do SIWZ; -wypełniony formularz kosztowy- załącznik nr 7 do SIWZ; -parafowany i zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 13 do SIWZ; -oświadczenie Wykonawcy- załącznik nr 12 do SIWZ; -kopia aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy; -kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku posiadania przez Wykonawcę certyfikatu (akredytacja kuratora oświaty na przeprowadzenie szkolenia z zakresu magazyniera/ robotnika magazynowego/ obsługi wózków jezdniowych lub certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO lub inny znak jakości); -wzory zaświadczeń o ukończeniu kursu /zgodnie z wytycznymi przedstawionymi powyżej w SIWZ/; -wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia. -oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3 do SIWZ; -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - załącznik nr 4 do SIWZ. -do wykazu należy załączyć dowody (zaświadczenia, poświadczenia) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 4, zostały wcześniej wykonane (tj. w okresie ostatnich 3 lat) wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. - oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca dysponuje odpowiednio przygotowanymi pomieszczeniami: do realizacji części teoretycznej- załącznik nr 8 do SIWZ, do realizacji części praktycznej- załącznik nr 8a do SIWZ oraz wyposażeniem techniczno- dydaktycznym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 10 do SIWZ. -wykaz osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego, kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania zamówienia- załącznik nr 11 do SIWZ. -informacje o podstawie do dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku, ul. Gdańska 35, 84-300 Lębork, pok. 208.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Lęborku- pok. 108, ul. Gdańska 35, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Start w karierę współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego- POKL Poddziałanie 6.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.