eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni chodników i placów w Chojnicach w latach 2016-2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-12

Chojnice: Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni chodników i placów w Chojnicach w latach 2016-2017
Numer ogłoszenia: 118774 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77364 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni chodników i placów w Chojnicach w latach 2016-2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni jezdni, chodników i placów w Chojnicach w latach 2016-2017. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres rzeczowy: Ręczne usunięcie humusu na gł. do 15cm Ręczna rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej, klinkierowej, kamiennej oraz trylinki, płyt ażurowych, JOMB uwzględnić paletowanie Rozbiórka krawężników z ławą betonową Rozbiórka obrzeży betonowych Rozbiórka elementów betonowych nawierzchnie, podbudowy itp. Transport materiałów spaletowanych na odległość do 7,5km Transport gruzu na odległość do 7,5km Roboty ziemne wykonane koparkami z transportem materiału Humusowanie z obsianiem trawą na gr. 10cm Ustawienie obrzeży betonowych 100x30x8 na podsypce cementowo - piaskowej Ustawienie krawężników betonowych 100x30x15, 100x22x15 na ławie betonowej z oporem 0,06m3/mb Ustawienie krawężników skośnych dot. wjazdów na ławie betonowej z oporem 0,06m3/mb Ustawienie oporników betonowych 100x25x12 na ławie betonowej z oporem 0,06m3/mb Ustawienie krawężników kamiennych na ławie betonowej z oporem 0,06m3/mb Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.15cm Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr.6 cm na podsypce cem.-piaskowej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr.6 cm na podsypce cem.-piaskowej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr.8 cm na podsypce cem.-piaskowej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr.8 cm na podsypce cem.-piaskowej Wykonanie nawierzchni z klinkieru drogowego na podsypce cem.-piaskowej Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej np. granit, bruk gr.10cm na podsypce cem.-piaskowej Wykonanie nawierzchni z trylinki bet. na podsypce piaskowej Wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych 40x60 na podsypce piaskowej Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych drogowych MON 300x150 na podsypce piaskowej Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych JOMB na podsypce piaskowej Wykonanie warstwy gruntocementu o Rm=2,5Mpa o gr. 10cm Wykonanie podbudowy lub nawierzchni z mieszanki kruszyw łamanych 0/31,5mm Wykonanie podbudowy z chudego betonu B -7,5Mpa Wykonanie podbudowy z betonu cementowego B-20Mpa Regulacja włazów kanałowych i wpustów deszczowych Regulacja skrzynek zaworów Regulacja włazów telekomunikacyjnych 3. Zakres i ilość poszczególnych rodzajów remontów będzie określona na podstawie wskazań Zamawiającego, wynikających z jego potrzeb, każdorazowo na podstawie zlecenia Zamawiającego oraz w oparciu o poczynione uzgodnienia. Remont traktowany jako awaryjne usunięcie zagrożeń w nawierzchni jezdni, chodników, placów powinien zostać przeprowadzony w czasie 24 godzin od otrzymania wezwania. Oznakowanie miejsca awarii dokona natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia. Wykonawca przystąpi do robót po wezwaniu faksem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego. W sprawach bieżących termin realizacji zadania określi Zamawiający każdorazowo dla zleconej roboty, jednak nie krótszy niż 3 dni. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Zamawiający ma prawo wstrzymać roboty z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne. 4. Odbiór wykonanych robót nastąpi po otrzymaniu przez Zamawiającego telefonicznego bądź pisemnego pocztą, faksem, mailem zgłoszenia wykonawcy. 5. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót oraz za metody organizacyjno - techniczne. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia. 7. Wykonawca określi ceny jednostkowe brutto dla poszczególnych rodzajów remontów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - oferty. 8. W cenach jednostkowych należy uwzględnić podatek VAT oraz wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. Koszt prac związanych z uporządkowaniem i oznakowaniem terenu wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie wykonania zamówienia. Płatność nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego. Kosztorysy powykonawcze sporządza Wykonawca. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną robotę. 9. Prace będą wykonywane do dnia 30.09.2017r. lub do czasu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych w budżecie Miasta. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania wartości szacunkowej w całości. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 pzp, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 20% jego wartości. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ścinka Drzew Remont i Konserwacja Urządzeń Drogowych Tadeusz Stencel, ul. Staroszkolna 10, 89-600 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219512,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194412,00

  • Oferta z najniższą ceną: 194412,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194412,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.