eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górno › WYBÓR ORGANIZATORA KSZTAŁCENIA PROWADZĄCEGO KURSYSPECJALISTYCZNY - ŻYWIENIE ENTERALNE I PARENTERALNE ORAZ KWALIFIKACYJNE W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWA PSYCHIATRYCZNEGO I PIELĘGNIARSTWA ZACHOWAWCZEGO PRZEZNACZONYCH DLA PIELĘGNIAREK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Górno: WYBÓR ORGANIZATORA KSZTAŁCENIA PROWADZĄCEGO KURSY: SPECJALISTYCZNY - ŻYWIENIE ENTERALNE I PARENTERALNE ORAZ KWALIFIKACYJNE W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWA PSYCHIATRYCZNEGO I PIELĘGNIARSTWA ZACHOWAWCZEGO PRZEZNACZONYCH DLA PIELĘGNIAREK
Numer ogłoszenia: 118631 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie , ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, woj. podkarpackie, tel. 17 772 88 95, faks 17 772 89 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorno.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR ORGANIZATORA KSZTAŁCENIA PROWADZĄCEGO KURSY: SPECJALISTYCZNY - ŻYWIENIE ENTERALNE I PARENTERALNE ORAZ KWALIFIKACYJNE W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWA PSYCHIATRYCZNEGO I PIELĘGNIARSTWA ZACHOWAWCZEGO PRZEZNACZONYCH DLA PIELĘGNIAREK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR ORGANIZATORA KSZTAŁCENIA PROWADZĄCEGO KURSY: SPECJALISTYCZNY - ŻYWIENIE ENTERALNE I PARENTERALNE ORAZ KWALIFIKACYJNE W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWA PSYCHIATRYCZNEGO I PIELĘGNIARSTWA ZACHOWAWCZEGO PRZEZNACZONYCH DLA PIELĘGNIAREK 2. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu specjalistycznego i kursów kwalifikacyjnych dla pielęgniarek w rozumieniu ustawy z dnia 15 lipca 2011 roku o zawodach pielęgniarki i położnej (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1435 ze zm.) w ramach projektu Rozbudowa, przebudowa pawilonu nr 10 zol dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursu specjalistycznego i kursów kwalifikacyjnych (zwanych dalej szkoleniami) w języku polskim z zakresu następującej tematyki: a) Kursu specjalistycznego - Żywienie enteralne i parenteralne dla pielęgniarek; b) Kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego przeznaczonego dla pielęgniarek; c) Kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa zachowawczego przeznaczonego dla pielęgniarek; Kursy specjalistyczny oraz kursy kwalifikacyjne przeprowadzone będą w placówce Zamawiającego tj. w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie. Liczba miejsc szkoleniowych: a) Kursu specjalistycznego - Żywienie enteralne i parenteralne dla pielęgniarek - 35 osób; b) Kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego przeznaczonego dla pielęgniarek - 35 osób; c) Kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa zachowawczego przeznaczonego dla pielęgniarek - 35 osób; 4. Przeprowadzenie kursów nastąpi zgodnie z: a) RAMOWYM PROGRAMEM KURSU SPECJALISTYCZNEGO ŻYWIENIE ENTERALNE I PARENTERALNE Program przeznaczony dla pielęgniarek; b) RAMOWYM PROGRAMEM KURSU KWALIFIKACYJNEGO W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWA PSYCHIATRYCZNEGO BLOK SPECJALISTYCZNY Program przeznaczony dla pielęgniarek; c) RAMOWYM PROGRAMEM KURSU KWALIFIKACYJNEGO W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWA ZACHOWAWCZEGO BLOK SPECJALISTYCZNY Program przeznaczony dla pielęgniarek; Programy kursów: a) RAMOWY PROGRAM KURSU SPECJALISTYCZNEGO ŻYWIENIE ENTERALNE I PARENTERALNE Program przeznaczony dla pielęgniarek - stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ b) RAMOWY PROGRAM KURSU KWALIFIKACYJNEGO W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWA PSYCHIATRYCZNEGO BLOK SPECJALISTYCZNY Program przeznaczony dla pielęgniarek - stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ c) RAMOWY PROGRAM KURSU KWALIFIKACYJNEGO W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWA ZACHOWAWCZEGO BLOK SPECJALISTYCZNY Program przeznaczony dla pielęgniarek stanowi załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ 5. Szkolenia składać się będą z części teoretycznej (seminaria/wykłady) oraz z części praktycznej (praktyk/ćwiczeń/warsztatów). Do obowiązków Wykonawcy należy ustalenie z Zamawiającym gdzie odbywać się będzie część praktyczna. Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie pacjentów oraz miejsca dla części praktycznej szkoleń (praktyki/ćwiczenia/warsztaty). Zamawiający udostępni w swojej placówce bezpłatnie salę na potrzeby wykładów i zajęć teoretycznych. Miejscem odbywania praktyk dla pielęgniarek będą oddziały miejscowego zakładu opieki zdrowotnej w Górnie, bądź okolicznych zakładów opieki zdrowotnej w odległości nie większej niż 35 km w uzgodnieniu z Zamawiającym; 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) Organizacja szkoleń i przeprowadzenia poszczególnych Kursów zgodnie z odpowiadającymi im Programami, przy szczególnym uwzględnieniu założeń organizacyjno - programowych, planu nauczania, programu nauczania oraz wymagań dotyczących kadry dydaktycznej; b) Opracowanie szczegółowego harmonogramu (terminarza) szkoleń w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz w oparciu o wymogi ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej wraz z aktami wykonawczymi; c) Zapewnienie wykładowców (w tym trenerów części praktycznej) posiadających uprawnienia, odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędną dla realizacji zamówienia; d) Zapewnienie sprzętu i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń (zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 13 do SIWZ); e) Opracowanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych w języku polskim spełniających wymogi ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej wraz z aktami wykonawczymi, w tym skryptów z każdego szkolenia dla uczestników, sprawozdań szkoleniowych i przeniesienie na rzecz Zamawiającego praw autorskich. Dla każdego uczestnika szkolenia do materiałów szkoleniowych wykonawca dołączy w uzgodnieniu z zamawiającym literaturę fachową (oryginał) związaną z tematyką danego szkolenia o wartości nie mniejszej niż 100 zł brutto. f) Przekazanie Zamawiającemu materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej przed terminem rozpoczęciem każdego szkolenia; g) Zapewnienie uczestnikom szkolenia poczęstunku w czasie przerwy kawowej i lunchu podczas seminariów. Szczegółowe wymagania w niniejszym zakresie zawiera Załącznik nr 13 niniejszej siwz. h) Rozesłanie zaproszeń do uczestników szkoleń; i) Zorganizowanie części praktycznej (warsztatowej) szkoleń w tym zapewnienie opiekuna części warsztatowej wybranego przez Zamawiającego w przypadku praktyk/ćwiczeń/warsztatów odbywanych na miejscu u Zamawiającego, lub w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku praktyk/warsztatów/ćwiczeń realizowane w podmiotach zewnętrznych; j) Przeniesienie na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych do jakichkolwiek dzieł powstałych w trakcie realizacji niniejszej umowy; k) Przeprowadzenie egzaminów weryfikujących efekty szkolenia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej wraz z aktami wykonawczymi; l) Wystawianie certyfikatów indywidualnym uczestnikom szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia wzoru certyfikatu; m) Wykonawca w trakcie trwania każdego ze szkoleń oraz kursów objętych niniejszym zamówieniem zapewni przygotowanie, wydrukowanie i dostarczone na miejsce szkolenia najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia materiałów szkoleniowych (w języku polskim) przeznaczonych dla uczestników składających się z programu szkolenia oraz innych materiałów szkoleniowych przygotowanych przez wykładowcę; n) wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy pokwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi; o) Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedłoży program szkolenia oraz harmonogram szkolenia i wskaże miejsca zajęć praktycznych; p) Wykonawca zapewnia najwyższy poziom merytoryczny szkolenia (treści szkolenia wzbogacone o najnowsze osiągnięcia naukowe i wiedzę w tym zakresie) oraz sprzęt i akcesoria niezbędne do przeprowadzenia szkolenia na najwyższym dostępnym poziomie technicznym (w tym m.in. nowoczesny fantom reanimacyjny podczas ćwiczeń w zakresie udzielania pierwszej pomocy). r) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkoleń (wzór w formie elektronicznej przekazany będzie przez Zamawiającego najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia): dziennych list obecności uczestnika projektu, protokołów odbioru materiałów szkoleniowych, zaświadczenia ukończenia szkolenia i przekazanie kompletu oryginałów ww. dokumentów Zamawiającemu nie później niż do 7 dni kalendarzowych od zakończenia szkolenia. 7. Wykonawca na własny koszt zapewni dojazd uczestników do miejsca gdzie odbywać się będzie część praktyczna szkoleń. Wykonawca zapewni zwrot kosztów podróży dojazdu na podstawie najtańszego środka lokomocji PKS, PKP drugiej klasy. W przypadku dojazdu własnym samochodem zwrot kosztów na podstawie najtańszego oświadczenia przewoźnika PKS, PKP drugiej klasy o cenie biletu. Treść oświadczeń oraz regulamin zawiera załącznik nr 14 do niniejszej siwz. 8. Wykonawca zapewnia prowadzenie szkolenia przez wykładowców o odpowiednim poziomie wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotowym szkoleniem wykazanych w załączniku nr 5 do siwz. 9. Wyżej wymieniony kurs winien być realizowany przez uprawnione podmioty, które nabyły uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.56.10.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e należy w oryginale złożyć w siedzibie zamawiającego - Sekretariat przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się by te dokumenty były wpięte do oferty. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 82 1540 1144 2114 6215 1151 0001 w Banku Ochrony Środowiska Oddział w Lublinie z dopiskiem: wadium Rozbudowa, przebudowa Pawilonu nr 10 ZOL dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiający ma dokonać zwrot wadium. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp 7. Z powyższego dokumentu powinno ponadto wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 10. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli: a) W przypadku podmiotów, które mogą być organizatorami kształcenia na podstawie art. 75 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 174, poz. 1039, z późn. zm.) - podmiot złoży w formularzu ofertowym oświadczenie określające, do jakiego rodzaju podmiotów, należy (czy jest uczelnią, szkołą prowadzącą działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych, podmiotem leczniczym, czy innym podmiotem, wpisanym do rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe) - oświadczenie stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ b) W przypadku podmiotów, które mogą być organizatorami kształcenia na podstawie art. 75 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 174, poz. 1039, z późn. zm.) - podmiot złoży dokument potwierdzający posiadanie: - wpisu do rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe pielęgniarek i położnych prowadzonego przez okręgową radę pielęgniarek i położnych właściwą dla miejsca prowadzenia kształcenia teoretycznego i praktycznego albo przez Naczelną Radę Pielęgniarek i Położnych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełni Wykonawca, który wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje) co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu co najmniej 1 edycji szkolenia specjalistycznego w zakresie żywienia enteralnego i parenteralnego i 1 edycji kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego i 1 edycji kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa zachowawczego, w ramach kształcenia podyplomowego - w rozumieniu Rozdziału 6 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. nr 174, poz.1039, z późn. zm.) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dla szkolenia z zakresu żywienie enteralne i parenteralne - kwalifikacje kadry dydaktycznej: szkolenie przeprowadzą wykładowcy, którymi mogą być osoby mające nie mniej niż pięcioletni staż zawodowy w zakresie będącym przedmiotem kursu oraz spełniają co najmniej jeden z warunków: - posiadają tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa - posiadają tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa pediatrycznego, zachowawczego, chirurgicznego - posiadają specjalizację lekarską w dziedzinie pediatrii, chirurgii, chorób wewnętrznych, gastroenterologii - posiadają ukończone studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie w ochronie zdrowia i/lub inne kwalifikacje niezbędne do realizacji wybranych zagadnień b) dla szkolenia z zakresu pielęgniarstwa psychiatrycznego - kwalifikacje kadry dydaktycznej: szkolenie przeprowadzą wykładowcy, którymi mogą być osoby posiadające: - tytuł naukowy profesora, - stopień naukowy doktora habilitowanego, - stopień naukowy doktora. a ponadto mające nie mniej niż pięcioletni staż zawodowy w dziedzinie będącej przedmiotem kształcenia, doświadczenie dydaktyczne oraz spełniają co najmniej jeden z warunków: - posiadają tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa - posiadają tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego, - posiadają specjalizację lekarską w dziedzinie medycyny odpowiadającą dziedzinie pielęgniarstwa będącej przedmiotem kursu, - posiadają wykształcenie wyższe mające zastosowanie w ochronie zdrowia i/lub inne kwalifikacje niezbędne do realizacji wybranych zagadnień c) dla szkolenia z zakresu pielęgniarstwa zachowawczego - kwalifikacje kadry dydaktycznej: szkolenie przeprowadzą wykładowcy, którymi mogą być osoby posiadające: - tytuł naukowy profesora, - stopień naukowy doktora habilitowanego, - stopień naukowy doktora. a ponadto mające nie mniej niż pięcioletni staż zawodowy w dziedzinie będącej przedmiotem kształcenia, doświadczenie dydaktyczne oraz spełniają co najmniej jeden z warunków: - posiadają tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa - posiadają tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa zachowawczego lub w dziedzinie pokrewnej, - posiadają specjalizację lekarską w dziedzinie medycyny odpowiadającą dziedzinie pielęgniarstwa będącej przedmiotem kursu, - posiadają wykształcenie wyższe mające zastosowanie w ochronie zdrowia i/lub inne kwalifikacje niezbędne do realizacji wybranych zagadnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca ma obowiązek wskazać usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych. 2.Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy występują wspólnie. 3.Dokumenty dotyczące sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: a) gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy, strony mogą dokonać odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto. b) Terminy szkoleń w okresie trwania Umowy, mogą ulec zmianie na podstawie pisemnego porozumienia stron stanowiącego aneks do niniejszej umowy. c) Zmiany zaakceptowanego przez Zamawiającego wykładowcy, może nastąpić w przypadku zdarzenia losowego lub siły wyższej lub innych istotnych okoliczności, które uniemożliwiłyby przeprowadzenie szkolenia przez wskazanego wykładowcę (dla potrzeb Umowy strony postanawiają, że przez siłę wyższą należy rozumieć huragan, powódź, wypadek drogowy, kolejowy lub lotniczy, nagłą hospitalizację, pożar oraz wszystkie inne okoliczności powstające na skutek zdarzeń losowych, których przewidzenie jest niemożliwe, zaś skutki mają bezpośrednie przełożenie na sytuację Stron), oraz wymaga spełnienia łącznie dwóch warunków: 1) wskazany nowy wykładowca musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zawodowe nie mniejsze niż wykładowca zaakceptowany przez Zamawiającego dla przeprowadzenia danego szkolenia, (wskazany w załączniku nr 5 SIWZ) 2) zmiana wykładowcy przez Wykonawcę wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. d) Zamawiający może żądać zmiany wykładowcy, wskazanego zgodnie z ust. lit. c) jeżeli uzna, że wykładowca nie daje gwarancji prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany do zmiany wykładowcy w terminie 7 dni. e) zmiany terminu realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.gorno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, Pawilon nr 5, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, Pawilon nr 5, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Rozbudowa, przebudowa pawilonu nr 10 zol dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.