eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › Przebudowa i remont budynków w Nadleśnictwie Narol Numer ogłoszenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Narol: Przebudowa i remont budynków w Nadleśnictwie Narol Numer ogłoszenia
Numer ogłoszenia: 118429 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96585 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku 38, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 016 6317020, faks 016 6317020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont budynków w Nadleśnictwie Narol Numer ogłoszenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji, polegająca na wykonaniu robót budowlano-remontowych, która ze względów organizacyjnych podzielona jest na dwie części: Część I: Remont pomieszczeń w budynku nr inw. 165/40 - Kancelaria leśnictwa Wola Wielka Zamówienie obejmuje: demontaż schodów drewnianych z parteru na piętro i wykonanie nowych, rozebranie trzonu piecowego oblicowanego kaflami, rozebranie ścianki działowej i wykonanie nowej wraz z otynkowaniem, rozebranie podłóg drewnianych i wykonanie nowych z paneli podłogowych trudnościeralnych, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na nową wraz z poszerzeniem otworów, przetarcie tynków wewnętrznych ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowej na tynkach sufitu oraz na tynkach korytarza przy kancelarii na parterze, wykonanie tynku mozaikowego w korytarzu i klatce schodowej, malowanie farbą emulsyjną akrylową tynków ścian i sufitów, zaszpachlowanie pęknięć w ścianach, obłożenie ścian kancelarii płytami gipsowo - kartonowymi i wykonanie na nich gładzi gipsowej, stelaż pod płyty z elementów aluminiowych, ocieplenie od zewnątrz ścian kancelarii płytami styropianowymi grub. 10 cm z nałożeniem siatki na kleju, styropian EPS - 50 ocieplenie stropu parteru płytami styropianowymi grub. 10 cm, styropian EPS -100, wykonanie warstwy wyrównawczej grub. 4 cm, skucie węgarka przy kancelarii na poszerzenie otworu, ocieplenie stropu kancelarii płytami z wełny mineralnej grub. 20 cm , podłączenie wentylacji wywiewnej z pomieszczenia W.C. i kancelarii, demontaż urządzeń sanitarnych i grzewczych i wykonanie nowych (umywalka z baterią, muszla ustępowa, grzejniki, naczynie zbiorcze, lustro przy umywalce), demontaż odcinków rur wodno - kanalizacyjnych i C.O., demontaż pionu kanalizacyjnego i wykonanie nowego odpowietrzenia, ułożenie płytek glazurowanych na ścianach W.C. i terakoty na posadzce , z przygotowaniem podłoża , wykonanie gładzi gipsowej na suficie W.C. , remont instalacji elektrycznej (wymiana gniazdek wtykowych, wyłączników i punktów świetlnych, wymiana przewodów aluminiowych na miedziane), przełożenie grzejnika c.o. przy schodach do kancelarii (parter), wykonanie instalacji internetowej . Zamówienie, o którym mowa powyżej obejmuje również następujące czynności: 1) zapewnienie objęcia kierownictwa nad robotami budowlanymi przez kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych opracowaniem projektowym i będących członkami właściwej izby samorządu zawodowego, 2) wyznaczenie spośród osób zobowiązanych do kierowania robotami budowlanymi koordynatora kierowników robót (kierownika budowy), 3) prace przygotowawcze, 4) organizację placu budowy, w tym czynności związane z wykonaniem zasilania w wodę i energię elektryczną oraz ponoszeniem kosztów ich zużycia, z przygotowaniem placów składowych, zaplecza budowy oraz jego dozoru, 5) organizację i koordynację robót budowlanych we wszystkich branżach, 6) dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania (zgodnych z ustaleniami SIWZ w tym opisem robót remontowych i Warunkami wykonania i odbioru robót), 7) wykonanie ewentualnych robót zamiennych nie zmieniających istotnie zakresu wynikającego z oferty, 8) składowanie i utylizację materiałów z rozbiórki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, usuwanie zanieczyszczeń (w tym odpadów wytworzonych w wyniku prowadzenia robót budowlanych), 9) sporządzenie oraz prowadzenie dokumentacji budowy, 10) sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót budowlanych, 11) uzyskiwanie opinii, deklaracji zgodności, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, 12) usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji, 13) ochronę i utrzymanie terenu budowy, 14) utrzymanie czystości i ewentualną naprawę nawierzchni ulic stanowiących drogi dojazdowe do terenu robót, 15) likwidację placu budowy po zakończeniu robót budowlanych, Inwestycja zlokalizowana jest w leśnictwie Wola Wielka na terenie gminy Narol w powiecie lubaczowskim w woj. podkarpackim, na działce o numerze ewid.: 1263 obręb ewidencyjny Wola Wielka, jednostka ewidencyjna Narol - obszar wiejski. Część II: Przebudowa budynku stajni nr inw. 182/28 na budynek gospodarczo-składowy oraz Przebudowa budynku stodoły nr inw 180/18 na budynek składowy Zamówienie obejmuje: demontaż przyłącza elektrycznego napowietrznego i wykonania nowego wraz ze stojakiem, demontaż instalacji odgromowej i wykonanie nowej, demontaż wywietrznika dachowego drewnianego, rozebranie obróbek blacharskich (rynny i rury spustowe) oraz wykonanie nowych przemurowanie komina na strychu i ponad dachem i zabezpieczenie go czapką betonową, rozebranie więźby dachowej wraz z ołaceniem i ponowne jej zamontowanie, wymiana 4 par krokwi, wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki, rozebranie oszalowania szczytu z desek nad częścią murowaną budynku i wykonanie nowej z desek grub. 25 mm na zakład w jodełkę i malowanie farbą impregnacyjną w kolorze brązowym, rozebranie szalowania z desek części składowej budynku oraz wykonanie nowego wraz z dwukrotnym malowaniem farbą impregnacyjną w kolorze brązowym. (kolor uzgodnić z inwestorem) wykucie otworu na drzwi garażowe w ścianie szczytowej budynku, wykonanie nadproża nad drzwiami garażowymi z belek dwuteowych NP I 160 mm, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w kolorze brązowym, wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami na nowe klepkowe, skucie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, skucie podokienników zewnętrznych z cegły, wyburzenie ścianek działowych wewnętrznych, wykucie obramowania metalowego w ścianie zewnętrznej , skucie cokołu budynku z kamienia łamanego, rozebranie ścian gnojownika zewnętrznego, zasypanie gruzem i piaskiem, skucie posadzek cementowych i wykonanie nowych zatartych na gładko, rozebranie posadzki z desek na klepisku w części składowej budynku, rozebranie przepierzenia z desek przy klepisku, demontaż instalacji elektrycznej wewnętrznej i wykonanie nowej, demontaż zlewozmywaka , zamontowanie nowego z syfonem i baterią ścienną, demontaż instalacji wodociągowej i wykonanie nowej z wyprowadzeniem na zewnątrz i zakończeniem złączką do węża, zabezpieczenie zaworem odcinającym, podłączenie odpływu ze zlewozmywaka do kanalizacji zewnętrznej, wymiana czterech odcinków podwalin w części składowej budynku, wymiana rygli poziomych w części składowej budynku, rozebranie części trylinki przy budynku, oraz dla wykonania odpływu od zlewozmywaka, rozebranie płyty odbojowej betonowej przy budynku, wykonanie bram garażowych blaszanych nieocieplanych (w jednej bramie przy części składowej, wykonanie drzwi wejściowych), obicie blachą trapezową powierzchni nad bramą garażową części składowej, wykonanie parapetów okiennych zewnętrznych blaszanych, wykonanie podbitki okapu i szczytów deskami grub. 19 mm na styk, wykonanie podjazdu do budynku od ściany szczytowej z kostki brukowej, wykonanie płyty odbojowej z kostki brukowej przy części szczytowej budynku i od placu gospodarczego, wykonanie betonowej płyty odbojowej przy części składowej budynku i z tyłu murowanej części budynku, wykonanie tynku cementowego na cokole części składowej budynku , wykonanie nowych tynków wewnętrznych i zewnętrznych cementowo - wapiennych rodz. III i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, wykonanie tynku mozaikowego na cokole części murowanej budynku, demontaż 2 szt. bram garażowych drewnianych i wykonanie nowych z blachy trapezowej powlekanej , wymiana słupów nośnych drewnianych w części składowej budynku, wstawienie w ich miejsce słupów metalowych o przekroju 80 x 80 mm, rozebranie powały stropowej z desek i ułożenie nowej z desek grub. 32 mm na styk, deski impregnowane, wymiana belek stropowych drewnianych na nowe o przekroju 20 x 18 cm z drewna nasyconego, końce belek utwierdzone w murze zabezpieczone przeciwwilgociowo, wykonanie odpływu kanalizacyjnego z rur pcv O 110 mm wraz z robotami ziemnymi i wykonanie studzienki rewizyjnej, podłączenie do istniejącej kanalizacji, Zamówienie, o którym mowa powyżej obejmuje również następujące czynności: 1) zapewnienie objęcia kierownictwa nad robotami budowlanymi przez kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych opracowaniem projektowym i będących członkami właściwej izby samorządu zawodowego, 2) wyznaczenie spośród osób zobowiązanych do kierowania robotami budowlanymi koordynatora kierowników robót (kierownika budowy), 3) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do zawiadomienia organów nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, 4) prace przygotowawcze, 5) organizację placu budowy, w tym czynności związane z wykonaniem zasilania w wodę i energię elektryczną oraz ponoszeniem kosztów ich zużycia, z przygotowaniem placów składowych, zaplecza budowy oraz jego dozoru, 6) organizację i koordynację robót budowlanych we wszystkich branżach, 7) dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania (zgodnych z ustaleniami SIWZ w tym opisem robót budowlanych i Warunkami wykonania i odbioru robót), 8) wykonanie ewentualnych robót zamiennych nie zmieniających istotnie zakresu wynikającego z oferty, 9) składowanie i utylizację materiałów z rozbiórki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, usuwanie zanieczyszczeń (w tym odpadów wytworzonych w wyniku prowadzenia robót budowlanych), 10) sporządzenie oraz prowadzenie dokumentacji budowy (dla poszczególnego numeru inwentarzowego budynku), 11) sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót budowlanych (dla poszczególnego numeru inwentarzowego budynku), 12) uzyskiwanie opinii, deklaracji zgodności, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, 13) usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji, 14) ochronę i utrzymanie terenu budowy, 15) utrzymanie czystości i ewentualną naprawę nawierzchni ulic stanowiących drogi dojazdowe do terenu robót, 16) likwidację placu budowy po zakończeniu robót budowlanych, Inwestycja zlokalizowana jest w Narolu przy ul. Bohaterów Września 1939r. na terenie gminy Narol w powiecie lubaczowskim w woj. podkarpackim, na działce o numerze ewid.: 1809/5 obręb ewidencyjny Narol, jednostka ewidencyjna Narol - miasto. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, po wcześniejszym uzgodnieniu z jednostką projektową. W przypadku gdy pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 Ustawy, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych. Zakres obowiązków Wykonawcy został szczegółowo określony w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont pomieszczeń w budynku nr inw. 165/40 - Kancelaria leśnictwa Wola Wielka.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER-POL Paweł Ujma Szówsko, ul.Zamojska 10, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51970,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46885,34

  • Oferta z najniższą ceną: 46885,34 / Oferta z najwyższą ceną: 55350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przebudowa budynku stajni nr inw. 182/28 na budynek gospodarczo-składowy oraz Przebudowa budynku stodoły nr inw 180/18 na budynek składowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlane BUD-MONT Tadeusz Bednarczyk, ul. Handlowa 7, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138150,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115700,69

  • Oferta z najniższą ceną: 114390,41 / Oferta z najwyższą ceną: 132153,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.