Trzebnica: Wymiana istniejącego dźwigu windy
Numer ogłoszenia: 118373 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 10, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3870596, fax 071 3870596.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana istniejącego dźwigu windy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Istniejący dźwig typu -MDA 500 kg drzwi: 750 mm. Parametry techniczne dźwigu osobowego po wymianie. Udźwig 950 kg lub 12 osób. Napęd elektryczny regulowany z zastosowaniem przemiennika częstotliwości zapewniający łagodny start i zatrzymanie kabiny. Prędkość 1,0 m/s. Wysokość podnoszenia 10,65. Ilość przystanków 4. Ilość dojść 4 Kabina nieprzelotowa o wym.min: szerokość: 1150 mm, głębokość: 1965 mm, wysokość: 2100 mm, Drzwi kabinowe automatyczne teleskopowe 2 panelowe o wym. 900x2000, Drzwi szybowe automatyczne teleskopowe 2 panelowe o wym. 900x2000, Sterowanie elektroniczne mikroprocesorowe MSZ-9 zbiorcze góra-dół z możliwością programowania funkcji, Położenie maszynowni górne nad szybem, Zasilanie 400/230 V, 50Hz, Szyb szerokość-1740 mm, głębokość-2440 mm, II. Wykonanie i wyposażenie dźwigu 1. Kabina a) ściany: panele ścienne wykonane z stali nierdzewnej strukturalnej (len, płótno) b) sufit: podwieszany, biały z wbudowanym oświetleniem jarzeniowym i wentylatorem w podsufitce wykonane techniką laserową c) podłoga: wykładzina TARKET antypoślizgowa, trudnościeralna w kolorze popielatym d)panel dyspozycji: na całej wysokości kabiny wykonany ze stali nierdzewnej wyposażony w: oświetlenie awaryjne zasilane z akumulatorów 24V, -cyfrowy piętrowskazywacz ze strzałkami kierunku dalszej jazdy, -przyciski dyspozycji podświetlane opisane w języku Braile-a wyk. antywandal, -sygnalizację wzrokową i akustyczną przeciążenia kabiny -urządzenie do komunikacji głosowej dwustronnej pomiędzy kabiną dźwigu i maszynownią oraz z służbami ratowniczymi zgodne z nromą PN-EN 81-28 -przełącznik kluczykowy blokady otwartych drzwi na przystanku -moduł mówiący e)wyposażenie: lustro, poręcz wykonaną ze stali nierdzewnej, cokół przypodłogowy wyk. ze stali nierdzewnej 2. Drzwi kabinowe: wykonane ze stali nierdzewnej, napęd z wykorzystaniem przemiennika częstotliwość możliwość regulacji prędkości i czasu zamykania i otwierania skrzydeł drzwi, wejście zabezpieczone listwą sensoryczną na całej wysokości drzwi (kurtyna świetlna), automatyczne otwarcie zamykających się drzwi po natrafieniu na przeszkodę 3. Drzwi szybowe: skrzydła i ościeżnice wykonane ze stali nierdzewnej 4. Kaseta wezwań: zamontowana w ościeżnicy drzwi szybowych wykonana ze stali nierdzewnej wyposażona w piętrowskazywacz ze strzałkami kierunku jazdy na każdym przystanku 5. Wyposażenie dodatkowe: -informacja akustyczna o dojeździe kabiny na przystanek -gong- -parking kabiny jeżeli przez zadany w sterowniku okres czasu nie zostaną zarejestrowane dyspozycje lub wezwania kabina samoczynnie zjedzie na przystanek zadany w sterowniku (przystanek parkingowy) -urządzenia do awaryjnego dojazdu kabiny do najbliższego przystanku z otwarciem drzwi kabinowych w przypadku zaniku napięcia -możliwość wpięcia do tablicy sterowej sygnału z systemu p.poż w celu automatycznego wyłączenia dźwigu po zjechaniu na przystanek podstawowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. - Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Formularz oferty -Kosztorys ofertowy -Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust. 1i2 Prawa zamówień publicznych -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych -Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy z kopią uprawnień i zaświadczenie o przynależności do Izby budowlanej - Zaakceptowany wzór umowy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Kościuszki 10 55-100 Trzebnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Kościuszki 10 55-100 Trzebnica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- "Sukcesywne dostawy rękawic medycznych"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
- Winda osobowa 3-przystankowa z szybem samonośnym panoramicznym dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół w Jeżowem
- Opracowanie dok. projektowej wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji szpitalnego oddziału ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z dostawą TK
- Budowa pracowni modułowej Rezonansu Magnetycznego (RM)
- Przebudowa zabytkowego budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ulicy Raciborskiej 37 w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.