eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Wałcz: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz
Numer ogłoszenia: 119001 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78871 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 47 2184, 261 47 22 05, faks 261 47 2184, 261 47 2971.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa kalendarzy na 2016 rok. Zadanie 2: Dostawa numeratorów, dziurkaczy, zszywaczy. Zadanie 3: Dostawa kopert, koszulek na dokumenty, segregatorów. Zadanie 4: Dostawa cienkopisów, długopisów, piór kulkowych, markerów, ołówków. Zadanie 5: Dostawa akcesoriów biurowych Zadanie 6: Dostawa teczek papierowych do dokumentów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 22.61.20.00 - Tusz kreślarski 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 24.91.00.00 - Kleje 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.21.32 - Wkłady grafitowe do ołówków 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.21.52 - Numeratory 30.19.21.60 - Korektory 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.29.10 - Folia lub taśma korekcyjna 30.19.47.00 - Szablony 30.19.59.11 - Akcesoria do tablic do pisania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa kalendarzy na 2016 rok

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PapCom s.c. Zbigniew Dobrodziej, Łukasz Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13122,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15921,74

  • Oferta z najniższą ceną: 13291,07 / Oferta z najwyższą ceną: 21163,07

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa numeratorów, dziurkaczy, zszywaczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PapCom s.c. Zbigniew Dobrodziej, Łukasz Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12463,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8016,78

  • Oferta z najniższą ceną: 8016,78 / Oferta z najwyższą ceną: 12239,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa kopert, koszulek na dokumenty, segregatorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PapCom s.c. Zbigniew Dobrodziej, Łukasz Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94098,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95816,83

  • Oferta z najniższą ceną: 95816,83 / Oferta z najwyższą ceną: 123148,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa cienkopisów, długopisów, piór kulkowych, markerów, ołówków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PapCom s.c. Zbigniew Dobrodziej, Łukasz Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34001,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26296,02

  • Oferta z najniższą ceną: 26296,02 / Oferta z najwyższą ceną: 117299,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa akcesoriów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PapCom s.c. Zbigniew Dobrodziej, Łukasz Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37465,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40436,96

  • Oferta z najniższą ceną: 40414,85 / Oferta z najwyższą ceną: 53819,03

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa teczek papierowych do dokumentów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przemysław Babijów FORMAT, ul. Matejki 1, 62-041 Puszczykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9166,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13268,63

  • Oferta z najniższą ceną: 12021,41 / Oferta z najwyższą ceną: 13957,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.